Lekkerquote:
Ja, mensenquote:
Het is een voordeel voor mij als je groter bent. Heb 9 jaar aan judo gedaan dus flikker je zo over mijn schouderquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Regel jij nou maar eerst je ladder.
Echt te asociaal gewoonquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, mensenIk ben ook wel eens in mijn kruis gegrepen in de kroeg
![]()
Echt de grootste idioten lopen er rond
Ik heb zwarte band.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is een voordeel voor mij als je groter bent. Heb 9 jaar aan judo gedaan dus flikker je zo over mijn schouder
Ghihihihi! Jijquote:
Mja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:47 schreef suikertaartje het volgende:
Zijn hier toevallig ook voetbalkenners in de zaal?
En alsnog ben ik niet bang voor jequote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is een voordeel voor mij als je groter bent. Heb 9 jaar aan judo gedaan dus flikker je zo over mijn schouder
Hey STquote:
Ik niet in ieder gevalquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:47 schreef suikertaartje het volgende:
Zijn hier toevallig ook voetbalkenners in de zaal?
Ik 20 duuzendquote:
Dat hoeft ook niet want ik vecht nooitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
En alsnog ben ik niet bang voor je
Kinders kinders, een beetje lief doen he?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik leg mijn zwarte band om je nek heen!
Ik heb er namelijk wat meer jaren judo opzittenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet want ik vecht nooit
Moordenaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik leg mijn zwarte band om je nek heen!
Serieus? Tofquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er namelijk wat meer jaren judo opzitten
dat is toch niet Wesley Sneijder: http://www.nufoto.nl/foto(...)heveningen-2011.htmlquote:
nee, er stonden 500.000 mensen in de rij voor de deur, dus we zijn maar weer naar huis gegaanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ghihihihi! JijIs het gelukt?
of een goeie look-a-likequote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is toch niet Wesley Sneijder: http://www.nufoto.nl/foto(...)heveningen-2011.html
Dat weet ik toch, schatquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sugar![]()
Gaat hierom:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, er stonden 500.000 mensen in de rij voor de deur, dus we zijn maar weer naar huis gegaan
nou, ik denk dus serieus dat ik hem ken namelijkquote:
Waarom ken jij zulke leuke en lekkere mannen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ik denk dus serieus dat ik hem ken namelijk
Ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:51 schreef TheFamousMan het volgende:
zag ik nou alweer dat regenpakje voorbij komen?
Leukquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe het nu al ruim 15 jaar en doe het nog steeds
Wist niet dat jij het al had gezienquote:
Je hebt het ook helemaal niet 20 keer gevraagd ofzo?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wist niet dat jij het al had gezien
Uhm. Omdat een vriendinnetje met zijn broer is getrouwd. ALS het hem is tenminstequote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom ken jij zulke leuke en lekkere mannen?
Ik heb al 300 keer blauw geroepen, omdat roodquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wist niet dat jij het al had gezien
Jammer waarom?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk
Ik ben er 7 jaar geleden mee gestopt
Jullie waren er steeds nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt het ook helemaal niet 20 keer gevraagd ofzo?![]()
Sorryquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb al 300 keer blauw geroepen, omdat rood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |