Dus Cue is een leugenaar?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik heb nog nooit op je gelegen.
Maaar maar ik heb mijn eigen auto!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*noteerd* -Engel- nooit de auto uitlenen
Vertel t mn basisschool leraar die letterlijk tegen mn ouders zei dat die de hoop op gaf dat ik ooit de Nederlandse taal zou beheren:(quote:
Dat viel wel mee hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jullie waren nog wel zulke goede vrienden destijds met weet ik niet wat voor plannen
Heel goedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maaar maar ik heb mijn eigen auto!!
Daarmee leer jij het niet hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vertel t mn basisschool leraar die letterlijk tegen mn ouders zei dat die de hoop op gaf dat ik ooit de Nederlandse taal zou beheren:(
En nog ontkennen tot de dag van vandaagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zou een AM nooit in de prak rijden ... You know that!
in sommige gevallen weet ik niet precies welke vorm er hoort, dat zal altijd wel zo blijven, ik let er op, maar zal altijd meer fouten dan gemiddeld blijven maken.quote:
Al dat verlegen zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
De mannen ook van tegenwoordig.. hebben niks meer te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Mannen van vroeger daarentegen...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
De mannen ook van tegenwoordig.. hebben niks meer te zeggen
Voor mij is een motorblok demonteren en weer monteren ook niet moeilijk, dus dan is dat het voor jou ook niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |