Is misschien handiger om gewoon hier in te kopen wat jullie lekker vindenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:21 schreef Greys het volgende:
Rewimo, dat vind ik dus echt een superleuk plan!
Allemaal een tentje mee en in jouw tuin kamperen! En dan een avondje BBQ waarvoor we allemaal wat meenemen. Superleuk!
Gefeliciteerdquote:Op zondag 2 januari 2011 14:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Yep vandaag 16 wk dus het duurt nog even.
Wat? Geen lijstjes maken?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:34 schreef Rewimo het volgende:
Ja, als niemand het doet...
[..]
Is misschien handiger om gewoon hier in te kopen wat jullie lekker vindenDe meeste dingen hebben ze hier ook gewoon en dan hoeven jullie niet zoveel mee te slepen. Als een of twee mensen wat eerder komen kunnen we gewoon boodschappen doen vantevoren.
Tuurlijk wel! Die komen dan wat eerder en die sleep ik dan wel mee naar de Kauflandquote:Op zondag 2 januari 2011 14:36 schreef Cat22 het volgende:
Wat? Geen lijstjes maken?![]()
Geen hoofd vis?Geen hoofd vleesch?
Geen hoofd salades?
Geen hoofd drank?
![]()
![]()
In Duitsland boodschappen doenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Die komen dan wat eerder en die sleep ik dan wel mee naar de Kaufland
Dat deden wij ook altijd als we in DLD op vakantie gingen, alle winkels in en kijken wat ze er hebben wat je in NL niet hebt. Maar nu is dat dus geen uitje meer tijdens de vakantiequote:Op zondag 2 januari 2011 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
In Duitsland boodschappen doenIk vind dat zo heerlijk
Een vriendin van me woont net over de grens, ga daar altijd even shoppen
![]()
Q is verdwenenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:38 schreef Rewimo het volgende:
Maar Q is eerst aan de beurt met de januarimeet hoor. Prikken die datum!
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat deden wij ook altijd als we in DLD op vakantie gingen, alle winkels in en kijken wat ze er hebben wat je in NL niet hebt. Maar nu is dat dus geen uitje meer tijdens de vakantieWant nu wonen we er
Die plakkert is briljant.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:36 schreef Greys het volgende:
Cat, zie je dat die plakkert over mijn webcam heul zo gek niet is?![]()
Nou, er zijn dingen die we in NL halen omdat je ze hier niet hebt. qltel eet graag NL brood (en gewoon brood is hier best wel duur, in tegenstelling tot die heerlijke broodjes). Verder halen we zoet beleg in NL (pindakaas, hagelslag, muisjes en zo). En chips, die zijn hier echt heel duur. Zoute stokjes dan weer niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Zijn er ook nog dingen in NL goedkoper dan in Dui?
Afwassen is nergens goed voor, dat blijkt wel weer.quote:
IK BEN GOOFD DRANKquote:Op zondag 2 januari 2011 14:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat? Geen lijstjes maken?![]()
Geen hoofd vis?Geen hoofd vleesch?
Geen hoofd salades?
Geen hoofd drank?
![]()
![]()
Kauflandquote:Op zondag 2 januari 2011 14:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Die komen dan wat eerder en die sleep ik dan wel mee naar de Kaufland
Wij wonen hier nu 3,5 jaar. En ik werk in NL, bij Nuon in Arnhem.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Als ik dan zou moeten verhuizen naar het buitenland dan naar DuitslandHoe lang woon je er nu? En werk je in NL of DE?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |