Ok, ik zal beginnen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:25 schreef Terecht het volgende:....
We kunnen kortom ook dit jaar de nodige Amerikaanse 'right-wing' retoriek op BNW verwachten.
Waarom kanker? De HPV hysterie ligt net achter ons, is het wel verstandig om nu alweer iets kankergerelateerds te hypen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:36 schreef Pallas-Athene het volgende:
Ik denk dat een aanval in 2011 een kwestie van tijd is.
Dat het gaat gebeuren is zeker, maar wie en wanneer....
De val van een valuta zal dit jaar nog niet gebeuren, net al een false flag.
De ziekte die ik voorspel is kanker.
Wat is er voorspelbaar als 9/11?
Het is gebeurd zoals het is gebeurd.
Door de daders.
Complotten daaromheen zijn wensdromen van mensen die graag iets te zeggen hebben.
Het blijkt dit jaar gewoon een terroristische aanslag te zijn geweest.
Wat betreft JFK moeten we nog een paar jaartjes wachten...
Dat denk ik ook;quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:01 schreef Terecht het volgende:
[..]
Waarom kanker? De HPV hysterie ligt net achter ons, is het wel verstandig om nu alweer iets kankergerelateerds te hypen?
En denk je werkelijk dat als over een paar jaar (2013 toch?) de archieven over JFK vrijgegeven worden we de waarheid en niets dan de waarheid te weten zullen komen? Ik durf nu al wel te beweren dat er talloze mensen zullen zijn die zullen gaan roepen dat de archieven gefingeerd zijn of dat er nog steeds zaken achter worden gehouden.
Die rechts/links verdeling is imaginair. Als het op de belangen van wall street aankomt doen beide kanten hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:25 schreef Terecht het volgende:
Wat op zich wel een interessant fenomeen is is vanuit welke politieke hoek de samenzweringsgeluiden afkomstig zijn. Je ziet ook op FOK! dat men zich voornamelijk laat leiden door het vigerende samenzweringsklimaat in de VS. Ten tijde van Bush werd het grotendeels gedreven vanuit links, nu Obama in het Witte Huis bivakkeert zie je de complottheorieen vanuit de rechterzijde meer aandacht opeisen.
Het opvallende is dat oude vijanden ineens kunnen vrienden worden als er een nieuwe wind waait. De neocons die verantwoordelijk worden gehouden voor 9/11 om zo oorlogen ten faveure van het grootkapitaal te voeren zijn op het gebied van de veronderstelde klimaatverandering daarentegen de grootste helden omdat zij zich daar actief tegen hebben verzet. Alhoewel zij zich hierin gesteund zagen door min of meer dezelfde corporatistische belangen als die bij 9/11 moet hun standpunt t.a.v. global warming wel als volledig legitiem gezien worden.
Zo zou Bush de VS in een fascistische politiestaat hebben willen omkneden en Obama zou Amerika graag in een communistische dictatuur zien veranderen. Toch wordt verondersteld dat beide presidenten handpoppen zijn van dezelfde elites.
We kunnen kortom ook dit jaar de nodige Amerikaanse 'right-wing' retoriek op BNW verwachten.
Dat links-rechts schisma zou idd niet hoeven bestaan omdat vanuit beide kampen min of meer dezelfde elite als schuldige wordt aangewezen, juist daarom vind ik het interessant dat deze tweedeling er kennelijk toch is. Wordt er soms voor eigen parochie gepreekt???quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Die rechts/links verdeling is imaginair. Als het op de belangen van wall street aankomt doen beide kanten hetzelfde.
Goed punt. Hoe zie je die openbare cyberoorlog voor je? Zoiets als de oorlog die naar eigen zeggen momenteel gevoerd wordt door Anonymous, of serieuzer, dat overheden bijv het internet verregaand zullen censureren?quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:02 schreef Bill_E het volgende:
Ik verwacht veel omtrent internet, de vrijheid van internet. En een openbare Cyber oorlog.
Ik doe de aannamen dat er regelmatig cyber-oorlogen zijn. Maar beide partijen zijn er niet bij gebaat als dit in de media komt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:46 schreef Terecht het volgende:
[..]
Goed punt. Hoe zie je die openbare cyberoorlog voor je? Zoiets als de oorlog die naar eigen zeggen momenteel gevoerd wordt door Anonymous, of serieuzer, dat overheden bijv het internet verregaand zullen censureren?
Vertel?quote:Texas maakt zich onafhankelijk in 2011.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verklaar..quote:
Ik hoorde daar straks op het journaal dat de betrekkingen tussen China en de VS juist weer ietwat aan het dooien zijn.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:47 schreef Gray het volgende:
Voor komend jaar en de jaren daarop verwacht ik dat Hollywood zich in film en tv meer gaat richten op positieve verhalen vanuit het midden-oosten en meer negatieve belichting van onze aziatische medemens om zodoende steun in te winnen van het volk voor politieke maatregelen tegen China.
Dat is 2010.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:11 schreef Bastard het volgende:
-Meer roep om controle op internet
-Meer pedofilie schandalen waar lijntjes worden getrokken naar hoge bestuurlijke types
-Meer orkanen, meer wateroverlast wereldwijd.
-Meer diersterfte, misschien een tweede gekke koeienziekte iets in die trant
-Economie Amerika gaat verder achteruit terwijl die in China veel sterker word
-Meer gezinnen onder de armoedegrens
-Rampen die elkaar in rap tempo opvolgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |