het is verslavend, zo verslavend dat ik gefrustreerd raak als ze op bijv kerst avond eerder sluitenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom uit een Christelijk dorp, ben het niet gewend
Jawel, op Dordrecht had ik echt een top-notch overstap van 1 minuut aan de overzijde van het spoor in de Intercity. Beter kan het niet.quote:
Hi WT!!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een kale Doutzen is ook zo wat hè.
[..]
Hallodie daar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawel, op Dordrecht had ik echt een top-notch overstap van 1 minuut aan de overzijde van het spoor in de Intercity. Beter kan het niet.
In Sliedrecht stappen trouwens rare mensen in met dito accent zeg.
Jij ook een fijn nieuw jaar, Engelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Samzz....
Happy new year....
De volgende keer wil ik het wel in Cinestar gaan kijken...
Teasen, I wouldn't darequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
You you TEASE!!!!
jij ook een gelukkig 2011!!!
Zag je trouwens die jongen voor dat meisje voor jou? Die had opeens een enorm verhoogde concentratie, om het zo maar te zeggen. Ik vermoed dat dat trouwens ook een fokker was.quote:
lekker toch??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:51 schreef littledrummergirl het volgende:
eten zit er weer in, god i love caribean food
![]()
nu maar weer n filmpje, wat n lambal dag is dit zeg
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi WT!!!!
2011 gaat rocken heIk weet niet wat er voor jou gaat rocken, maar ik probeer mijn agenda zo leeg mogelijk te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Nieuw hier? Jou ken ik nog nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:53 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
lekker toch??
zooo lekker een magnum en brownies
Oh echt!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zag je trouwens die jongen voor dat meisje voor jou? Die had opeens een enorm verhoogde concentratie, om het zo maar te zeggen. Ik vermoed dat dat trouwens ook een fokker was.
Wat bleek trouwens? Die camera in die tas die ik meehad (die had ik trouwens nog op Geldermalsen laten liggen) was de batterij van leeg. Dus die bende voor niets meegezeuld.
Klinkt bekend, heb ook al de halve dag op de bank gehangen en films gekeken. Maar zodadelijk, spinazietaart.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:51 schreef littledrummergirl het volgende:
eten zit er weer in, god i love caribean food
![]()
nu maar weer n filmpje, wat n lambal dag is dit zeg
Ja droppie, ik had alleen vanwege iemand heel veel haast.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh echt!Niks van gemerkt eigenlijk...
Je moet ook altijd je batterijen checken! Leer momentje
Ik heb vanmiddag dan ook lekker voor de teevee lopen hangen met Phineas en Ferb.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:55 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
je kan ook niet iedere fokker kennen
Wat is 't verschil met lasagna?quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja droppie, ik had alleen vanwege iemand heel veel haast.Dus tas gegrist (niet eens gecheckt of de camera erinzat) en snel naar de bus gerend. En mijn conditie is nu niet echt op de toppen van haar kunnen.
jij bent tof... phineas&ferbquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag dan ook lekker voor de teevee lopen hangen met Phineas en Ferb.
lasagnette eet makkelijkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is 't verschil met lasagna?
En zag ik nou goed in je fobo dat je ook naar LL gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |