Harstikke grappig. Je moet alleen niet de stabiliteit verwachten die normaal is van OSX.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:54 schreef FredvZ het volgende:
Toch is het wel grappig dat Mac OS op de PC.
(deze post is gemaakt vanuit Safari, op MAC OSX 10.6.2 op een zelfbouw pc (core i7), vooralsnog op een VM-etje, maar zal vast wel lukken om hem ook op de HDD werkend te krijgen)
hoe heb je dat voor elkaar gekregen :pquote:Op zondag 2 januari 2011 22:54 schreef FredvZ het volgende:
Toch is het wel grappig dat Mac OS op de PC.
(deze post is gemaakt vanuit Safari, op MAC OSX 10.6.2 op een zelfbouw pc (core i7), vooralsnog op een VM-etje, maar zal vast wel lukken om hem ook op de HDD werkend te krijgen)
Ik heb zelf ook spelletjes gespeeld hoor, heb een Xbox en PS3 en een iPad. Maar sommigen hier zijn er blijkbaar helemaal door geobsedeerd en moeten koste wat het kost hun dagelijkse fix PC spelletjes krijgenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ik mag als 40 jarige graag gamen. Ik heb dan ook een wii, een psp, een ds een xbox360 en uiteraard een ipod touch 4th gen.
Een FPS op een PC spelen is echt anders dan een FPS op consoles.quote:Op maandag 3 januari 2011 06:11 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook spelletjes gespeeld hoor, heb een Xbox en PS3 en een iPad. Maar sommigen hier zijn er blijkbaar helemaal door geobsedeerd en moeten koste wat het kost hun dagelijkse fix PC spelletjes krijgen
Vind ik wel meevallen. Op de huidige consoles is het prima FPS spelen met 2 analoge controllers.quote:Op maandag 3 januari 2011 07:31 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Een FPS op een PC spelen is echt anders dan een FPS op consoles.
Ja geef ons een eigen subforum. Kijken waar dit topic dan terecht komt...quote:Op zondag 2 januari 2011 21:01 schreef editoor het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van die mac nerds. Geef ze asjeblieft hun eigen subforum zodat we geen last meer van ze hebben.
Waarschijnlijk op hetzelfde eindpunt.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:02 schreef kadeya het volgende:
[..]
Ja geef ons een eigen subforum. Kijken waar dit topic dan terecht komt...
Ja ik bedoelde eigenlijk in dat subforum of hier. Subforum zou het leukst zijn, dan zit je als applehater toch in het hol van de leeuw.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:54 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op hetzelfde eindpunt.
Zou alleen werken als de mods zeer actief zijn in het begin en niet scheutig zijn met bans in zowel het Apple sub als in het overige forum.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:48 schreef kadeya het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde eigenlijk in dat subforum of hier. Subforum zou het leukst zijn, dan zit je als applehater toch in het hol van de leeuw.
.. achter een loeiend Windows bakbeest met neonlichten en verstopte ventilators.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:57 schreef grindfreakje het volgende:
In het hol van de leeuw zitten is niet erg voor internethelden die met een schaaltje chips op hun zolder zitten onder een nickname
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:01 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
.. achter een loeiend Windows bakbeest met neonlichten en verstopte ventilators.
En dan te bedenken dat ik hier een draadloos toetsenbord en muis heb. Het is dat er ook andere dingen aan hangen maar anders zou alleen een stekker in het stopcontact voldoende zijnquote:
Ja echt te triest gewoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |