Ik kan al helemaal genieten van de nieuwsgierige blik in z'n ogen. Dat z'n oogjes gaan stralen omdat ik wat voor hem/ons geregeld heb.
Dat hij me raar aankijkt wanneer ik zeg dat het met Texas te maken heeft op n bepaalde manier, dat hij zn wandelschoenen en zwembroek mee moet nemen en nog wat andere hints..
Ik ben benieuwd hoe hij reageert. ![]()
Hoe zou jij nou ns echt verrast willen worden door je vriend(in) en wat heb jij voor diegene gepland staan of zou je weleens willen doen?
Gewoon lekker zuipen en heftige sex erna
![]()
Origineel idee hoor, lijkt me trouwens niet echt hetgeen er gebeuren gaat, maar alsnog is het inderdaad wel spannend ja.
[Dit bericht is gewijzigd door D-Devil op 05-06-2002 13:41]
Dus is zeker een aanrader, momenteel ben ik wel weer wat plannetjes aan het maken.
hoewel een weekendje skieeen en een geile berghotel wonderen doen
prrrrrr
quote:Haha ben jij familie van mn vriend ofzo?
Op woensdag 05 juni 2002 13:49 schreef Pridemeid het volgende:
Oe, elke verrassing is prima
Ik ben een enorme zeikerd en ik zal de hele dag zeuren of ik het mag weten, maar ik vind het altijd jammer als ik het dan weetprrrrrr
Hoe zou ik verrast willen worden.... ![]()
Moeilijke vraag, gewoon dat ze plots voor de deur staat en alles op z'n kop zet om wat leuks te gaan doen ofzo.
Hoe zou ik haar verrassen...
Mij lijkt het super om een romantische weekendje weg te gaan lekker naar een plekje hier vandaan, wel in nederland blijvend om lekker te ontspannen en van elkaar te kunnen genieten! Dus zonder haar ergens vanaf te laten weten een weekendje in een vakantie park boeken en alleen door geven dat ze dat weekend vrij moet houden!
Het is in n straal van 10 km rond Schiedam (ligt naast Rotterdam).
Hij moet zn wandelschoenen meenemen.
Evenals zn zwembroek.
Hij komt er iedere dag bij in de buurt als ie van huis naar school reist. (Maassluis - Rotterdam).
Het heeft met Texas te maken op n indirecte manier.
Volgens mij waren dat ze..
quote:Sommige spelfouten maken het hilarischer dan in het eerste geval lijkt!
Op woensdag 05 juni 2002 13:40 schreef Phat Lip het volgende:
ja maar wat is de verassing dan?!?!?!
Ik hoop niet dat het een verassing wordt...
Ik verraste mijn ex gemiddeld een keer met een ontbijtje op bed, dat lijkt niks maar het kwam er dan op neer dat ik zterdag's om 7 uur opstond, 100 km reed, bij haar in de buurt boodschappen deed om 9 uur aan te bellen met een ontbijtje en een bos rozen. Die dag deden we altijd leuke dingen en waren we
quote:Burning Love Baby
Op woensdag 05 juni 2002 13:58 schreef Tristitia_Ante het volgende:[..]
Ik hoop niet dat het een verassing wordt...
Tja.. een gozer uit m'n klas heeft wel es toen een meisje voor een kauwgompje vroeg z'n tong incl. kauwgom naar binnengepropt. Meisje beukt um weg, wordt spontaan misselijk en moest naar huis gebracht worden
of het nou aan de drank lag of aan hem.
quote:Samen lopen naar de Texaco station, een broodje halen en dan terug over de maas zwemmen?
Op woensdag 05 juni 2002 13:55 schreef star9 het volgende:Het is in n straal van 10 km rond Schiedam (ligt naast Rotterdam).
Hij moet zn wandelschoenen meenemen.
Evenals zn zwembroek.
Hij komt er iedere dag bij in de buurt als ie van huis naar school reist. (Maassluis - Rotterdam).
Het heeft met Texas te maken op n indirecte manier.Volgens mij waren dat ze..
quote:Bijna goed..
Op woensdag 05 juni 2002 14:04 schreef ThAzOnE het volgende:[..]
Samen lopen naar de Texaco station, een broodje halen en dan terug over de maas zwemmen?
Hoe ik trouwens verrast zou willen worden?
Tja.. lastig..
hij is al n aantal keer onverwachts langsgekomen..
op momenten dat ik t nodig had..
Maar t zou wel ns leuk zijn als hij s middags ineens voor de deur stond en me mee uit eten nam..
en dan het liefst niet naar n superchique tent want daar griezel ik van.. (nee ook niet naar MacDonalds voordat er mensen zijn die dat gaan brullen..)
[Dit bericht is gewijzigd door star9 op 05-06-2002 14:14]
quote:En wrom dan niet??
Op woensdag 05 juni 2002 13:55 schreef Frenkie het volgende:
Tis een heel weekend..?? ik moet er niet aan denken..
Of bovenstaande.
Maar het lijkt me wel leuk om een verassing te krijgen van mijn vriendin (als ik er een heb). Maar het moet dan wel iets zijn wat ik ook leuk vindt en niet alleen zij. Je moet niet iets willen doen wat alleen je vriend(in) leuk vindt op jouw dagje.
quote:ik weet niet, ik doe altijd andere dingen in het weekend.. enzo.. maar goed ik ben je vriend niet!
Op woensdag 05 juni 2002 14:10 schreef star9 het volgende:[..]
En wrom dan niet??
Tis anderhalve dag om psies te zijn trouwens..
quote:Meis, jij bent echt romantisch! Ik wou dat ik zo'n vriendin had
Op woensdag 05 juni 2002 13:31 schreef star9 het volgende:
24 juni is het dan zover..
Dan is mn vriend bijna klaar met school voor dit jaar.
En om dat te vieren heb ik een verrassing gepland staan.
Hij weet alleen dat hij de 24e en 25e vrij moet houden.
Verder weet ie niets.
Heb m n aantal hints gegeven..
En hij is dus bloednieuwsgierig.Ik kan al helemaal genieten van de nieuwsgierige blik in z'n ogen. Dat z'n oogjes gaan stralen omdat ik wat voor hem/ons geregeld heb.
Dat hij me raar aankijkt wanneer ik zeg dat het met Texas te maken heeft op n bepaalde manier, dat hij zn wandelschoenen en zwembroek mee moet nemen en nog wat andere hints..Ik ben benieuwd hoe hij reageert.
quote:Dan is t dus maar goed dat 24 en 25 juni op n maandag en dinsdag vallen
Op woensdag 05 juni 2002 14:15 schreef Frenkie het volgende:[..]
ik weet niet, ik doe altijd andere dingen in het weekend.. enzo.. maar goed ik ben je vriend niet!
quote:ow oke, dan kan wel..
Op woensdag 05 juni 2002 14:19 schreef star9 het volgende:[..]
Dan is t dus maar goed dat 24 en 25 juni op n maandag en dinsdag vallen
Hebben dat weekend al wat anders te doen allebei..
enne hoe ik verast zou willen worden door mijn girlie...denk toch als ze me een weekendje ofzow ergens mee naartoe zou nemen maak nie uit waar. gewoon ff lekker weg met zijn 2e
quote:Tja meer hints?
Op woensdag 05 juni 2002 14:41 schreef Dewey het volgende:
eehm ik zou echt niet weten wat jij van plan ben hoor...:?:?:? geef nog is wat meer hintsenne hoe ik verast zou willen worden door mijn girlie...denk toch als ze me een weekendje ofzow ergens mee naartoe zou nemen maak nie uit waar. gewoon ff lekker weg met zijn 2e
Ik heb hem overigens 1 keer verrast met een onverwachts weekendje weg..
Had alles achter zn rug om willen regelen (zorgen dat ie vrij was van zn werk en zn ma n tas in laten pakken), maar omdat hij ineens van bijbaantje ging veranderen (een bijbaantje waarbij je zelden vrij krijgt), heb ik het hem toch moeten vertellen.
Was heel erg jammer omdat de grootste verrassing er toen al af was.. al was het weekend wel heeeel erg geslaagd.
En n andere verrassing die ik gepland had voor de dag dat we 1 jaar samen waren (had het plan om stiekem een ontbijtje op bed te laten bezorgen), ging ook al mis omdat hij daar geheel per ongeluk achter kwam.
Nu dus maar hopen dat deze verrassing wel helemaal goed komt..
quote:haha dus je word altijd gesnapt joh
Op woensdag 05 juni 2002 14:47 schreef star9 het volgende:[..]
Tja meer hints?
Ik zou ze zo snel niet eens weten..
Ik heb hem wel meer hints gegeven, maar dat is alleen omdat hij de enige is die die hints enigszins snapt..Ik heb hem overigens 1 keer verrast met een onverwachts weekendje weg..
Had alles achter zn rug om willen regelen (zorgen dat ie vrij was van zn werk en zn ma n tas in laten pakken), maar omdat hij ineens van bijbaantje ging veranderen (een bijbaantje waarbij je zelden vrij krijgt), heb ik het hem toch moeten vertellen.
Was heel erg jammer omdat de grootste verrassing er toen al af was.. al was het weekend wel heeeel erg geslaagd.
En n andere verrassing die ik gepland had voor de dag dat we 1 jaar samen waren (had het plan om stiekem een ontbijtje op bed te laten bezorgen), ging ook al mis omdat hij daar geheel per ongeluk achter kwam.
Nu dus maar hopen dat deze verrassing wel helemaal goed komt..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |