Dan liever de Auris Hybrid dat vind ik wel echt een mooi wagentjequote:Op maandag 3 januari 2011 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wellicht kan J voor die tijd zijn auto nog inruilen voor zo een fijne Prius?
Nou ik zag dat staan dus bij de opties een Polenfilter, en ik werk op zo een groentefabriek met veel polen dus ik denk ideaal dat moet ik hebben ?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Polen hebben we hier ook niet dus niet nodig J!
En jij nog zoeken naar een negertfilter?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ik zag dat staan dus bij de opties een Polenfilter, en ik werk op zo een groentefabriek met veel polen dus ik denk ideaal dat moet ik hebben ?
Die en een Moslimfilter maar helaas niet leverbaar voor dit model J ! Dan schijn je zo een met een flinke bullbar voor te moeten hebbenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En jij nog zoeken naar een negertfilter?
En dat is voor de hardwerkende arbeider niet te betalen J!!!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Die en een Moslimfilter maar helaas niet leverbaar voor dit model J ! Dan schijn je zo een met een flinke bullbar voor te moeten hebben
Zo is het maar net, ik ben gvd blij dat ik metallic lak als optie op een 2e hands auto kan kiezen J.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En dat is voor de hardwerkende arbeider niet te betalen J!!!
Blêgh, ook al zo'n nietszeggend hok.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:25 schreef Joene het volgende:
Dan liever de Auris Hybrid dat vind ik wel echt een mooi wagentje
JK -> Normale Arbeider.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Blêgh, ook al zo'n nietszeggend hok.
Doe dan zo'n sjiek hendige Lexus CT 200h.
Per 1/1 heeft dat boeventuig er weer 0,6% bovenop gegooid J!!!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo is het maar net, ik ben gvd blij dat ik metallic lak als optie op een 2e hands auto kan kiezen J.
gelukkig heb ik daarom de 31e nog ff mn tank volgepleurd J. Toch weer een eurootje bespaardquote:Op maandag 3 januari 2011 11:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Per 1/1 heeft dat boeventuig er weer 0,6% bovenop gegooid J!!!
Whehehe heerlijk JK , jij hebt zo een fijne 1 op 12 Youngtimer.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als sissenk heb mijn tank gister pas volgegooid voor de nieuwe prijs.
Aan mij zal het niet liggen, lieve mensen.
Nice.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:10 schreef Joene het volgende:
Whehehe heerlijk JK , jij hebt zo een fijne 1 op 12 Youngtimer.
Onze hendig sjieke renault megane , rijdt momenteel iets meer dan 1 op 20
Gelukkig niet J. Gewoon een gefrituurd broodje bakpao.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Had -ie d'r miehoen bij gedaan?!
Hier 2 volkoren bammen, 1 met 30+ kaas en 1 met ham. Echt tof dus, dat gezond eten enzo!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Gelukkig niet J. Gewoon een gefrituurd broodje bakpao.
Ik bedoel gewoon broodje frikadel, 1 huzarensalade , 2 mandarijntjes en 1 bakkie koggie
Oh nah ik heb er gewoon ff geen zin an dat gezond doen dus. Binnenkort maar weer is die hardloop schoenen aan , want die ken ik nog amper vinden denk ikquote:Op maandag 3 januari 2011 13:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hier 2 volkoren bammen, 1 met 30+ kaas en 1 met ham. Echt tof dus, dat gezond eten enzo!
Ik heb gisteren eeeeeeecht op het punt gestaan. Had zelfs al een nieuwe route die iets korter is uitgezocht, langs het kanaal enzo. Maar uiteindelijk won 'ahfuckditism'nlaatsteuitrustdagvandevakantie' het dus. Volgend weekend nieuwe kansen want ik moet echt echt echt.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh nah ik heb er gewoon ff geen zin an dat gezond doen dus. Binnenkort maar weer is die hardloop schoenen aan , want die ken ik nog amper vinden denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |