oh zijn ze 1 eur? Dan is 1 eur zonder verzenden ook goed. Weet ik wat ze kostenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:07 schreef BrandX het volgende:
2 euro per stukZe kosten per stuk een euro volgens de officiele kanalen
oh en je kan er 10 voor 10 dollar kopen op livestrong.com zelf
Handeltje, Jimbo? 2x zoveel willen verdienen als dat ze gekost hebben?
Over de rug van een goed doel nog wel
joh man geef ze weg bij een buurthuis ofzo, kunnen die ze verloten of ietsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh zijn ze 1 eur? Dan is 1 eur zonder verzenden ook goed. Weet ik wat ze kostenweet wel dat als ze niet binnen een week weg zijn ze dan in de vuilnis bak gegooid worden ':') nu heb ik dr mss nog iets aan.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
joh man geef ze weg bij een buurthuis ofzo, kunnen die ze verloten of iets
lol, stel nou dat zich hier 10 gegadigden melden, dan moet je tien keer een enveloppe maken, schrijven, en postzegel plakken en er helemaal voor naar de brievenbus.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]ik tyft t liever in de prullenbak dan dat ik dr moeite voor moet gaan doen. de vuilnis bak hoef ik alleen mn arm voor uit te steken.
doe dat dan ook maarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]ik tyft t liever in de prullenbak dan dat ik dr moeite voor moet gaan doen. de vuilnis bak hoef ik alleen mn arm voor uit te steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |