Tuurlijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:46 schreef FredvZ het volgende:
Windows laat zich iig sneller installeren, zit nu al 30 minuten tegen dit scherm aan te kijken:
[ afbeelding ]
Ah gossie, heeft je PC een blauwtje gelopen?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:17 schreef Rivalo het volgende:
OSX onstabiele bende op je Windows bak, Heb nog nooit een OS zo arrogant zien doen, wil zeker alleen maar in een mooie witte designer case zitten. Heb nog wel betere hardware ook...
retorbrapi, volgens mij ben jij de apple kenner dus kun je even helpen ipv iedereen afsnauwen hier?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:19 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ah gossie, heeft je PC een blauwtje gelopen?
Ik heb geen ervaring met OS X op een PC dus kan je niet helpen sorryquote:Op zondag 2 januari 2011 14:20 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
retorbrapi, volgens mij ben jij de apple kenner dus kun je even helpen ipv iedereen afsnauwen hier?
Oke jammer, maar wtf doe je dan in dit topic? Beetje fanboy uithangen?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:21 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met OS X op een PC dus kan je niet helpen sorry
Gelukkig heb ik OSX niet nodigquote:Op zondag 2 januari 2011 14:19 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ah gossie, heeft je PC een blauwtje gelopen?
Wanneer maakte Apple dan wel hardware volgens jou?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:53 schreef FredvZ het volgende:
[..]Apple maakt al jaren geen hardware meer. Het enige wat nog specifiek "apple" aan een imac/ibook is dat lijkt op een uitvergrootte iPhone met een toetsenbord (en een muis) erbij.
Beetje trollen etcquote:Op zondag 2 januari 2011 14:23 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
Oke jammer, maar wtf doe je dan in dit topic? Beetje fanboy uithangen?
Voor de lol, wat dacht je dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:28 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
Niemand heeft daar waardering voor, waarom doe je dat echt?
Te oud om buiten te spelenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:31 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
Ga buiten spelen, hoe oud ben jij echt?
Jawel hoor.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:28 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
Niemand heeft daar waardering voor?
Niet perse, maar ik heb vaak genoeg waardering voor getroll. Jij stelde dat niemand dat heeft. Zou je nu weer ontopic willen gaan? Bedanktquote:Op zondag 2 januari 2011 14:35 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
Jij lacht bij zo'n leuke reactie van die gozer?
Je draait een OS op een systeem waarvoor het niet ontworpen is, en dan loop je te mekkeren op het OS, je zou de fout gewoon bij jezelf moeten zoeken.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:17 schreef Rivalo het volgende:
OSX onstabiele bende op je Windows bak, Heb nog nooit een OS zo arrogant zien doen, wil zeker alleen maar in een mooie witte designer case zitten. Heb nog wel betere hardware ook...
Ga maar weer ontopicquote:Op zondag 2 januari 2011 14:35 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
Het voornemen van retorbrapi 2011; Stoppen met denken dat ik grappig ben
Daar was toch zo'n term voor.. PEBKAC ofzo?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:39 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Je draait een OS op een systeem waarvoor het niet ontworpen is, en dan loop je te mekkeren op het OS, je zou de fout gewoon bij jezelf moeten zoeken.
Windows kan zelf op jullie infantiele bak draaien. Windows en Linux kunnen op alle systemen draaien. (Behalve zwaar outdated hardware) Denk dan dat de fout toch bij OSX ligt.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:39 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Je draait een OS op een systeem waarvoor het niet ontworpen is, en dan loop je te mekkeren op het OS, je zou de fout gewoon bij jezelf moeten zoeken.
Want een OS moet op alle mogelijke hardware kunnen draaien?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:41 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Windows kan zelf op jullie infantiele bak draaien. Windows en Linux kunnen op alle systemen draaien. Denk dan dat de fout toch bij OSX ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |