Hoe moeilijk kan het zijn jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:13 schreef STING het volgende:
[..]
Het vergt dan ook wel een stukje culinaire finesse
Niet echt, maar als iemand iets leuks wilde doen, maar van jou had ik t sowieso niet verwachtquote:
Ik heb al sinds woensdag niet gewerktquote:[..]
Ja.
+1quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:15 schreef STING het volgende:
[..]
Warm fruit op pizza, no thanks
Salami, tonno, shoarma
Ham is toch altijd goed? Kan je zelfs rauw eten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:15 schreef CherryLips het volgende:
De rest was dus wel goed, alleen de ham niet.
Maar ik leef nog.
Geachte Dr. Oekter,quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:15 schreef CherryLips het volgende:
Oja, even dr Oetker mailen want die muffindoos van gister was niet compleet
Ik vond het heel vies.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ham is toch altijd goed? Kan je zelfs rauw eten.
Als iets koud is op een diepvriespizza, dan eet je het toch nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ham is toch altijd goed? Kan je zelfs rauw eten.
Nee iddquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:17 schreef STING het volgende:
[..]
Als iets koud is op een diepvriespizza, dan eet je het toch niet
ik gooi dan de pizza terug de oven inquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:17 schreef STING het volgende:
[..]
Als iets koud is op een diepvriespizza, dan eet je het toch niet
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:16 schreef STING het volgende:
[..]
Geachte Dr. Oekter,
Mijn muffindoos is niet compleet
Met vriendelijke groet,
CherryLips
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:16 schreef STING het volgende:
[..]
Geachte Dr. Oekter,
Mijn doos is niet compleet. Hoe moet ik er nu iets van bakken?
Met vriendelijke groet,
CherryLips
Is Dr. Oetker ook een gynaecoloog dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:20 schreef STING het volgende:
[..]
Is Dr. Oetker ook een gynaecoloog dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
♥ || Baby catcher in training || ♥
dat werkt prima tegen honger hoor.....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:21 schreef Samzz het volgende:
Altijd lekker, heb je honger, is er alleen brood
je moet je personeel wel wat beter africhten hoor, dat ze de voorraden een beetje goed hoog houdenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:21 schreef Samzz het volgende:
Geen kruidenboter in huis?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:21 schreef Samzz het volgende:
Nou, inderdaad. Ik ga ze meteen instrueren.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je moet je personeel wel wat beter africhten hoor, dat ze de voorraden een beetje goed hoog houden
NEE!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |