Ja, maar anders zou je ook een nieuwe ondertitel moeten verzinnen. Ik vind 'm er wel leuk staan nu eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef CherryLips het volgende:
Oja, m'n goede voornemen om af te kicken van de chocola had ik vanmorgen bij de eerste hap alweer gebroken
don't know! maar die van mij is van 12-9 openquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zou er morgen een supermarkt open zijn in P?
Dan kunnen we nog ijs halen voor we naar L-E gaan
En je rijdt er geen anderhalf uur op hoor
Daag!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:40 schreef L-E het volgende:
Ja, werk. Hou me op de hoogte van alles dat in Singles gebeurt via PM.
Daag!
Things can only get better.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:40 schreef JoeBravo het volgende:
Dus. Dag 1 van 2011 was niks, hopen op beter voor morgen
Ik heb lekker ontbeten en heb lekker op de bank zitten lezen/pitten/tv-kijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:40 schreef JoeBravo het volgende:
Eens een chocoholic, altijd een chocoholicquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar anders zou je ook een nieuwe ondertitel moeten verzinnen. Ik vind 'm er wel leuk staan nu eigenlijk.
Ja, wat een kut reclamequote:
Werksequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:40 schreef L-E het volgende:
Ja, werk. Hou me op de hoogte van alles dat in Singles gebeurt via PM.
Daag!
Maarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wat een kut reclameDat ie in het Fries is, helpt al helemaal niet.
Ik heel vaak. Alleen morgen niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook vaak niet. Daarom ben ik zo uitzinnig.
+1quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:40 schreef JoeBravo het volgende:
Join the clubquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
Terug van de film..... wilde eigenlijk nog niet naar huis, maar tel zat aan de oplader dus ik kon in ieder geval niet bellen..... *zucht*
Film was leuk, maar nu moet ik natuurlijk wachten op het vervolg
Een kale Doutzen is ook zo wat hè.quote:
Hallodie daar!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
Terug van de film..... wilde eigenlijk nog niet naar huis, maar tel zat aan de oplader dus ik kon in ieder geval niet bellen..... *zucht*
ik heb met een verstopte neus, dus ademnood en barstende koppijn op de bank gelegen. Gelukkig voor m'n ventje waren opa en oma er gewoon en had hij iemand om wat samen mee te doen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb lekker ontbeten en heb lekker op de bank zitten lezen/pitten/tv-kijken
tot 21uquote:
Gister zat m'n neus verstopt. Dus ik even schoonmaken anders zag het er niet zo fris uit, schiet ik uit, hoppa, bloedneusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb met een verstopte neus, dus ademnood en barstende koppijn op de bank gelegen. Gelukkig voor m'n ventje waren opa en oma er gewoon en had hij iemand om wat samen mee te doen.
Nog 6 maandenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
Hi youquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een kale Doutzen is ook zo wat hè.
[..]
Hallodie daar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |