Oooh, op die manierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn kerstspullen altijd onder de treinbaan, dus daar gaan ze naartoe terug.
He, psssst, je inbox is volquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:59 schreef Barretje80 het volgende:
hihih..
de oudejaars bedoeling van de vara aan het kijken..
errug grappig!
Hihi, dus je wel vermaakt, is dat bij jou dat er wat mis ging?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, was leuk.
Niet zó laat, maar een uurtje of half 4 denk ik, weet niet zeker want we lagen in bed en ik heb niet echt meer op de klok gekeken
Er ging iets mis met poedersuiker...
[ afbeelding ]
en vuurwerk:
[ afbeelding ]
Veel plezier OAquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:03 schreef OA het volgende:
Zo, even bij oma langs en daarna bij een ander deel van de familie eten enzo![]()
Ik ben vanmorgen al bij oma geweestquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:03 schreef OA het volgende:
Zo, even bij oma langs en daarna bij een ander deel van de familie eten enzo![]()
niet zo spammen!quote:
Dan hou je hem nog 2 dagenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:03 schreef Myraela het volgende:
Kan het niet nog een paar dagen O/N blijven? Ik vind mijn UI tof.
Nee, mn dochter, die wilde zo een hapje suiker en toen wilde Ado dat in haar mond schudden, maar er kwam nogal veel uit... Vond ze niet zo leukquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hihi, dus je wel vermaakt, is dat bij jou dat er wat mis ging?
je kan natuurlijk ook zelf beginnen ??quote:
Neverquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook zelf beginnen ??
initiatief = goed!
Hoezo vond ze het niet leuk? hier ligt dan iedereen dubbelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, mn dochter, die wilde zo een hapje suiker en toen wilde Ado dat in haar mond schudden, maar er kwam nogal veel uit... Vond ze niet zo leukMaar gelukkig was t haar snel duidelijk dat t een ongelukje was en ze is vanochtend gelijk in bad gegaan
Maar dan is de verrassing eraf voor hem, als hij zichzelf PM's gaat sturen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook zelf beginnen ??
initiatief = goed!
Jij begrijpt hetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dan is de verrassing eraf voor hem, als hij zichzelf PM's gaat sturen.
Ik houd ook niet zo van dat soort grapjesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo vond ze het niet leuk? hier ligt dan iedereen dubbel
Daar zou het wel aan liggenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd ook niet zo van dat soort grapjes![]()
Ze zal het van mij hebben
Ik zeg nog steeds allebijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:07 schreef Stuart het volgende:
Ik zal mezelf die foto's even PM'en en dan vragen welke kleur ik moet kiezen
zeg.. zo kom ik ook aan de 5000 posts per dag..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:07 schreef Stuart het volgende:
Ik zal mezelf die foto's even PM'en en dan vragen welke kleur ik moet kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |