of hij meelij wil opwekken weet ik niet, maar dat hij stelselmatig niet wil accepteren wat iedereen, inclusief zijn moeder, hem verteld is een gegeven en best beangstigend.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:34 schreef SillyWalks het volgende:
Op pagina 1 van het eerste topic van deze poster is hem al tig keer verteld dat ie fout zit en wat ie moet doen om er over heen te komen, maar hij leest daar gewoon langs en blijft zijn eigen visie doordrukken.
Hij wil niet geholpen worden, hij wil gewoon meelij opwekken.
Dit is ook al tig keren gezegd tegen TS, maarja blijkbaar is hij op zoek naar meer tandvlees dan tanden.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:37 schreef Tara_88 het volgende:
Raad TO wel aan om niet te dicht in de buurt te komen, vooral omdat dr vriendje heeft zitten dreigen. Voordat je het weet komen ze hun trots-eer even rechtzetten en mis je een paar voortanden.....
Tip 1:quote:Op zondag 2 januari 2011 00:40 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik accepteer het wel alleen ik vind het moeilijk. Mijn vraag is: hebben jullie tips om een persoon te vergeten, kan dat eigenlijk wel. En ik kan er niks aan doen dat mensen vervolgtopics gaan maken vna mijn topic.
Maar het gaat ten koste van haar, daar zit ik mee, ik weet dat ze het niet leuk vind dat er gegevens van haar op internet te vinden zijn (dat vind niemand) maar ok niks aan te doen dus.
Iemand TIPS.
het komt OOIT.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:22 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ben nooit serieus genomen, mijn vraag is dus HOE VERGEET JE IEMAND.. hoef je geen vorige topics bij te halen
Dus je had een relatie op je 16e, voor twee weken. En pas op je 24e ben je eroverheen?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het komt OOIT.
echt waar ooit
[/b]echt waar
bij mij heeft het jaren geduurd, en nu 8 jaar later kan ik zeggen dat ik TOTAAL over haar heen ben
en dat was voor een relatie van 2 weken, op me 16de.
ik zou me wel geen dingen gaan voornemen, ik had in me hoofd me dingen voorgenomen als dat ik altijd zou blijven zeggen tegen haar : "ik mis je nog steeds"
en dat ik op haar bruiloft zou gaan opstaan, om te roepen dat " ik bezwaar heb, omdat ik nog steeds op haar hoop"
dus niet teveel voornemens nemen, en het komt [b]ooit
nee was al eerder een beetje over haar heen, maar kan neit echt zeggen wanneerquote:Op zondag 2 januari 2011 00:49 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Dus je had een relatie op je 16e, voor twee weken. En pas op je 24e ben je eroverheen?
Ik had geen zin om de OP te quoten, dus doe ik het zo. Ik kan het mij best voorstellen dat ze zo heftig reageert, omdat je haar grenzen niet wilde accepteren. Als jongeman op de middelbare school werd ik achterna gezeten door een meisje die niet wilde accepteren dat ik niks van haar wilde weten. Ik had ook de neiging om haar eens verrot uit te schelden. Ik heb het ook bijna gedaan, maar een van mijn vrienden zag het aankomen en stelde voor om te gaan lopen. Daarmee wil ik niet mijn gedrag goedpraten, maar als je al alles hebt geprobeerd om iemand duidelijk te maken dat je diegene niet leuk vindt dan kan ik het best voorstellen dat je heftig uit de hoek komt.quote:
Bedankt, maar haar tegenkomen doe ik zowieso nog wel denk ik. Mijn zusje is 3 januari jarig en dan komt ze ook denk ik. Daarna geeft mijn zusje nog een groot feest en dan is ze er ook denk ik. Mischien neemt ze haar vriend wel mee, ook stom.. maar ik heb alles ook al van haar verwijderd, alleen haar facebook bekijk ik nog vaak.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik had geen zin om de OP te quoten, dus doe ik het zo. Ik kan het mij best voorstellen dat ze zo heftig reageert, omdat je haar grenzen niet wilde accepteren. Als jongeman op de middelbare school werd ik achterna gezeten door een meisje die niet wilde accepteren dat ik niks van haar wilde weten. Ik had ook de neiging om haar eens verrot uit te schelden. Ik heb het ook bijna gedaan, maar een van mijn vrienden zag het aankomen en stelde voor om te gaan lopen. Daarmee wil ik niet mijn gedrag goedpraten, maar als je al alles hebt geprobeerd om iemand duidelijk te maken dat je diegene niet leuk vindt dan kan ik het best voorstellen dat je heftig uit de hoek komt.
Zij wil je niet leren kennen doordat je te extreem te werk bent gegaan. Daarnaast is zij gelukkig met haar vriend. Als tip wil ik meegeven dat je alles vernietigt wat aan haar doet denken. Wis vooral haar telefoonnummer, als je die nog hebt. Voorlopig kun je beter alle contact uit de weg gaan met haar, want het zal moeilijker zijn om de boel te moeten verwerken als je haar steeds ziet. Uit het oog is in de meeste gevallen ook uit het hart.
Als een meisje zegt dat je haar met rust moet laten moet je dat ook doen. Enge stalker.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ben heel erg verliefd op een dame uit mijn omgeving. Ik vind alles aan haar positief. Ze is zo mooi en lief. Ik kan wel uren over haar praten, niemand is zoals haar. Maar het probleem is dat ze mij niet ziet staan, en ik daar alles al voor heb gedaan. Voor haar deed en doe ik letterlijk alles.
In het verleden heb ik het erg verpest bij haar, ik ben iets te hard van stapel gelopen terwijl ze mij niet als vriend wilde. Daar heb ik heel erg spijt van, maar terugdraaien kan ik het niet. Een paar dagen geleden belde haar vriend me, die heeft me een [soort van] gewaarschuwd. Hij belde me boos agressief op en dreigde een beetje en ik heb beloofd haar met rust te laten. Toch heb ik ergens nog hoop maar ik durf zowieso geen contact meer met haar te zoeken.
Mijn zusje heeft mij ook wel is verteld dat ze altijd heel veel aandacht van mannen krijgt. Juist daarom snap ik ook niet waarom ze bij mij zo moet reageren en meteen haar vriend op me af moest sturen. Ik weet dat ik fout ben geweest en te hard van stapel ben gelopen en miss rare domme dingen heb gedaan maar waarom op deze manier handelen denk ik dan? Jammer vind ik zo iets. Het is een turks meisje (moslim) en mischien heeft dat met haar keuze te maken dat ze me niet wil leren kennen, of het heeft met mijn uiterlijk te maken want ze is een heel mooie meid en voelt ze zich te mooi voor mij? Haar vriend is ook het type die zich zelf heel goed verzorgd en goed kleed enz. Toch vind ik het heel heel jammer dat ze mij geen kans heeft gegeven en ik begin ook erg aan mezelf te twijfelen, ik word er onzeker van, ik ga mezelf allerlei dingen afvragen.. Ik ben al heel erg voor haar veranderd met mijn uiterlijk. Mijn moeder heeft me aangeraden om met een psycholoog te praten omdat ik soms heel depresief en verdrietig kan zijn maar dat wil ik niet.
Mijn liefde zit echt diep voor haar. Ik kan het gewoon geen plekje geven, elke dag denk ik weer aan haar. Ik weet dat ik haar MOET vergeten en mijn vraag is, hebben meer mensen hetzelfde probleem?
Je leest het niet eens.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als een meisje zegt dat je haar met rust moet laten moet je dat ook doen. Enge stalker.
Ow je gaat mij vertellen dat ik niks lees..Er waren meer dan 200 posts in je vorige topic die je vertelden op te passen en haar met rust te laten, maar nee meneer vond zijn eigen gedrag meer dan normaal.En dan hier een beetje huillie huillie doen.quote:
Weet je wat vooral helpt? Om erover te praten met iemand. Maar waarom wil je niet begrijpen dat je echt een psycholoog moet spreken? Psychologen zijn niet alleen voor mensen die serieus gek zijn. Ook normale mensen die verder een goede leven hebben, gaan naar de psycholoog. Naar een psycholoog gaan is geen teken van zwakte, juist een teken dat je sterk en zelfbewust bent.quote:
Hij bedoelt dat we geen ouwe koeien uit de sloot moeten halen. In dit topic wil hij een oplossing voor zijn probleem; hoe vergeet ik haar?quote:Op zondag 2 januari 2011 13:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow je gaat mij vertellen dat ik niks lees..Er waren meer dan 200 posts in je vorige topic die je vertelden op te passen en haar met rust te laten, maar nee meneer vond zijn eigen gedrag meer dan normaal.En dan hier een beetje huillie huillie doen.
Geef me een teiltje
Ik heb een hekel aan mensen die je 100 x moet zeggen je met rust te laten..quote:Op zondag 2 januari 2011 13:52 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat we geen ouwe koeien uit de sloot moeten halen. In dit topic wil hij een oplossing voor zijn probleem; hoe vergeet ik haar?
Ik heb wel is met haar gesproken hoor. Hoezo ver van perfect trouwens? Ik weet dat er heeel veel mooie lieve meisjes zijn overal, maar kom die maar eens tegen die bij jouw passen. Dat is moeilijk vind ik.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:33 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Weet je wat vooral helpt? Om erover te praten met iemand. Maar waarom wil je niet begrijpen dat je echt een psycholoog moet spreken? Psychologen zijn niet alleen voor mensen die serieus gek zijn. Ook normale mensen die verder een goede leven hebben, gaan naar de psycholoog. Naar een psycholoog gaan is geen teken van zwakte, juist een teken dat je sterk en zelfbewust bent.
Verder moet je vooral beseffen dat dat Turkse meisje VER van perfect is, hoe mooi ze ook is. Je hebt haar nog nooit echt gesproken, toch? Dus nooit een paar uren zitten babbelen en elkaar beter leren kennen, toch? In principe weet je niks van haar, behalve dat ze mooi is. Er zijn ZOVEEL mooie meisjes in dit wereld. Serieus, overal zijn er mooie meisjes. Voordat je verliefd op hun wordt, moet je hen ook kennen en weten dat jullie een goede couple zullen worden.
Ben je gestalkt?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die je 100 x moet zeggen je met rust te laten..
Zelf nare ervaring mee gehad.Daarom reageer ik zo.
Hoe weet je nou zo goed dat ze bij jou past?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:28 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik heb wel is met haar gesproken hoor. Hoezo ver van perfect trouwens? Ik weet dat er heeel veel mooie lieve meisjes zijn overal, maar kom die maar eens tegen die bij jouw passen. Dat is moeilijk vind ik.
Ik ken haar.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:29 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Hoe weet je nou zo goed dat ze bij jou past?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |