Mooiquote:
voornemens die kom je meestal toch niet na..ik in ieder geval nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:08 schreef Wickyleaks het volgende:
Mijn goede voornemen heb ik paar jaar geleden gemaakt... dat was geen voornemen doen.... deze gaat me nog steeds goed af
Jaquote:
Ik ben daar in 2010 al mee begonnenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:09 schreef L-E het volgende:
Ik geloof niet echt in goede voornemens. Ik ga mijn leven wel anders inrichten, maar dat had ik ook gedaan zonder 2011.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:06 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ikke dus wel..eerst over 4 weekjes een maandje naar de zon. met zon, zee, strand en feesten.
En daarna gewoon een sociaal leven opbouwen, en nieuwe baan zien te vinden..en in Augustus/September studie beginnen
Nee ze verkoopt hem aan de hoogste biederquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En je biedt 'm aan als je toch niet blijkt te kunnen?
Een roman. Meer verklap ik niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:10 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat is nog eens een plan. Wat voor boek?
Die gedachte speelde bij mij ook alquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:09 schreef L-E het volgende:
Ik geloof niet echt in goede voornemens. Ik ga mijn leven wel anders inrichten, maar dat had ik ook gedaan zonder 2011.
Ja. Als je 10 posts had teruggelezen had je het eerder al gewetenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En je biedt 'm aan als je toch niet blijkt te kunnen?
Over singlesquote:
Alleen dat roman wilde ik wetenquote:
Ja euh, beetje traag enzo vandaagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Als je 10 posts had teruggelezen had je het eerder al geweten
Nee hoor. Geen woekerprijzen als het kaartje naar een vriend(in) zou gaan. Gewoon wat ik betaald heb. Niet meer, niet minderquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ze verkoopt hem aan de hoogste bieder
Dan ben je bij dezen nr 3.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja euh, beetje traag enzo vandaag![]()
Ik wil ook wel op je lijstje sieren dan
Zo hoort hetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor. Geen woekerprijzen als het kaartje naar een vriend(in) zou gaan. Gewoon wat ik betaald heb. Niet meer, niet minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |