Te koop:Een mooie Nokia 5800, met een rode rand. De telefoon is simlockvrij.
Het scherm is krasvrij, want er heeft een screenprotector op gezeten. Rechtsboven lijkt het alsof er een kras zit, (Zie foto's (vooral 2 & 3)), maar dit is een uitsparing in de screenprotector, ook zitten er bij de toetsen een paar luchtbelletjes, (Zie foto's (vooral 2 & 3)), maar dit komt ook door de screenprotector.
Dit zijn dus geen krassen/beschadigingen!Wat zit er allemaal bij: (Zie foto 1)De telefoon zelf (In goede staat, en kan geupdate worden naar de nieuwste firmware (v52))
De batterij (Ook in goede staat)
Een 8GB geheugenkaart
De doos
De lader
De USB-kabel
De 'Kickstand' (Een standaard om hem op te zetten)
Een 'Plectrum' (Een accessoire om eraan te hangen)
2 'Afstandsbedieninkjes' om de muziek mee te regelen (Volgende nummer, vorige nummer, play/pause, volume regelen ed.)
Er zit gratis navigatie op, dit kun je gratis (zonder internet) gebruiken, omdat de kaarten van heel Nederland, Belgie en Luxemburg al op de geheugenkaart staan gedownload.
Er is altijd voorzichtig gedaan met de telefoon, en er is nooit iets geks mee gedaan; geen mankementen.
Vraagprijs: 125,00 Euro, bieden mag, maar houd het wel serieus 
Ik wil een Samsung Galaxy S kopen, vandaar dat 'ie weg gaat. (Ruilen mag ook natuurlijk

)
De telefoon kan opgehaald worden, maar hij kan ook verzonden worden. (6.75 euro verzendkosten)
Voor meer informate, graag mailen,
en geen PM's! Natuurlijk mag je wel hier reageren (Op dit topic bedoel ik

)
(E-Mail: ko-en_he-ems-kerk-@-ho-tm-ail.-com)
<-- Zonder -'s!!!
Foto's:Foto 1:
![c64fa626906be09fc6f5a9cefa2da743.jpg]()
Foto 2:
![97728b7f1a7be97960a9b2d8c775fddc.jpg]()
Foto 3:
![a182065fcc46a107095e093beda030e6.jpg]()
Nogmaals: Bij serieuze interesse, graag even mailen in plaats van PM'en! (Op PM's wordt niet gereageerd)

Je mag wel hier een reactie plaatsen (Op dit topic bedoel ik)
E-Mail:
(E-Mail: ko-en_he-ems-kerk-@-ho-tm-ail.-com)
<-- Zonder -'s!!![ Bericht 2% gewijzigd door roflcat op 02-01-2011 17:07:05 ]