Ohja, dat kan natuurlijk ook nog. Hm. Ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vanavond maar weer eens zwemmen.
Hmmm ja ik kan ook weer gewoon bij 3,5km beginnen ofzo hele winterperiode (vanaf november) niet meer gelopenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb gisteren eeeeeeecht op het punt gestaan. Had zelfs al een nieuwe route die iets korter is uitgezocht, langs het kanaal enzo. Maar uiteindelijk won 'ahfuckditism'nlaatsteuitrustdagvandevakantie' het dus. Volgend weekend nieuwe kansen want ik moet echt echt echt.
Mjach. Naar het zwembad met je luie lichaam, omkleden in een kuthokkie, geen euro bij je voor een kluisje, tussen de drijflijken die niet doorzwemmen, weer dat aankleed geneuzel en naar huis... en dat vs:quote:Op maandag 3 januari 2011 13:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vind ik persoonlijk een stuk beter te doen dan hardlopen.
Ik zat te denken aan 2-3km ofzo?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm ja ik kan ook weer gewoon bij 3,5km beginnen ofzo hele winterperiode (vanaf november) niet meer gelopen
Hmm ja , ik weet niet ik heb geen idee van mn conditie dus momenteelquote:Op maandag 3 januari 2011 13:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan 2-3km ofzo?
Ik heb wel een idee van mijn conditie momenteel: ruk! (whehehe)quote:Op maandag 3 januari 2011 13:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmm ja , ik weet niet ik heb geen idee van mn conditie dus momenteelAls ik eenmaal weer loop zal het vrij hard gaan ,maar die drempel he.
Je zit gewoon excuses te verzinnen, jong.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:26 schreef KingOfMars het volgende:
Eerst maar eens nieuwe doppen kopen want zonder muziek lopen is kut en m'n Apple doppen zijn kaduuk (JA HOAX WANT APPLE GAAT NOOIT STUK!!!11111).
Is niet!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je zit gewoon excuses te verzinnen, jong.
Jawel, en dan zo net iets te opzichtig over Apple beginnen, terwijl je gewoon moet gaan lopen met dat walvissenlijf van je.quote:
GODVERDOMME IK BESTEL GELIJK NIEUWE DOPPEN EN ALS IK ER GEZEIK OVER KRIJG IS HET JOUW SCHULD JK LET OP WAT IK ZEG!!!111111quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jawel, en dan zo net iets te opzichtig over Apple beginnen, terwijl je gewoon moet gaan lopen met dat walvissenlijf van je.
87,5 KG sharp , + 7,5 vanaf 1 oktoberquote:Op maandag 3 januari 2011 13:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En de weegschaal durfde ik ook niet op te gaan staan. Ik zie de schade wel de 17e bij de dietiste.
Ik ga echt voor de drie tientjes doppen van Sony deze keer J want ze gaan toch wel stuk na anderhalf jaar.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:36 schreef Joene het volgende:
Wel senheisser dopjes toch ? ipv die gore appeldoppen.
Beter J.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:38 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ga echt voor de drie tientjes doppen van Sony deze keer J want ze gaan toch wel stuk na anderhalf jaar..
Ik wil in-ears. En volume en track control. En het liefst een mic voor om te kunnen bellen. Dus.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bij de MM kun je ook van die Philipsen halen met zo'n haakje voor over je oor heen voor 12 euro oid. Die blijven bij mij tenminste zitten, van die dopjes vallen altijd uit mijn oor.
JOnge, kindertjes in Afrika zouden een moord doen voor track-control.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:40 schreef KingOfMars het volgende:
Ik wil in-ears. En volume en track control. En het liefst een mic voor om te kunnen bellen. Dus.
Je ken wel meer willen J.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik wil in-ears. En volume en track control. En het liefst een mic voor om te kunnen bellen. Dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |