Yes, en jij moet lezen wat daar staat: TIPS OM HAAR TE VERGETEN.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wat ben jij toch een engerd meneer topicstarter
Je hebt toch al je tips gekregen? Welke tips vind je goed genoeg?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Yes, en jij moet lezen wat daar staat: TIPS OM HAAR TE VERGETEN.
Daar gaat het niet om, ze zegt dat ik een engerd ben, terwijl er niks engs is aan mijn topic.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je hebt toch al je tips gekregen? Welke tips vind je goed genoeg?
Die label ga je moeilijk ervan af krijgen. Vooral als mensen IRL ook zo over je denken.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ze zegt dat ik een engerd ben, terwijl er niks engs is aan mijn topic.
Ja maar die denken niet zo over mij. Als ze zo over mij zou denken, zou ze morgen AL HELEMAAAAL niet komen.... Denk daar eens over na.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Die label ga je moeilijk ervan af krijgen. Vooral als mensen IRL ook zo over je denken.
Wat jij vooral moet doen, behalve al die andere tips die heb gekregen in dit topic, is echt gaan uitvinden wat wel romantisch is en wat wel sexy is en wat wel lief is. Want jij, zoals je zelf al aangaf, bent een beetje niet zo wereldswijs.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:28 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja maar die denken niet zo over mij. Als ze zo over mij zou denken, zou ze morgen AL HELEMAAAAL niet komen.... Denk daar eens over na.
Je moet vooral mensen niet gaan uitdagen op de internet.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar stuur haar vooral weer een bericht, maak het vooral NOG erger allemaal..TERWIJL ik haar probeer te vergeten en dat hier DUIDELIJK neerzet! DOM!!
Lees ik dit goed?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:49 schreef capricia het volgende:
[..]
So what?
Hij is gek op die vrouw en leeft zich in in haar. Super okay toch?
Als jouw vlam into gothic (ik noem maar wat) is, dan lees je je daar toch ook op in?
Nog meer geldt dit voor een religie
Ik heb idd niet alles gelezen.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:55 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Capricia niet al zijn posts heeft gelezen anders zou ze wel anders er over denken.
En anders is het gewoon een troll die loopt te stoken.
eh ja, maar deze dude doet gewoon regelrecht hele giga stalkacties uitvoeren enzoquote:Op maandag 3 januari 2011 00:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb idd niet alles gelezen.
Maar ver gaan voor de liefde van je leven heeft ook iets super romantisch!
Stalken ook?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:58 schreef capricia het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2011 00:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Wie heeft dat niet ooit gedaan?quote:
Ik heb nog nooit iemand gestalkt.quote:
op deze wijze gelukkig maar weinig mensenquote:
Dat het wel meevalt? Wanneer zei ik dat?quote:Op maandag 3 januari 2011 01:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
op deze wijze gelukkig maar weinig mensen.
Maar hou vooral vol dat het bij TS wel meevalt
goh nou wat romantisch. Iemand stalken en lastig vallen.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat het wel meevalt? Wanneer zei ik dat?
Ik vind TS wel heel romantisch!
ik heb idd gelukkig nog nooit een stalker gehad.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
goh nou wat romantisch. Iemand stalken en lastig vallen.
Je hebt zelf waarschijnlijk nog nooit een stalker gehad? Ik een, en geloof me, het kan je leven aardig verrampeneren.
Je mama die je opbelt omdat je niet om 1800 thuis bent telt niet hequote:Op maandag 3 januari 2011 01:31 schreef CecilBDemented het volgende:
Haha ik ben een aantal keer ge-stalkt door vrouwen, maar das ook freaky!
Haha nee dat weet ik, ik heb er toen de tijd ook aangifte voor moeten doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:45 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Je mama die je opbelt omdat je niet om 1800 thuis bent telt niet he
nergens voor nodigquote:Op maandag 3 januari 2011 03:50 schreef goofy_goober het volgende:
Wat begrijp je hier niet aan TS?
[ afbeelding ]
Ik mag hopen dat die vriend van haar je eens flink onder handen neemt als je hier nog langer mee doorgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |