quote:
Wie(ns kloon) ben jij?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:02 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Austinen me like Alotta Fagina
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:02 schreef PeuRac het volgende:
Geeft iemand me nog een reden vandaag om me nog een keer aan te kleden trouwens?
weer niet goed? Ik zei áánkleden, niet uitquote:
Je hebt een reden van ons nodigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weer niet goed? Ik zei áánkleden, niet uit
Ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:08 schreef PeuRac het volgende:
Oh en is het trouwens raar als ik morgen wil werken?
Het heeft nu toch geen zin meerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:02 schreef PeuRac het volgende:
Geeft iemand me nog een reden vandaag om me nog een keer aan te kleden trouwens?
Dan leg je hem nog even terugquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:11 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij had m'n pizza nog langer in de oven gemoeten
Ieuwquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem al op. Had hongerHeb alleen de ham eraf gepulkt.
De kaas en de bodem waren goed, alleen de ham nietquote:
pizza hawaii?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem al op. Had hongerHeb alleen de ham eraf gepulkt.
Het vergt dan ook wel een stukje culinaire finessequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kaas en de bodem waren goed, alleen de ham nietHad hem er al langer ingelaten omdat die korst niet goed was.
Ham hoort ook lekker te zijn. Zeker op pizzaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kaas en de bodem waren goed, alleen de ham nietHad hem er al langer ingelaten omdat die korst niet goed was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |