Maar zijn twee klinkers samen geen medeklinkers?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:47 schreef DaMart het volgende:
Als steuntje in de rug voor TS: de weg naar Rome bestond wel uit louter klinkers, daar zat echt geen medeklinker tussen.
Als je ze tegen elkaar slaat klinken ze medequote:Op zondag 2 januari 2011 12:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar zijn twee klinkers samen geen medeklinkers?
Goed puntquote:Op zondag 2 januari 2011 12:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Spaties dus!quote:Op zondag 2 januari 2011 12:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is niet eens waar, want ze hebben ook banden/bielzen gebruikt.
Hier, staat de text in moderne transliteratie: http://users.ox.ac.uk/~mikef/durham/egelat.htmlquote:Op zondag 2 januari 2011 12:45 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Als iets er als een rondje uitziet is het toch niet meteen een o? Misschien kan je dan een stukje er uithalen in paint en dan zeggen wat voor medeklinker het is
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:47 schreef DaMart het volgende:
Als steuntje in de rug voor TS: de weg naar Rome bestond wel uit louter klinkers, daar zat echt geen medeklinker tussen.
Helaas, zo werkt dat niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stop de tijd!quote:Op zondag 2 januari 2011 12:51 schreef bart2009 het volgende:
Nou goed ik ben om.
Jullie moeten overal waar ik klinker heb gezegt medeklinker zeggen en overal waar ik medeklinker heb gezegt klinker zeggen.
Dus Latijn was een taal van alleen maar medeklinkers?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:51 schreef bart2009 het volgende:
Nou goed ik ben om.
Jullie moeten overal waar ik klinker heb gezegt medeklinker zeggen en overal waar ik medeklinker heb gezegt klinker zeggen.
Jullie hebben ook wel een onduidelijke manier van uitleggen terwijl ik zo mijn best doe duidelijk te zijn.
Oh. Maar ze liggen toch samen in de weg?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Helaas, zo werkt dat niet.
Misschien voor TS, maar dat is een heel ander verhaal.
De weg bestaat uit een klinker en duizenden soortgenoten, dus medeklinkers.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. Maar ze liggen toch samen in de weg?
Dan nog gaat je theorie niet opquote:Op zondag 2 januari 2011 12:51 schreef bart2009 het volgende:
Nou goed ik ben om.
Jullie hebben ook wel een onduidelijke manier van uitleggen terwijl ik zo mijn best doe duidelijk te zijn.
Zie je wel!quote:Op zondag 2 januari 2011 12:53 schreef DaMart het volgende:
De weg bestaat uit een klinker en duizenden soortgenoten, dus medeklinkers.
Dat wordt wel lachen als je iemand het verschil tussen een genitivus, dativus en een ablativus gaat uitleggen. Of een conjunctivus, een futurum en een praesens indicatief.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dus Latijn was een taal van alleen maar medeklinkers?
rm vrmq cn, q prms b rs tr
De eerste zin van de Aeneas klinkt dan erg raar, vind ik...
Tsja..quote:Op zondag 2 januari 2011 12:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat wordt wel lachen als je iemand het verschil tussen een genitivus, dativus en een ablativus gaat uitleggen. Of een conjunctivus, een futurum en een praesens indicatief.
Nee, nee:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |