Maar sowieso, wat doe je nu dan met al die tijdquote:Op zondag 2 januari 2011 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet ik denk wel gaan werken inderdaad.
Oh ja mij belden ze ook een paar maanden na SR 2009.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoonnummer nu geloof ik 5 jaar en de enigen die me eens bellen is het Rode Kruis, vanwege SR..
en dat moet ook eens ophouden. Ik snap niet waarom je niet een plaat kan aanvragen zonder dat het Rode Kruis ook je gegevens in kan zien.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoonnummer nu geloof ik 5 jaar en de enigen die me eens bellen is het Rode Kruis, vanwege SR..
TV kijken, internetten dat soort dingen. Ja ik heb teveel vrije tijd maar ben gewoon aardslui.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar sowieso, wat doe je nu dan met al die tijd. School etc. slokt echt niet zoveel tijd op voor je vervolgopleiding.
Mja, er valt wat voor te zeggen ja, maar goed, ze hebben me 1 x gebeld na SR 2008 na een x aantal maanden, ik heb ze afgewimpeld en dat zal ik over een aantal maanden ook wel weer moeten doen.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en dat moet ook eens ophouden. Ik snap niet waarom je niet een plaat kan aanvragen zonder dat het Rode Kruis ook je gegevens in kan zien.
Da's ook wel vreemd idd.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en dat moet ook eens ophouden. Ik snap niet waarom je niet een plaat kan aanvragen zonder dat het Rode Kruis ook je gegevens in kan zien.
je kan wel anoniem storten enzo.quote:
Ik hou ze als ik tijd heb weleens aan de lijn en vraag van alles enzo en dan uiteindelijk zeg ik toch maar dat ik geen interesse hebquote:Op zondag 2 januari 2011 01:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zo'm 9jaar en ik werd laatst ineens gebeld door de bankgiroloterij ozfo. netjes afgepoeierd. ik ga ze niet meteen verrot schelden. dat doe ik als ze door blijven zeuren, maar deze nam met "ik doe uit principe niet mee aan loterijen" genoegen
M'n moeder heeft ooit met een enquete invullen op d'r werk een Ipod touch 1G gewonnen, die gebruik ik nu alweer 2 jaar oid..quote:Op zondag 2 januari 2011 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel MP3 spelers en oordopjes ik de afgelopen jaren heb versleten.
Nee, waren ouder foto's Dit is de nieuwe OPquote:
Ik heb ook nog een Ipod Nano 2Gen. maar toen kwam die ipoot touch!quote:Op zondag 2 januari 2011 01:30 schreef Zeroku het volgende:
Mijn iPod Nano gaat ook al een paar jaar mee.
nee, ik houd ze niet aan de lijn, hoewel dat ook wel afhangt van waarvoor ze bellen. goed doel niet, geen interesse en een fijne avond. maar visoliecapsules, verkzekeringen of andere zooi wil ik nog wel een tijdje aan de lijn houden. moet je maar echt werk zoekenquote:Op zondag 2 januari 2011 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hou ze als ik tijd heb weleens aan de lijn en vraag van alles enzo en dan uiteindelijk zeg ik toch maar dat ik geen interesse heb, maar meestal zeg ik gewoon meteen dat ik geen interesse heb
.
Deur aan deur verkopers is makkelijker, BAM deur dicht zodra ze beginnen over iets verkopen.
is dat nog wel interessant geen hond die er naar kijkt.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, waren ouder foto's Dit is de nieuwe OPalleen de now playing moet nog worden aangepast.
Joh, studenten moeten ook hun geld verdienenquote:Op zondag 2 januari 2011 01:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik houd ze niet aan de lijn, hoewel dat ook wel afhangt van waarvoor ze bellen. goed doel niet, geen interesse en een fijne avond. maar visoliecapsules, verkzekeringen of andere zooi wil ik nog wel een tijdje aan de lijn houden. moet je maar echt werk zoeken
ik heb me bescheurd vannachtquote:Op zondag 2 januari 2011 01:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oliebollenradio aan het terug luisteren , heerlijk!
Whehe je houd CindieY dus wel aan de lijnquote:Op zondag 2 januari 2011 01:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik houd ze niet aan de lijn, hoewel dat ook wel afhangt van waarvoor ze bellen. goed doel niet, geen interesse en een fijne avond. maar visoliecapsules, verkzekeringen of andere zooi wil ik nog wel een tijdje aan de lijn houden. moet je maar echt werk zoeken
oh, dat ik met Dinges Jackson en Pia Zadora - when the rain begins to fall. en ook met j geils band- centerfold.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:36 schreef borisz het volgende:
Ik sla de top2000 afkickweekend playlist om en dan denk je pas waarom staan die platen niet in die top2000 want die horen er wel in.
Paar voorbeeldjes
-Dolly Parton 9to5
- Snap Eternity
- Madonna Holiday
- Connells - '74-'75
- Pretenders - 2000 miles
- Spencer Davis Group - Keep On Running
- Des'ree - Life
- John, Elton - I'm Still Standing
- Sixpence None The Richer - Kiss Me
Ja, Ekdom is er maandag weerquote:Op zondag 2 januari 2011 01:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb me bescheurd vannacht
kun je ff opletten op Michiel en Roos idd zeggen dat Ekdom er maandag gewoon is?
Zoveel dat niet in de Top 2000 staat natuurlijk. Iets met zenderprofilering enzoquote:Op zondag 2 januari 2011 01:36 schreef borisz het volgende:
Ik sla de top2000 afkickweekend playlist om en dan denk je pas waarom staan die platen niet in die top2000 want die horen er wel in.
Paar voorbeeldjes
-Dolly Parton 9to5
- Snap Eternity
- Madonna Holiday
- Connells - '74-'75
- Pretenders - 2000 miles
- Spencer Davis Group - Keep On Running
- Des'ree - Life
- John, Elton - I'm Still Standing
- Sixpence None The Richer - Kiss Me
| Forum Opties | |
|---|---|