Bij het begin van de 2e helft staat Barcelona met 2-1 voor tegen Arsenal, ze spelen erg sterk en zijn IMO de favorieten voor winst van dit toernooi.
later meer
Je wou dat ik hapte dan hap ik
wordt uitgezonden op fox8 voor de geinterresseerden.....
hier nog ff een stukkie uit de ajaxmail over ajax-lazio roma...
Ajax sloot
donderdag zijn eerste wedstrijd af onder luid applaus. De ploeg van Co
Adriaanse kwam tegen Lazio Roma weliswaar niet tot scoren, maar had de
gehele negentig minuten het betere van het spel. De jonge ploeg
verweerde zich kranig tegen de Italiaans kampioen en verdiende voor het
aanvallende en aantrekkelijke spel meer dan slechts één puntje voor het
gelijkspel (0-0).
We love you Ajax, we do
De 2e wedstrijd Ajax-Arsenal daarna was best een leuke wedstrijd veel strijd paar mooie acties aan beide kanten waar Arveladze uit een van die acties een mooie goal wist te maken. Het 'spannende' aan die stand was dat als Ajax de 2e goal wist te maken dat zou betekenen dat Ajax 2e zou worden. En na een flink aantal kansen lukte dat ook in een schitterend uitgespeelde aanval afgerond door Brutil Hosé die op het punt staat door te breken.
Vergeet Bergdolmo en Chivu trouwens niet de 2 rotsen in de verdediging van Ajax
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 05-08-2000 23:16]
quote:
Op 05 augustus 2000 23:19 schreef Vork het volgende:
Achjah 2de he...
Chivu is wel 'n goeie jah.. vonnik vorigjaar al wel (ondanks die rooie kaarten). .en ook op EK... misschien wordt het ook nogges wat met Ajax...
Chivu is een schatje en ook nog eens een goede voetballer...
Ik loop al het hele jaar te roepen dat Ajax
beter gaat worden..en eindelijk heb ik een medestander
quote:
Op 04 augustus 2000 20:54 schreef Machiel het volgende:Meneer Guus als PSV of Feyenoord zo'n toernooi organiseerde wat uit gezonden was
Dat betwijfel ik , PSV (en Feijenoord) heeft tournooien georganiseerd , maar is nooit uitgezonden. Hilversum he ...
quote:
Stoer hoor overal negatief doen over Ajax
Ja. Je kan niet anders meer tegenwoordig.
Bestuurstechnisch is het een grote ramp daar. Hun superieure opleiding is onder van Gaal totaal afgebroken , het aankoop beleid is er een van geld wegsmijten de laatse jaren. De verhuizing naar de Arena lijkt me ook geen goeie stap , te groot. Hadden ze beter alleen kunnen huren voor grotere wedstrijden.
BTW heeft Ajax niet al jaren de grootste begroting ??? ik hoor iedereen altijd zeuren over dat P$V maar daar doen ze gewoon wat ze moeten doen als bestuur. Een bedrijf runnen.
Wat ook stom is is als club naar de beurs gaan. Heb je eenmalig veel geld maar wel voor altijd verantwoording af te leggen aan beleggers. Komt er een goed bod op een speler kan je hem niet behouden want dat is niet uit te leggen op een aandeelhouders vergadering , die willen geld zien.
quote:Hebben ze al kunstgras, of spelen ze nu nog op natuurgras?
Op dinsdag 24 juli 2001 13:00 schreef Machiel het volgende:
Donderdag begint het amsterdam tournament etc.
O ja Don Leo, dat is gewoon een Judas met zijn mooie praatjes!!
quote:No way.
Op woensdag 25 juli 2001 01:31 schreef ruudRSD het volgende:
Dat kunstgras komt er misschien na de winterstop.
quote:Gokje, Feyenoordfan? Of niet (O(r) no(t)?
Op donderdag 26 juli 2001 13:04 schreef Sjinji het volgende:
Wel lachen dat Amsterdam toernooi, kan heel Nederland zien hoe Ajax op zijn kloten krijgt.O ja Don Leo, dat is gewoon een Judas met zijn mooie praatjes!!
quote:Wat nog meer lachen is, is dat Ajax het voor elkaar krijgt die topclubs naar Amsterdam te halen. Ik zie die clubs echt niet naar een Rottendamn Toernooi gaan
Op donderdag 26 juli 2001 13:04 schreef Sjinji het volgende:
Wel lachen dat Amsterdam toernooi, kan heel Nederland zien hoe Ajax op zijn kloten krijgt.O ja Don Leo, dat is gewoon een Judas met zijn mooie praatjes!!
quote:Hij lult te veel,
Op donderdag 26 juli 2001 19:28 schreef PingPong het volgende:
Wat is het probleem?
en uit z'n nek.
quote:Jeroen Gruter als ik t goed heb, ik zou zeggen in de brievenbus met die brief
Op donderdag 26 juli 2001 19:15 schreef tong80 het volgende:
Weet iemand wie die verslaggever is? Ik heb nog een ongebruikte bombrief in de aanbieding.
Ajax doet het nog niet zo slecht paar mooie voorzetten van Mido en acties van Ibrahimovic maar helaas geen doelpunten wel een van AC Milan door Rui Costa in de 1e helft.
quote:Ik hoop niet dat je 'm al verstuurd hebt, want Jeroen Grueter geeft commentaar voor de NOS. Uitermate slaapverwekkend, overigens.
Op donderdag 26 juli 2001 20:09 schreef Machiel het volgende:
Jeroen Gruter als ik t goed heb, ik zou zeggen in de brievenbus met die brief
Kan iemand trouwens eens vertellen wat er leuk is aan vriendschappelijk voetbal op tv? Ik kan me niet voorstellen dat het spannend is.
quote:Machiel zitten jou oren 's-ochtens vol met water of zo,die Jeroen Gruter geeft commentaar bij het WK Zwemmen.
Op donderdag 26 juli 2001 20:09 schreef Machiel het volgende:[..]
Jeroen Gruter als ik t goed heb, ik zou zeggen in de brievenbus met die brief
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |