Goed idee! Dat is betaald veel lekkerder!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh. Ook weer aanwezig om een dag noeste arbeid te verrichten. Eerst ff schijten denk ik?
Whehehehe ik was ook vrij doodquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:21 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben behoorlijk knock-out gegaan iig!.
Stukken beter dan onbetaald idd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Goed idee! Dat is betaald veel lekkerder!
Echt dat je zo geeneens weet hoe je ook alweer in bed bent gekomen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehehe ik was ook vrij doodEerst nog even darten gevolgt dankzij @JeroenSwets.
Oh dat dan nog welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Echt dat je zo geeneens weet hoe je ook alweer in bed bent gekomen.
Die drie minuten heb ik echt no way gehaald!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh dat dan nog welMaar wel liggen , nog 3 minuten twitter en slapen
ik wel dus , ik sliep uiteraard wel voordat de vrouw in bed kwamquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Die drie minuten heb ik echt no way gehaald!
Check!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:37 schreef Joene het volgende:
[..]
ik wel dus , ik sliep uiteraard wel voordat de vrouw in bed kwam
ik zou het gewoon weigeren dus.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:36 schreef Swetsenegger het volgende:
EchtKrijg gisteren een schema voor eerste keer Taiwan dit jaar en dat valt dan precies tijdens de verjaardag van m'n dochter. Ik geef dus aan dat dat geen optie is en of we een week ervoor kunnen. Komt Taiwan technisch net zo goed uit. Maar nee, grote baas wil toch in de week dat mijn dochter jarig is en dan moet ik 'maar een dag later' vertrekken. Gelet op het feit dat ze maandag jarig is zou ik dat dinsdag moeten vertrekken om woensdag rond 12 uur lokale tijd op kantoor in Taiwan te zijn. Effectief 48 uur reizen voor 3 dagen serieus werk
Ik weiger sowieso om op mijn dochters verjaardag niet thuis te zijn. Als hij 2 ruggen aan ticket wil uitgeven om mij 3 dagen in Taiwan te hebben moet hij dat zelf weten.quote:
ik denk dat je best in de positie zit om gewoon niet te gaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weiger sowieso om op mijn dochters verjaardag niet thuis te zijn. Als hij 2 ruggen aan ticket wil uitgeven om mij 3 dagen in Taiwan te hebben moet hij dat zelf weten.
Ja?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach, vroeger waren kinderen blij dat vaders zondags het vlees kwam snijden. Slappe hap tegenwoordig, overal moeten ouders bij zijn, afzwemmen, verjaardagen. Wat is het volgende, vaders die aanwezig zijn bij de geboorte?,
,
!!!1111
Nou DAT denk ik niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:40 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk dat je best in de positie zit om gewoon niet te gaan
Ga je onderwaterbevallen in zo'n opblaasbadje in de woonkamer?quote:
Nee in het ziekenhuis. Zeker niet thuis.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ga je onderwaterbevallen in zo'n opblaasbadje in de woonkamer?
Met de gordijnen open?
In het ziekenhuis. Voor de rest weet ik nog niet aangezien ik nog 101 dagen moetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In het ziekenhuis onderwaterbevallen met de gordijnen open?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |