Nerdy is leuk johquote:Op zondag 2 januari 2011 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik voel me nu wel heel erg nerdy overigens, maar het is zo leuk
Ja hoor, flesje Cava ging gelijk open bij broer en alle resten aan kazen (die ik niet mag hebben) van hun oud-en-nieuwparty werden op tafel gezet. Inclusief een quiche met veel gorgonzola (die ik ook niet mag hebben).quote:Op zondag 2 januari 2011 19:20 schreef PdeHoog het volgende:
Gezellig golferAlthans...ik neem aan dat het gezellig was?
Eet smakelijk, DEquote:Op zondag 2 januari 2011 19:22 schreef DarkElf het volgende:
FC pm
Hendig Steer! niet meer stressen over een paar ons, gewoon naar de trend kijken.
Eten klaar,
Da's irritant dus, dat je niet mee kan etenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor, flesje Cava ging gelijk open bij broer en alle resten aan kazen (die ik niet mag hebben) van hun oud-en-nieuwparty werden op tafel gezet. Inclusief een quiche met veel gorgonzola (die ik ook niet mag hebben).
B. heeft daar dus voldoende gegeten en ik ben net op de terugweg even langs de dorps-chinees gereden voor een afhaalmaaltje.
Ik durf wel te zeggen dat ik zonder dit programma nog steeds op een BMI van 29 zat, of hogerquote:Op zondag 2 januari 2011 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik voel me nu wel heel erg nerdy overigens, maar het is zo leuk
Nog niks gezienquote:Op zondag 2 januari 2011 19:23 schreef golfer het volgende:
Is FFT vandaag al uit haar nootverbanden gesignaleerd?
Jaquote:Op zondag 2 januari 2011 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
Is Bloes ook weer een beetje bekomen van de interactie met haar moeder, golfer
Niet? Lijkt mij best lastig om het zo te zien gebeuren eigenlijk.quote:
Nou gelukkig maar, mij lijkt zo'n proces zien gewoon heftig (en dan niet alleen in negatieve zin)quote:
We zijn wel wat gewend met haar.quote:
Ze is 90 hequote:Op zondag 2 januari 2011 19:29 schreef TAV74 het volgende:
Niet? Lijkt mij best lastig om het zo te zien gebeuren eigenlijk.
ja want ze zijn vega, dus er moest wat vleesch in bij golferquote:Op zondag 2 januari 2011 19:23 schreef PdeHoog het volgende:
Da's irritant dus, dat je niet mee kan etenMaar iets zegt me dat je toch liever dat afhaalmaaltje had
iPodje opzettenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:30 schreef golfer het volgende:
"Hij heeft mij nog niet geroepen, maar ik ben er klaar voor"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |