Ja, echt genant zo ondertussen.quote:Op maandag 3 januari 2011 09:41 schreef Joene het volgende:
ik moet stiekem best lachen om die apple alarm bug
ik vind het vooral genant dat mensen tegenwoordig geen ouderwetse wekker meer op de slaapkamer hebben maar zichzelf zo belangrijk vinden dat de telefoon mee naar bed moet en dat het apparaat hun ook maar moet wekkenquote:
Ik heb er ook wel eens aan gedacht mijn wekkerradio te vervangen voor een dockingstation.quote:Op maandag 3 januari 2011 09:57 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vind het vooral genant dat mensen tegenwoordig geen ouderwetse wekker meer op de slaapkamer hebben maar zichzelf zo belangrijk vinden dat de telefoon mee naar bed moet en dat het apparaat hun ook maar moet wekkenKom op zeg 100en mensen die zich verslapen want mn iphone doet het niet goed
![]()
![]()
en dan lekker je nest uit gesmst worden door 1 of andere onverlaat of per ongeluk gebelt worden heerlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 09:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eens aan gedacht mijn wekkerradio te vervangen voor een dockingstation..
Uiteraard gaat de telefoon zelf dan op stil en het is m'n privé GSM waar ik toch nooit op gebeld wordt!quote:Op maandag 3 januari 2011 10:02 schreef Joene het volgende:
[..]
en dan lekker je nest uit gesmst worden door 1 of andere onverlaat of per ongeluk gebelt worden heerlijkJ dat trek ik niet snachts die telefoon ,ik vind die standby telefoon al een crime.
Ik wordt ook nooit gebeld j maar je zal zien legt hem naast je Nets ! en dat ding gaat en mn twitterupdates vind ik midden in de nacht ook niet heel erg belangrijk ?quote:Op maandag 3 januari 2011 10:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Uiteraard gaat de telefoon zelf dan op stil en het is m'n privé GSM waar ik toch nooit op gebeld wordt!
Ff twitteren hoe de blowjob was kan wel okay zijn?quote:Op maandag 3 januari 2011 10:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik wordt ook nooit gebeld j maar je zal zien legt hem naast je Nets ! en dat ding gaat en mn twitterupdates vind ik midden in de nacht ook niet heel erg belangrijk ?
Dan wel met een twitpicje hoe ze hem aflikt ?quote:Op maandag 3 januari 2011 10:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ff twitteren hoe de blowjob was kan wel okay zijn?
De mijne ook. M'n iPhone. Doet het prima hier.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Naja, mijn wekker doet het in ieder geval wél goed.
Mwhehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe.
Dank, jij ook, ouwe groentenboer.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:18 schreef Joene het volgende:
Ja de beste wensen JK !! Dat je maar lekker weinig thuis mag zitten !
ik ben overigens wel al weer klaar met werken voor 2011 althans zo voelt het ?quote:Op maandag 3 januari 2011 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dank, jij ook, ouwe groentenboer.
ctrl + alt + delete , of een reboot Swets !quote:
Ik herken het probleem?quote:Op maandag 3 januari 2011 10:22 schreef Joene het volgende:
ik ben overigens wel al weer klaar met werken voor 2011 althans zo voelt het ?
Je wattus?quote:Op maandag 3 januari 2011 10:30 schreef KingOfMars het volgende:
Ok m'n lopende zaken mindmap past nu niet meer leesbaar op een A4..
ik denk dat het wel een uitdaging wordt ja JK. Ik wil 23 april ofzo (paas)maar even een weekje weg denk ik .quote:Op maandag 3 januari 2011 10:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik herken het probleem?
Of is het meer een uitdaging?
Doe eens niet zo supergay, KOM.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:30 schreef KingOfMars het volgende:
Ok m'n lopende zaken mindmap past nu niet meer leesbaar op een A4..
Over 6 weken zit ik in den witte, reine, pure sneeuw van Östereich.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:39 schreef Joene het volgende:
ik denk dat het wel een uitdaging wordt ja JK. Ik wil 23 april ofzo (paas)maar even een weekje weg denk ik .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |