Kan niet moeilijk zijn maar de slet dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie denk je? Ik gok dat je die ex-mod wel weet![]()
zo heb ik het ook gedaan maar ben eigenlijk vergeten dat ik nog meer moest invullenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het stemmen gespreid... af en toe wat dingen invullen en dan viel het best mee.
Ja, daarom twijfelde ik net bij 1 of 2 mensen die rood riepenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gisternacht ook al hoor
mijn reden was:
het is vrolijker dan blauw
wanneer hak je de knoop door?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daarom twijfelde ik net bij 1 of 2 mensen die rood riepen
groen lijkt me ook wel leukquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope en dat lijkt me ook geen toffe kleur eigenlijk
Na het regenseizoenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wanneer hak je de knoop door?
Geen idee. Misschien wil ik ze allebei. Misschien toch maar blauwquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wanneer hak je de knoop door?
Die hebben ze ook nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
groen lijkt me ook wel leuk
quote:
Dan heb ik er niets aanquote:
quote:
Van juli t/m meiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan heb ik er niets aan
Wanneer is het regenseizoen
http://www.google.nl/#scl(...)&fp=f9694b6bed961eedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan heb ik er niets aan
Hoe meer kleuren hoe moeilijker de keus en die is nu al moeilijkquote:
ligt eraan waar je woontquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan heb ik er niets aan
er zijn dus maar 2 kleurenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe meer kleuren hoe moeilijker de keus en die is nu al moeilijk
Ja, deze 2:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zijn dus maar 2 kleuren
daar regent het altijdquote:
Als je lang genoeg wacht, is één kleur vanzelf uitverkocht en blijft er weinig te kiezen over.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe meer kleuren hoe moeilijker de keus en die is nu al moeilijk
Shit, niet eens aan gedachtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je lang genoeg wacht, is één kleur vanzelf uitverkocht en blijft er weinig te kiezen over.
koop ze gewoon alle 2quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, deze 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |