abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 januari 2011 @ 11:10:29 #1
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_90737886
Om in het nieuwe jaar de gedachte te scherpen en alvast de aandacht te richten hierbij het grote [BNW] voorspellingstopic 2011! Welke onfrisse zaken staan ons dit jaar te wachten, welke beerput wordt komend jaar opengetrokken? Voorspel het hier!

Een aantal voorzetjes die ingevuld kunnen worden:
- zal de definitieve aanval op Iran nu eindelijk ingezet gaan worden?
- is de val van de Dollar en/of de Euro aanstaande?
- waar zal de komende valse vlag aanval plaatsvinden?
- met welke ziekte zal ons dit jaar de stuipen op het lijf geprobeerd gejaagd te worden?
- zal de ware toedracht van 9/11, de moord op JFK, etc, opgehelderd worden en publiekelijke bekendheid krijgen?
  maandag 3 januari 2011 @ 10:07:54 #2
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_90782786
Stormlooptopic. 14.gif

Om eerlijk te zijn verwacht ik dat dit jaar vrij saai en somber zal worden eigenlijk (zou dat ook de stormloop op dit topic verklaren?). Irak is een aflopende zaak, hetzelfde geldt in zekere mate ook voor Afghanistan. Iran zal ook dit jaar niet aangevallen worden en Noord Korea lijkt me toch vooral een blaffende hond die niet durft te bijten. De Dollar en de Euro zullen ongetwijfeld de nodige klappen krijgen maar ik zie geen van beiden in levensbedreigende problemen terecht komen. We zullen ook dit jaar geen grote aanslag van het kaliber Londen of Madrid, laat staan 9/11, over ons heen krijgen. Het wordt kortom een grijs en grauw jaar waar men vooral de eigen broekriem probeert op te houden ivm de bezuinigingen. Wat jullie?
pi_90784572
robots zullen eind 2011 treinstations beveiligen en kaartje controleren.
they say it's already bin written, from day to day and nobody gonna change it, i say let's read the Forbiddenchapters.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 12:25:45 #4
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_90831545
Wat op zich wel een interessant fenomeen is is vanuit welke politieke hoek de samenzweringsgeluiden afkomstig zijn. Je ziet ook op FOK! dat men zich voornamelijk laat leiden door het vigerende samenzweringsklimaat in de VS. Ten tijde van Bush werd het grotendeels gedreven vanuit links, nu Obama in het Witte Huis bivakkeert zie je de complottheorieen vanuit de rechterzijde meer aandacht opeisen.

Het opvallende is dat oude vijanden ineens kunnen vrienden worden als er een nieuwe wind waait. De neocons die verantwoordelijk worden gehouden voor 9/11 om zo oorlogen ten faveure van het grootkapitaal te voeren zijn op het gebied van de veronderstelde klimaatverandering daarentegen de grootste helden omdat zij zich daar actief tegen hebben verzet. Alhoewel zij zich hierin gesteund zagen door min of meer dezelfde corporatistische belangen als die bij 9/11 moet hun standpunt t.a.v. global warming wel als volledig legitiem gezien worden.

Zo zou Bush de VS in een fascistische politiestaat hebben willen omkneden en Obama zou Amerika graag in een communistische dictatuur zien veranderen. Toch wordt verondersteld dat beide presidenten handpoppen zijn van dezelfde elites.

We kunnen kortom ook dit jaar de nodige Amerikaanse 'right-wing' retoriek op BNW verwachten. *O*
pi_90844862
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:25 schreef Terecht het volgende:....
We kunnen kortom ook dit jaar de nodige Amerikaanse 'right-wing' retoriek op BNW verwachten. *O*
Ok, ik zal beginnen.

Texas maakt zich onafhankelijk in 2011.
pi_90845684
Ik denk dat een aanval in 2011 een kwestie van tijd is.
Dat het gaat gebeuren is zeker, maar wie en wanneer....

De val van een valuta zal dit jaar nog niet gebeuren, net al een false flag.

De ziekte die ik voorspel is kanker.

Wat is er voorspelbaar als 9/11?
Het is gebeurd zoals het is gebeurd.
Door de daders.
Complotten daaromheen zijn wensdromen van mensen die graag iets te zeggen hebben.
Het blijkt dit jaar gewoon een terroristische aanslag te zijn geweest.

Wat betreft JFK moeten we nog een paar jaartjes wachten...
pi_90877433
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:36 schreef Pallas-Athene het volgende:
Ik denk dat een aanval in 2011 een kwestie van tijd is.
Dat het gaat gebeuren is zeker, maar wie en wanneer....

De val van een valuta zal dit jaar nog niet gebeuren, net al een false flag.

De ziekte die ik voorspel is kanker.

Wat is er voorspelbaar als 9/11?
Het is gebeurd zoals het is gebeurd.
Door de daders.
Complotten daaromheen zijn wensdromen van mensen die graag iets te zeggen hebben.
Het blijkt dit jaar gewoon een terroristische aanslag te zijn geweest.

Wat betreft JFK moeten we nog een paar jaartjes wachten...
Waarom kanker? De HPV hysterie ligt net achter ons, is het wel verstandig om nu alweer iets kankergerelateerds te hypen?
En denk je werkelijk dat als over een paar jaar (2013 toch?) de archieven over JFK vrijgegeven worden we de waarheid en niets dan de waarheid te weten zullen komen? Ik durf nu al wel te beweren dat er talloze mensen zullen zijn die zullen gaan roepen dat de archieven gefingeerd zijn of dat er nog steeds zaken achter worden gehouden.
pi_90892802
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:01 schreef Terecht het volgende:

[..]

Waarom kanker? De HPV hysterie ligt net achter ons, is het wel verstandig om nu alweer iets kankergerelateerds te hypen?
En denk je werkelijk dat als over een paar jaar (2013 toch?) de archieven over JFK vrijgegeven worden we de waarheid en niets dan de waarheid te weten zullen komen? Ik durf nu al wel te beweren dat er talloze mensen zullen zijn die zullen gaan roepen dat de archieven gefingeerd zijn of dat er nog steeds zaken achter worden gehouden.
Dat denk ik ook;

Misschien dat deze archieven "per ongeluk" zijn gewist, of vernietigd, net zoals dat beruchte fotorolletje uit Srebrenica.

En het gewone volk gelooft het.
pi_90895017
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:25 schreef Terecht het volgende:
Wat op zich wel een interessant fenomeen is is vanuit welke politieke hoek de samenzweringsgeluiden afkomstig zijn. Je ziet ook op FOK! dat men zich voornamelijk laat leiden door het vigerende samenzweringsklimaat in de VS. Ten tijde van Bush werd het grotendeels gedreven vanuit links, nu Obama in het Witte Huis bivakkeert zie je de complottheorieen vanuit de rechterzijde meer aandacht opeisen.

Het opvallende is dat oude vijanden ineens kunnen vrienden worden als er een nieuwe wind waait. De neocons die verantwoordelijk worden gehouden voor 9/11 om zo oorlogen ten faveure van het grootkapitaal te voeren zijn op het gebied van de veronderstelde klimaatverandering daarentegen de grootste helden omdat zij zich daar actief tegen hebben verzet. Alhoewel zij zich hierin gesteund zagen door min of meer dezelfde corporatistische belangen als die bij 9/11 moet hun standpunt t.a.v. global warming wel als volledig legitiem gezien worden.

Zo zou Bush de VS in een fascistische politiestaat hebben willen omkneden en Obama zou Amerika graag in een communistische dictatuur zien veranderen. Toch wordt verondersteld dat beide presidenten handpoppen zijn van dezelfde elites.

Die rechts/links verdeling is imaginair. Als het op de belangen van wall street aankomt doen beide kanten hetzelfde.
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:36:17 #10
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_90909321
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Die rechts/links verdeling is imaginair. Als het op de belangen van wall street aankomt doen beide kanten hetzelfde.
Dat links-rechts schisma zou idd niet hoeven bestaan omdat vanuit beide kampen min of meer dezelfde elite als schuldige wordt aangewezen, juist daarom vind ik het interessant dat deze tweedeling er kennelijk toch is. Wordt er soms voor eigen parochie gepreekt???
  woensdag 5 januari 2011 @ 23:49:32 #11
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_90913521
Chavez zal ontmaskerd worden als dictator (voor zover dat niet al het geval was).

BNW zal ontmaskerd worden als front van de illuminati om complotten te isoleren en belachelijk te maken.

De EU zal een hoax blijken te zijn en we kunnen dan allemaal hartelijk lachen om het feit dat we ons zo lang voor de gek hebben laten houden en blij zijn dat de EU Moloch niet echt is.

Amerika valt zeer plots Zwitserland binnen. Al dat gedoe met Iran was om iedereen op het verkeerde been te zetten. De Amerikanen waren al die tijd alleen maar geïnteresseerd in het verkrijgen van de absolute wereldhegemonie op het terrein van de Zwitserse zakmessen.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
  donderdag 6 januari 2011 @ 00:02:47 #12
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_90914262
Ik verwacht veel omtrent internet, de vrijheid van internet. En een openbare Cyber oorlog.
  donderdag 6 januari 2011 @ 00:46:34 #13
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_90916325
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:02 schreef Bill_E het volgende:
Ik verwacht veel omtrent internet, de vrijheid van internet. En een openbare Cyber oorlog.
Goed punt. Hoe zie je die openbare cyberoorlog voor je? Zoiets als de oorlog die naar eigen zeggen momenteel gevoerd wordt door Anonymous, of serieuzer, dat overheden bijv het internet verregaand zullen censureren?
  donderdag 6 januari 2011 @ 01:15:52 #14
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_90917192
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:46 schreef Terecht het volgende:

[..]

Goed punt. Hoe zie je die openbare cyberoorlog voor je? Zoiets als de oorlog die naar eigen zeggen momenteel gevoerd wordt door Anonymous, of serieuzer, dat overheden bijv het internet verregaand zullen censureren?
Ik doe de aannamen dat er regelmatig cyber-oorlogen zijn. Maar beide partijen zijn er niet bij gebaat als dit in de media komt.
Anonymous is in mijn ogen een groepje internet punks met een aandachtspanne van een goudvis. Als de Lulz weg zijn dan is er weinig meer aan en zal de actie afzwakken. De website's hebben een paar uur last ervan. Hooguit een paar dagen, maar dan is het wel leuk geweest.

Maar ik verwacht dit jaar een internet meltdown. Waarbij nagenoeg 50% van het internet plat gaat, ( hoe onmogelijk dit ook lijkt ) de overige 50% zal automatisch volgen door overbelasting van alles wat nog draait. Amerika zal china of rusland de schuld geven. En door deze dagenlange offline zal er een mooie reden zijn om een internet filter te installeren. Die de toekomst van het vrije internet in gevaar brengt. Ook zal het een einde aan de machtspositie van Microsoft kunnen maken., Aangezien in de cyberoorlog een massale hoeveelheid aan botnet/drone's gebuikt. ( denk hierbij aan ca 100 miljoen pc's ) Eventueel wordt er ook een worm gelanceerd die de firmware van routers beïnvloed.

Wellicht wordt er her en der een EMP gebruik om wat schade toe te brengen, maar dan is het geen cyberwar meer.
pi_90918286
quote:
Texas maakt zich onafhankelijk in 2011.
Vertel? :D

En Bill_E
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 6 januari 2011 @ 04:22:19 #16
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_90918362
Leuk contrast met die van jou ;)
pi_90918371
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2011 04:22 schreef Bill_E het volgende:
Leuk contrast met die van jou ;)
Verklaar..
Mm kleine edit: Het idee dat op het internet rond gaat dat de Vrijmetselaarij = Illuminati klopt niet. :{ (Ik neem aan dat je dat bedoelde..)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2011 04:34:04 ]
pi_91076495
Voor komend jaar en de jaren daarop verwacht ik dat Hollywood zich in film en tv meer gaat richten op positieve verhalen vanuit het midden-oosten en meer negatieve belichting van onze aziatische medemens om zodoende steun in te winnen van het volk voor politieke maatregelen tegen China.
  maandag 10 januari 2011 @ 21:33:39 #19
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_91135224
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:47 schreef Gray het volgende:
Voor komend jaar en de jaren daarop verwacht ik dat Hollywood zich in film en tv meer gaat richten op positieve verhalen vanuit het midden-oosten en meer negatieve belichting van onze aziatische medemens om zodoende steun in te winnen van het volk voor politieke maatregelen tegen China.
Ik hoorde daar straks op het journaal dat de betrekkingen tussen China en de VS juist weer ietwat aan het dooien zijn.
pi_91144603
Internet gaat nooit plat.
If not now, then when.
pi_91145828
Ik voorspel in willekeurige volgorde met overlap:
Enorme problemen met moeder natuur, stijgende voedsel/brandstofprijzen, burgerlijke ongehoorzaamheid, wereldcyberoorlog.

Heb er zin in.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 01:21:14 #22
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_91146787
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Internet gaat nooit plat.
Laten we het hopen, maar ik heb er een hard hoofd in.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 07:58:54 #23
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_91149557
• Internet wordt aanbanden gelegd. Elk muisklik wordt geanalyseerd.
• Cybercrimes worden gehyped.
• (Oud)Politici en Justitie worden ontmaskert als ranzige pedofielen.
• We gaan nog meer veel dode dieren zien
• Meer ufo waarnemingen
• Meer onbekende raketten boven VS
• Infrastructuur VS zal instorten
• Dollar zal klappen
• EU valt uiteen
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 09:11:23 #24
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91150606
-Meer roep om controle op internet
-Meer pedofilie schandalen waar lijntjes worden getrokken naar hoge bestuurlijke types
-Meer orkanen, meer wateroverlast wereldwijd.
-Meer diersterfte, misschien een tweede gekke koeienziekte iets in die trant
-Economie Amerika gaat verder achteruit terwijl die in China veel sterker word
-Meer gezinnen onder de armoedegrens
-Rampen die elkaar in rap tempo opvolgen.
The truth was in here.
  woensdag 12 januari 2011 @ 00:35:01 #25
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_91193594
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:11 schreef Bastard het volgende:
-Meer roep om controle op internet
-Meer pedofilie schandalen waar lijntjes worden getrokken naar hoge bestuurlijke types
-Meer orkanen, meer wateroverlast wereldwijd.
-Meer diersterfte, misschien een tweede gekke koeienziekte iets in die trant
-Economie Amerika gaat verder achteruit terwijl die in China veel sterker word
-Meer gezinnen onder de armoedegrens
-Rampen die elkaar in rap tempo opvolgen.
Dat is 2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')