ja wat een mafketel is dat...quote:Op zondag 2 januari 2011 00:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dandybleu had moeten winnen bij dorpsgek!
Omdat ik overal bovenaan had moeten staanquote:Op zondag 2 januari 2011 00:34 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Waarom sta jij bij meest ondergewaardeerde user terwijl je bijna overal in de top3 staat?
Rare uitslag zó.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:18 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ik zie bijna alleen maar tong80, AP en Paul
Zeg ik:quote:Op zondag 2 januari 2011 00:18 schreef tong80 het volgende:
'Iedereen probeert de toekomst te bekijken. De een doet dat iets negatiever dan de ander, daarom mijn vraag aan Paul: Wat wil je in de toekomst anders zien aan FOK!? "Dat Tong80 ook eens wat normaler gaat posten. Ik probeer ook normaler te doen, maar Tong80 blijft maar kloten en kuttopics openen. Het slaat helemaal nergens op, hij zit alleen maar te stangen. Als hij bijvoorbeeld een nieuwstopic opent staat er nooit een bron bij of foto. En als SwJ een topic van hem sluit, opent hij er nog zes om dat hij zijn wil wilt doordrukken. Dus Tong80, wordt eens volwassen man! En dat je een oldbie bent, kan me geen ruk schelen."
Met andere woorden, Superwormjim moet wat minder coulant zijn tegen Tong80'
Genieten dit
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:17 schreef Zith het volgende:
Tong80 wint:
De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster
De all-round origineelste topicopener
User met de pakkendste, origineelste topictitels en/of posts
De all-all interessantste / leukste user om te volgen op FOK!
Waardevolste aanwinst voor FOK!
User met de meeste kwaliteitstopics en posts
De populairste user
Meest humorvolle user
--
Paul wint:
Wie is de grootste 'dorpsgek' van FOK!?
Minst waardevolle aanwinst voor FOK!
Grootste FB-Huillie
Irritantste user
Wie wens je een hele lange ban toe
Aandachtsgeilste user
Ik denk dat duidelijk is wie men gaver vindt, tong80 dus. Paul, je moet je bek dus voortaan houden over dat tong80 zich anders moet opstlelen, blijkbaar is FOK het niet met je eens.
Neuken ?quote:Op zondag 2 januari 2011 01:58 schreef yvonne het volgende:
En nu ligt iedereen in zn nest zeker? Kunnen we er morgen dan een gezellig topic van maken?!
Dan ga ik slapen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |