NRC is op mijn Galaxy Tab wel te verkrijgen en ook in de appmarket. VI is voetbal international? Die kan ik niet vindenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:03 schreef stoeltafel het volgende:
Heb nu al een lange tijd een ipad, ongeveer vanaf mei in Duitsland gehaald. Het werkt goed voor het surfen maar wordt echt gek van iTunes en het geen flash hebben. Er wordt wel beweerd dat flash geen gemis is maar veel sites draaien nog op flash. Soms is het zo erg dat ik iets online niet kan kopen/boeken vanwege flash.
Natuurlijk zijn er ook voordelen, zoals het digitaal bekijken van de NRC/VI. Zijn deze apps ook verkrijgbaar in de android market?
Als ik mijn ipad verkoop, welke tablat kan ik kopen wat erop lijkt maar met flash en zonder itunes?
Kwestie van tijd voordat android de grootste speler wordt, dus dan komen die apps vanzelf wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:25 schreef lekzzz het volgende:
[..]
NRC is op mijn Galaxy Tab wel te verkrijgen en ook in de appmarket. VI is voetbal international? Die kan ik niet vinden
Jammer dat sommige iOS apps simpel geport worden naar Android, een goed voorbeeld hiervan is de applicatie van de Telegraaf.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:43 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat android de grootste speler wordt, dus dan komen die apps vanzelf wel.
Heb zelf geen ervaring met android, maar werkt die app net zo goed als op de ipad?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:32 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Jammer dat sommige iOS apps simpel geport worden naar Android, een goed voorbeeld hiervan is de applicatie van de Telegraaf.
Ik zou het niet weten, heb namelijk geen iPadquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:04 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Heb zelf geen ervaring met android, maar werkt die app net zo goed als op de ipad?
Een Android telefoon kopenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:23 schreef pdldave het volgende:
ik heb een iphone , had ik besteld via blijdatikbel.nl (via welovediscount.com voor de cashback) maar de batterij is werkelijk shit , ik kan in de trein vanaf amsterdam naar groningen de hele reis geen gebruik maken van internet, als ik dat zou doen ben ik bij zwolle al zover leeg dat ik moet stoppen als ik nog wil bellen, hoe en OF kun je dit oplossen?
Damn alleen al vanwege die 512gig geheugen en die hdmi uitgang begin ik te denken aan updatenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:13 schreef RobertNL het volgende:
Gisteren maar even een product request bij bic gedaan voor deze tablet (upgraded zt-180)
Nu maar duimen dat ze hem voor een redelijke prijs kunnen toevoegen
upgrades t/o de 1e:
512 ram tegen 256 ram
4 gig flash tegen 2 gig
android 2.2 tegen 2.1
camera tegen geen camera
hdimi tegen geen hdmi
en de prijs lijkt op Ali express niet veel hoger als van de normale zt-180
Dat is wel erg snel. Heb je de gps oid aanstaan? Of misschien is je batterij gewoon brak.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:23 schreef pdldave het volgende:
ik heb een iphone , had ik besteld via blijdatikbel.nl (via welovediscount.com voor de cashback) maar de batterij is werkelijk shit , ik kan in de trein vanaf amsterdam naar groningen de hele reis geen gebruik maken van internet, als ik dat zou doen ben ik bij zwolle al zover leeg dat ik moet stoppen als ik nog wil bellen, hoe en OF kun je dit oplossen?
Ik hoop dat ze hem adden bij bic, igg snel verzonden en geen gezeur (over het algemeen)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:03 schreef Thomas B. het volgende:
Damn alleen al vanwege die 512gig geheugen en die hdmi uitgang begin ik te denken aan updaten
Binnen een dag zou ie er moeten zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:47 schreef ItWasWritten het volgende:
Nu zie ik dat ik niet de enigste ben hier die bij BIC heeft besteld, hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat hij binnen was?
Want kan namelijk echt niet wachten...
7 inch is prima.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:51 schreef RobertNL het volgende:
Hoe groot moet/mag hij wezen.
7 , 8, of 10 inch
Bij mij 8 dagen vanaf verzending (check website)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:47 schreef ItWasWritten het volgende:
Zojuist een Epad 10,1 inch besteld via BIC:
- 10" ePad 1GHz CPU WiFi MID Tablet PC Google Android 2.1
(Registered Air Mail(w/ Tracking No.))
Nu zie ik dat ik niet de enigste ben hier die bij BIC heeft besteld, hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat hij binnen was?
Want kan namelijk echt niet wachten...
Die van mij is 2 dagen geleden verzonden,quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:22 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Bij mij 8 dagen vanaf verzending (check website)
Ik heb toevallig gisteravond hetzelfde besteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |