Ik heb geen vriendjes J.!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Vroeger maakte je je vriendjes hier ook nog wel is blij
Ik ben er nog steeds hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 15:23 schreef NJ het volgende:
En dan is Tiet ineens nergens meer te bekennen.
Misschien als je wat meer foto's van je tieten post.quote:
Vrienden kosten geld NJ! Dus laat mij maar lekker vriendloos zijn!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Misschien als je wat meer foto's van je tieten post.
Hallo J , ouwe haakmaatquote:
Doe je er dan linksomdraaiende melkzuurbacterien in om het stil te houden ?quote:
Ja of wat veganistische rietsuiker?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Doe je er dan linksomdraaiende melkzuurbacterien in om het stil te houden ?
[quote]quote:Op maandag 3 januari 2011 15:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja of wat veganistische rietsuiker?
[b] Op
Oehja ik ga J natuurlijk wel zo'n heerlijk links kopje koffie serveren met koffie vanuit de lokale wereldwinkel! Met extraveel excuuslabels.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wel van Max Paardehaar dan toch?
Je doet je best maar J , diep van binnen weet jij ook dat er gewoon slaafjes zijn gebruikt om die boontjes te pakkenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oehja ik ga J natuurlijk wel zo'n heerlijk links kopje koffie serveren met koffie vanuit de lokale wereldwinkel! Met extraveel excuuslabels.
Who Cares J.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:46 schreef KingOfMars het volgende:
Stukje zure slaafvrije chocolade erbij.
Ja die is leuk!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En verplicht de DVD van Oxvam Novib kijken met Dolf Jansen die zielige hongerbuiknegertjes met opplakvliegjes om de ogen bezoekt, KOM!
Dat linkse vervoersmiddel bedoel je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |