ok, want er was aanvankelijk wat onduidelijkheid over de afmetingen, toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 03:17 schreef Memento-Mori het volgende:
true isa maar ik wil sowieso mn huidige bed of althans matras houden dus 140x200 en op de foto;'s leek t zoveel kleiner en vol verhuistroep, deze plattegrond is precies de afmeting en de meubels kloppen ook precies dus dan valt t me heel erg mee
we kwamen tot de conclusie dat de afmetingen zijn weergegeven per 2 mmquote:Op zondag 2 januari 2011 03:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, want er was aanvankelijk wat onduidelijkheid over de afmetingen, toch?
Wij hebben vanmiddag de slaapkamer opnieuw ingedeeld en toen kon de deur niet meer dicht omdat het bed echt een paar millimeter te ver uitstakZo knullig. Misschien eerst met zo'n floorplanner aan de slag moeten gaan.
Da's toch ook idioot, per 2 mmquote:Op zondag 2 januari 2011 03:24 schreef Memento-Mori het volgende:
we kwamen tot de conclusie dat de afmetingen zijn weergegeven per 2 mmdan komt t exaxt uit
http://kamerburo.net/fotos/D/10493-D.gif
dus het is 5.71x3.09 en de andere lange muur is iets korter zodat de keukenmuur ietwat schuin is
nou met de plattegrond die nu gemaakt is heb ik alles wat ik nodig hebquote:Op zondag 2 januari 2011 03:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's toch ook idioot, per 2 mm![]()
Bijna 6 m is niet gek toch, en 3 m breed is ook wel te doen. Het is niet groot, maar zo heel erg lang hoef je daar ook wee niet te wonen.
Objective-C is een bitch, maar wel een van de meest logische talen. Zit een goede fundering onder, geen mix tussen paradigma's zoals C++ en is behoorlijk modern. En dat voor een taal uit 1983.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vriend van me zegt dat de taal waarin je moet programmeren voor Apple een onding is. Is dat zo? Maargoed, hij is dan ook java programmeur (makkelijk voor Android).
Goedemorgenquote:Op zondag 2 januari 2011 09:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Heb je lekker gewerkt, Isa?
kaas en ik gaan straks lunchen met oma bij v/d Valk met de rest van de familie, daarna gaan we bij de meest culinaire tante van kaas eten, spannend!!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah...arme jijquote:Op zondag 2 januari 2011 10:40 schreef LieLie het volgende:
De vakantie is echt voorbij, ik moet voor school bezig vandaag
quote:Op zondag 2 januari 2011 10:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah...arme jijIk ga straks een bezoekje brengen aan vrienden in Den Haag. En aangezien het hier nu mooi blauw met witte wolkjes is en vrij zonnig, zit ik er over te denken dat op de fiets te gaan doen
Niet?quote:Op zondag 2 januari 2011 10:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik durf hier nog steeds niet te fietsen
Gelukkig hebj e ook helemaal geen tijd om te fietsen want je moet aan de studiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |