Doe je goed. Over 6 weken zit ik gewoon in Den Oever aan zee. Hopelijk mn backyard al een beetje lente klaar maken.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Over 6 weken zit ik in den witte, reine, pure sneeuw van Östereich..
http://itunes.apple.com/W(...)5&mt=8&affId=1380330quote:Op maandag 3 januari 2011 10:30 schreef KingOfMars het volgende:
Ok m'n lopende zaken mindmap past nu niet meer leesbaar op een A4..
Ik gebruik iThoughtsHD al!quote:Op maandag 3 januari 2011 10:47 schreef NJ het volgende:
[..]
http://itunes.apple.com/W(...)5&mt=8&affId=1380330
Ik heb vorige week de vogelhuisjes weer opgehangen.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:46 schreef Joene het volgende:
Doe je goed. Over 6 weken zit ik gewoon in Den Oever aan zee. Hopelijk mn backyard al een beetje lente klaar maken.
Ah ja bij ons hangen die Pindaslingersquote:Op maandag 3 januari 2011 10:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb vorige week de vogelhuisjes weer opgehangen.
Zo van die gezouten ?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:05 schreef KingOfMars het volgende:
Pinda's horen in een schaaltje op de tafel bij de tv J!
De zogenaamde Tijgernotenquote:
Lekker J.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:09 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik hou d'r van! In huis halen maar vast?
Als er daarna gewoon een lekker drankje met aloevera tegenoverstaat denk ik dat het wel kan ?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:16 schreef KingOfMars het volgende:
Zo voor na de kruidenthee en bio-organische crackers moet een uitspatting toch kunnen?
Anders gewoon een donatie aan de partijkas ter compensatie? Om weer CO2 neutraal te geraken zeg maar?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Als er daarna gewoon een lekker drankje met aloevera tegenoverstaat denk ik dat het wel kan ?
Ook goed J. Maar dat mag dan wel een fikse zijn want ik ben zo een rechtse zakenman met een smerige dieselautoquote:Op maandag 3 januari 2011 11:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Anders gewoon een donatie aan de partijkas ter compensatie? Om weer CO2 neutraal te geraken zeg maar?
Dat weet ik dus niet J. Staat dat in de specs van zo een Megane ?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:21 schreef KingOfMars het volgende:
Met roetfilter toch wel anders kom je deze linkse enclave niet in!
Polen hebben we hier ook niet dus niet nodig J!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet J. Staat dat in de specs van zo een Megane ?
Er zit wel een Polenfilter in althans dat las ik dus , maar het schijnt een Pollenfilter te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |