gewoon op je rug liggen en laten verwennenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank jeik zal t onthouden
![]()
Overigens zou het zonder kniën toch een stuk lastiger zijn om te neuken
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat moet men wel niet van me gaan denken!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij voert alle jonge dames dronken en sleurt ze je bed in?
Nee hoor gewoon de vrouw al het werk laten doenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank jeik zal t onthouden
![]()
Overigens zou het zonder kniën toch een stuk lastiger zijn om te neuken
Erg mooi stukjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet 'm in de context lezen, maar het gaat om:
Laat mij voor eeuwig beseffen wat ik vandaag heb, laat mij nooit verliezen wat ik vandaag koester.
Staat op www.ookikschrijf.blogspot.com
Thanks!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet 'm in de context lezen, maar het gaat om:
Laat mij voor eeuwig beseffen wat ik vandaag heb, laat mij nooit verliezen wat ik vandaag koester.
Staat op www.ookikschrijf.blogspot.com
Hmm, goed idee, doe ik ook wel, maar gaat ook zo vervelen na een tijdje.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:19 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
gewoon op je rug liggen en laten verwennengeen knieën voor nodig
quote:
Ik heb weer bij missb in bed geslapenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij voert alle jonge dames dronken en sleurt ze je bed in?
Voordat jij Yuki je bed in lokte ja!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar je was mijn vrouwtje toch?
Die heeft mij helemaal niet nodig, die hosselt straks zijn chickies makkelijk zelf.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed leermoment voor Minipuber?
Ik heb met Me-Mo de bank bij Lotusss gedeeldquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb weer bij missb in bed geslapen
Ohja, 't zit in z'n bloed natuurlijk..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die heeft mij helemaal niet nodig, die hosselt straks zijn chickies makkelijk zelf.
Ja maar, ja maar, lieverd, het is niet wat het lijktquote:
Het is zelfs erger?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, lieverd, het is niet wat het lijkt
Eindelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
Even een tegenhanger voor al mijn gejank de laatste tijd: ik voel me zó goed, heb zóveel zin in komend jaar, ook al is alles dat kut was nog steeds kut. Het Leven is!
Doe je goedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
Even een tegenhanger voor al mijn gejank de laatste tijd: ik voel me zó goed, heb zóveel zin in komend jaar, ook al is alles dat kut was nog steeds kut. Het Leven is!
Het komt helemaal goed met jou!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
Tof om te horenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
Kan je dat zelf niet?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:26 schreef -Engel- het volgende:
Oja, kan trouwens iemand mijn ouders overtuigen van het feit dat er geen kleine -engel-tjes komen.....
gisteravond weer zo'n gesprek gehad....
Waarom zijn er ouders die dat soort gesprekken voeren?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:26 schreef -Engel- het volgende:
Oja, kan trouwens iemand mijn ouders overtuigen van het feit dat er geen kleine -engel-tjes komen.....
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:26 schreef -Engel- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |