Op je hoofd!quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:48 schreef rulerofdeath het volgende:
Jow, maar eens pitten. Morgen volleybal van de voetbal
Slaap lekker!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:48 schreef rulerofdeath het volgende:
Jow, maar eens pitten. Morgen volleybal van de voetbal
Selmaquote:Op zondag 2 januari 2011 11:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen Nicole, Bas, David, Remco en Henrike
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen Selquote:Op zondag 2 januari 2011 11:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sel!quote:Op zondag 2 januari 2011 11:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:26 schreef Redbaron het volgende:
[..]![]()
Was jij gisteravond al dat vuurwerk aan t afsteken?
wie is dat dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:28 schreef norich het volgende:
[..]
Remco
Yeah, beetje afwisseling zo nu en dan he
Que?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:34 schreef norich het volgende:
[..]
Eliot Paulina Sumner
herken je vast wel
Veel plezierquote:Op zondag 2 januari 2011 11:39 schreef Redbaron het volgende:
Douchen, ontbijten en nog meer nutteloze dingen doen....
Tot de volgende keer.:W
Hier een heel klein beetje, alleen de sneeuw langs de weg en in de schaduw ligt er nog, de rest dooit weg, jeuj!quote:Op zondag 2 januari 2011 11:54 schreef omearos het volgende:
[..]
Dooi? Hier is alleen maar meer sneeuw bijgekomen
Dit. En nu ijzelt hetquote:Op zondag 2 januari 2011 11:54 schreef omearos het volgende:
[..]
Dooi? Hier is alleen maar meer sneeuw bijgekomen
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hier een heel klein beetje, alleen de sneeuw langs de weg en in de schaduw ligt er nog, de rest dooit weg, jeuj!
Wow, apart.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:03 schreef omearos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gister was het smalle paadje naar de auto's nog sneeuwvrij
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:36 schreef Oldenzaal het volgende:
Zo.. Sportief ochtendje!
Gezwommen en gesquashed!![]()
\m/quote:
quote:
Henrike, popje tochquote:
we zijn 8e gewordenquote:
waarom moet iedereen dat altijd vragenquote:
standaard grapjequote:Op zondag 2 januari 2011 18:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom moet iedereen dat altijd vragen
met zo'n reactie zou je dat haast denken jahquote:
joahquote:
Zelfs ik kan het, als importgevalquote:Op zondag 2 januari 2011 18:35 schreef norich het volgende:
[..]
kuj geen twents?![]()
of is dit een heel slechte grap?
Mwa, kunnen is een groot woordquote:Op zondag 2 januari 2011 18:35 schreef norich het volgende:
[..]
kuj geen twents?![]()
of is dit een heel slechte grap?
*boksquote:Op zondag 2 januari 2011 18:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zelfs ik kan het, als importgeval
nou, zo te lezen is dat kunnen bij jou aardig kleinquote:
jazekerquote:
* rulerofdeath raapt David weer op van de grondquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath raapt David weer op van de grond
hoezo? het was maar een 'knuckle-bump'quote:Op zondag 2 januari 2011 18:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
En jij hebt blondtttt haar ?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
*boks
[..]
nou, zo te lezen is dat kunnen bij jou aardig klein
en jij bent ook blondtttt? want ik maakte ook maar een grapje...quote:Op zondag 2 januari 2011 18:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
En jij hebt blondtttt haar ?
Want je moet begrijpen dat het een grap was he ....
Ja duh, donkerblondquote:Op zondag 2 januari 2011 18:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en jij bent ook blondtttt? want ik maakte ook maar een grapje...
dat 'grappig' zijn van jou komt nou niet echt bepaald naar voren.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
En jij hebt blondtttt haar ?
Want je moet begrijpen dat het een grap was he ....
Ben je blondtdt dat je hem niet snapt ofzooowwwww???? :$ :$ :$ :$ :$quote:Op zondag 2 januari 2011 18:46 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja duh, donkerblond
Vandaar die smiley ik snapte hem al niet
Nee de 8e plaats welquote:Op zondag 2 januari 2011 18:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat 'grappig' zijn van jou komt nou niet echt bepaald naar voren.
leg dat maar uit aan Davidquote:Op zondag 2 januari 2011 18:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo? het was maar een 'knuckle-bump'
Gelukkig is deze grap wel geslaagdquote:
De griek nu al geboekt?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:47 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ben je blondtdt dat je hem niet snapt ofzooowwwww???? :$ :$ :$ :$ :$
quote:
Nee, ik heb die 17,50 opgemaakt aan een thais hoertje.. Sorry!quote:
En dan was ze nog zo duur?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:49 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, ik heb die 17,50 opgemaakt aan een thais hoertje.. Sorry!
Is dat duur? Ik voelde me zo bijzonder!!quote:
Thanksquote:Op zondag 2 januari 2011 18:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Sucky sucky 4 euro?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Is dat duur? Ik voelde me zo bijzonder!!
Ze zei de hele tijd: "Special price, only for you!!!"
Ja vindje het gek, je broer bood meerquote:Op zondag 2 januari 2011 18:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Is dat duur? Ik voelde me zo bijzonder!!
Ze zei de hele tijd: "Special price, only for you!!!"
10 dollaah!! me so horny!quote:
Wat een kutgrappen de hele tijd zegquote:Op zondag 2 januari 2011 18:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja vindje het gek, je broer bood meer
Kerel goedkope hoer gevonden hebbenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:52 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
10 dollaah!! me so horny!
En dat likken aan mijn tarrels koste me 7,50
Stiekem moest je wel lachenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:53 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat een kutgrappen de hele tijd zeg
Zélfs mijn humor is beterquote:Op zondag 2 januari 2011 18:53 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat een kutgrappen de hele tijd zeg
iddquote:Op zondag 2 januari 2011 18:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zélfs mijn humor is beterEn dat zegt heel veel
hoax! David, jij hebt humor?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij komt eindelijk op hoger niveau ?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
jij en As moeten eens samen een avond grappen maken joh. dat wordt echt hilarisch.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nah doen we niet, dan snap jij er weer niks vanquote:Op zondag 2 januari 2011 18:54 schreef norich het volgende:
[..]
jij en As moeten eens samen een avond grappen maken joh. dat wordt echt hilarisch.
*insert instant rimshotquote:Op zondag 2 januari 2011 18:54 schreef norich het volgende:
[..]
jij en As moeten eens samen een avond grappen maken joh. dat wordt echt hilarisch.
Neequote:Op zondag 2 januari 2011 18:54 schreef norich het volgende:
[..]
en dan opnemen op dvdquote:Op zondag 2 januari 2011 18:54 schreef norich het volgende:
[..]
boh daar moet je dan wel snel bij zijn, anders zijn ze uitverkochtquote:
Best wel. Maar dat heeft meer te maken met me onveilig voelen.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:57 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik snap dat je mij als een bedreiging voelt
ja precies! straks is er iemand lager in niveau dan David...quote:Op zondag 2 januari 2011 18:57 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik snap dat je mij als een bedreiging voelt
ja, ik ben waarschijnlijk niet de enige die de schuur vrij van ratten wil hebbenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:57 schreef norich het volgende:
[..]
boh daar moet je dan wel snel bij zijn, anders zijn ze uitverkocht
Dan hebben we alsnog jou toch nog?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja precies! straks is er iemand lager in niveau dan David...
dat kan hij echt niet aan
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:57 schreef norich het volgende:
[..]
boh daar moet je dan wel snel bij zijn, anders zijn ze uitverkocht
Lief van jequote:Op zondag 2 januari 2011 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Instant bestseller. Al is het maar omdat ik erop sta
dus moet je er snel bij zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 18:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik ben waarschijnlijk niet de enige die de schuur vrij van ratten wil hebben
ik ben buitencategoriequote:
Als je nou zelf eens die schuur in loopt ben je er zo vanaf hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 18:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik ben waarschijnlijk niet de enige die de schuur vrij van ratten wil hebben
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is het feest?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:59 schreef Oldenzaal het volgende:
Zit aan de [ afbeelding ]
Da's toch genieten!
Ik wil ook komenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik verwacht dat de volgende meet één grote bash gaat worden
viezerikquote:
Ja, want weekend!quote:
quote:
ik heb van alles gedaanquote:Op zondag 2 januari 2011 19:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij hebt twee weken niks gedaan, stel je aan zeg
Doe je goedquote:Op zondag 2 januari 2011 19:02 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik heb nog een week vakantie
BRUINSSSSSSSSSS VANAVOND DUS!![]()
Heeft je leidinggevende je hard in je kontje gestamptquote:Op zondag 2 januari 2011 19:02 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik heb nog een week vakantie
BRUINSSSSSSSSSS VANAVOND DUS!![]()
Je maakt jezelf met de minuut belachelijker..quote:Op zondag 2 januari 2011 19:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Heeft je leidinggevende je hard in je kontje gestampt?
Waarom heb jij langer vrij dan de rest van NL ?
Nee. Weer niet grappigquote:Op zondag 2 januari 2011 19:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Heeft je leidinggevende je hard in je kontje gestampt?
Waarom heb jij langer vrij dan de rest van NL ?
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:05 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je maakt jezelf met de minuut belachelijker..
En. Geen idee, misschien omdat ik in het zuiden zit ofzo.
Dan weet je wat je te doen staat als jij langer vakantie wilt he.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:06 schreef Assiej het volgende:
[..]noesss
Goh, ik dacht al zoiets ..
Ik vond die andere reden toch wat spectaculairder
Stap 1.. Zoek iemand die jou wil neuken!quote:Op zondag 2 januari 2011 19:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat als jij langer vakantie wilt he.
Waarom quote je mij?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Stap 1.. Zoek iemand die jou wil neuken!
Waarom quote je mij?quote:
Jij wou toch grieks?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Stap 1.. Zoek iemand die jou wil neuken!
Hey jij bent slim!quote:Op zondag 2 januari 2011 19:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Komt dan toch mooi uit? Als jij langer vakantie wilt?
Vandaar dat jij hem quotequote:Op zondag 2 januari 2011 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo'n conclusie trekken vergt ook zoveel intelligentie
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:03 schreef GimmeGore het volgende:
WTF, er staat voor morgen nog geen schoolrooster op internet
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:07 schreef GimmeGore het volgende:
Neuh, voor de vakantie was het 11:30 op maandag.
Dus dat hou ik voor morgen ook maar aan.
Ik weet alleen niet welke vakken ik ook al weer had.
handigquote:Op zondag 2 januari 2011 20:03 schreef GimmeGore het volgende:
WTF, er staat voor morgen nog geen schoolrooster op internet
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog 10 dagen en dan heb ik hopelijk eindelijk het rijbewijs
Maar ik ga er niet van uitquote:
goed dat je dat van jezelf weetquote:Op zondag 2 januari 2011 20:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar ik ga er niet van uit
Dan word ik laks en doe ik m'n best niet genoeg
Nee nog niet, ik zit in t huis van een vriend van me, maar de huur is daar opzegd per de 17e.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
handig
heb je trouwens al iets van woonruimte kunnen vinden?
Had ik bij m'n TTT ookquote:Op zondag 2 januari 2011 20:23 schreef omearos het volgende:
[..]
goed dat je dat van jezelf weet
Doe net als ik: enorme blunder binnen 5 min., denken dat je gezakt bent en relaxed rijden "want het maakt toch niet meer uit" en dan slagen
Ik bij de auto: motor laten afslaan. Bij motor: eerst een afslag missen en vervolgens door donker-oranje rijdenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had ik bij m'n TTT ook
Weggetje van rechts bijna gemist. Ging er wat te hard op af
Motor af laten slaan kan je nog altijd op de zenuwen gooienquote:Op zondag 2 januari 2011 20:27 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik bij de auto: motor laten afslaan. Bij motor: eerst een afslag missen en vervolgens door donker-oranje rijden
Het gaat er vooral om hoe je dan reageert. En ik startte gewoon de motor weer en reed verder. Ze zeiden achteraf wel dat ik tot die tijd heel nerveus leek en daarna meer ontspannenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Motor af laten slaan kan je nog altijd op de zenuwen gooien
whehequote:Op zondag 2 januari 2011 20:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat helemaal mooi zou zijn is dat ik dat stomme pasje aanvraag en in Tubbergen laat bezorgen
Krijg ik 'm op m'n bureau
Maar ik weet niet of dat kanquote:Op zondag 2 januari 2011 20:33 schreef omearos het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om hoe je dan reageert. En ik startte gewoon de motor weer en reed verder. Ze zeiden achteraf wel dat ik tot die tijd heel nerveus leek en daarna meer ontspannen
[..]
whehe
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Neen helaasch niet
Maar maak je toch niet zo druk, je zakt toch
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Neen helaasch niet
Maar maak je toch niet zo druk, je zakt toch
En toch hoop ik voor je dat je slaagt!, zo zonde van de centen als je zaktquote:
ik geef m ff een steuntje in de rug, kan ie wel gebruiken dacht ik zoquote:
Thanksquote:Op zondag 2 januari 2011 20:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En toch hoop ik voor je dat je slaagt!, zo zonde van de centen als je zakt
Volgende week ben ik er heel misschien ook wel!quote:
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 07:27 schreef omearos het volgende:
[..]
Doe je snel
Ik blijf weer thuiszo maar eens huisarts bellen
Ja, dat lijkt mij ookquote:Op maandag 3 januari 2011 07:30 schreef omearos het volgende:
[..]
al 2,5 week verkouden met af en toe misselijk, buikpijn, duizeligmag wel eens afgelopen zijn
Dank jequote:Op maandag 3 januari 2011 07:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook
Beterschap
Iets te positief begonnen bij de afdeling administratie en het nu wel een beetje zatquote:Op maandag 3 januari 2011 08:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb teveel handen geschud vandaag
Eerder andersomquote:Op maandag 3 januari 2011 09:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
stiekem vind je het wel fijn astrid, al die kerels dichtbij je.
quote:Op maandag 3 januari 2011 10:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Straks bier @ gemeentehuis
nieuwjaarsreceptie
Ga werken manquote:Op maandag 3 januari 2011 10:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Straks bier @ gemeentehuis
nieuwjaarsreceptie
JUSTINquote:Man met véél te veel op achter het stuur
De politie heeft zaterdag een 38-jarige man gearresteerd die zijn auto 'bestuurde' met acht maal te veel alcohol achter de kiezen. De politie kreeg de melding dat een bestuurder zijn auto rechtdoor over de rotonde had gestuurd. Bij deze actie reedt hij onder meer een boom kapot
Toen de politie arriveerde, was de man in geen velden of wegen te bekennen. Hij had zijn voertuig beschadigd achtergelaten en zijn weg te voet vervolgd. Vlakbij de woning van de man, in Hulst, kon hij alsnog opgepakt worden.
Op het politiebureau bleek uit een blaastest dat de Hulstenaar 'ongeveer acht maal' de toegestane hoeveelheid alcohol had gedronken. Zijn rijbewijs is in beslag genomen en er is proces-verbaal tegen hem opgemaakt.
ja, hier ook... vannacht weer één van m'n zwaar onrustige zondagnachten gehadquote:
het zijn niet echt "goede voornemens", maar wel dingen die ik in 2011 wil bereiken:quote:Op maandag 3 januari 2011 12:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoe is het hier met de goede voornemens?
quote:
Daar kan je wel naartoe werken, lijkt me. Ik hou het bij 'meer sporten'.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het zijn niet echt "goede voornemens", maar wel dingen die ik in 2011 wil bereiken:
- de sleutels van mijn huis krijgen, klussen en inrichten; zodat ik er z.s.m. in kan trekken
- theoriegedeelte van de opleiding AA afronden en verder gaan met het praktijkgedeelte
weet je al wat voor auto je wilt?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goede voornemens;
- Rijbewijs halen
- Auto halen
- Zoveel rijden dat er komend jaar geen sneeuw meer valt.
precies, daarom zijn het ook niet echt goede voornemensquote:Op maandag 3 januari 2011 12:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar kan je wel naartoe werken, lijkt me.
en nu serieus please...quote:Op maandag 3 januari 2011 12:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Een met motherfucking veel slechte uitlaatgassen
heb je al een lijstje met eisen/wensen? en een budget?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee, ik weet het nog niet
Vind een Fiat Punto wel tof
benzine, handgeschakeld tot maximaal ¤ 1.000quote:Op maandag 3 januari 2011 12:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Eisen zijn;
- veilig
- goedkoop in belasting/verzekering
- benzine (i.v.m kosten)
- handgeschakeld
- geen auto die ouder is dan ikzelf
Budget.. rond de 1000?
Zijn juist de leukstequote:Op maandag 3 januari 2011 12:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Eisen zijn;
- veilig
- goedkoop in belasting/verzekering
- benzine (i.v.m kosten)
- handgeschakeld
- geen auto die ouder is dan ikzelf
Budget.. rond de 1000?
nou, sommige oude automobielen zijn zo lomp dat je eerder schade toebrengt aan anderen dan aan jezelfquote:Op maandag 3 januari 2011 12:25 schreef omearos het volgende:
[..]
Zijn juist de leukste![]()
Komen heel goed overeen met eis #2 en maar weer niet met eis #1
Da's ook waarquote:Op maandag 3 januari 2011 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nou, sommige oude automobielen zijn zo lomp dat je eerder schade toebrengt aan anderen dan aan jezelf
Noem je iemand nu een doos omdat zij ervoor kiest wel in een nieuwe auto te rijden?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:28 schreef omearos het volgende:
[..]
Da's ook waar
Losse bumperna een ongeluk paar bouten los, nieuwe bumper erop, klaar
auto die achterop reed moest ook een nieuwe bumper, die was de auto ws wel een week kwijt
doos
Nee, omdat ze mij van achteren aanreed omdat ze vond dat haar winterbanden haar wel zouden redden (heuvelaf met gladheid)quote:Op maandag 3 januari 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noem je iemand nu een doos omdat zij ervoor kiest wel in een nieuwe auto te rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |