quote:Op maandag 3 januari 2011 16:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben je op de fiets Swets? Er komt een dikke bui aan.
Ik hou dr vanquote:Op maandag 3 januari 2011 16:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Tis midden in de winter. Ik verplaats mezelf alleen met een auto met dikke verwarming.
Uhuh anderson tegen lewis. Maar het begint zo fucking laat heb geen zin om tot 12 uur op de bank te zittenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:50 schreef Joene het volgende:
Vanavond Finale van het Darten dus Swets?
Hmmm dat had ik gister al met die wedstrijd van webster ben halverwege in slaap getieft , jammer dat die verloor ook welquote:Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Uhuh anderson tegen lewis. Maar het begint zo fucking laat heb geen zin om tot 12 uur op de bank te zitten
Mwah ligt wat zwaar op de maag JK die zuurkool voor het fitnessen.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zuurkool en fitness, goede combinatie.
Lekker, misschien, maar het klinkt eerm, toch wel gay.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:37 schreef NJ het volgende:
Eerst een eiwitshake en dan aan de rijst met tappenade. Verdomme wat is dat lekker!.
Als ik riep/roep dat ik een eiwittenshake had gehad dan betekende dat ik een blowjob gaf/geef met happy endingquote:Op maandag 3 januari 2011 17:37 schreef NJ het volgende:
Eerst een eiwitshake en dan aan de rijst met tappenade. Verdomme wat is dat lekker!.
JK heeft dezelfde mental image.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik riep/roep dat ik een eiwittenshake had gehad dan betekende dat ik een blowjob gaf/geef met happy ending
Kweenie.. Maar nu heb ik dus een MI van jou op je knietjes met een pik in je mond.
Heel raar
Ja DAT gaat dus niet meer!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:32 schreef NJ het volgende:
[..]
JK heeft dezelfde mental image.
Ik probeer 'm even te vermijden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |