Ik heb jou wel ergens genoemd, net zoals meer KSC'ers... weet alleen niet meer voor welke van de 3 dat was.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en mijn de aandachtgeilste
Ik heb het stemmen gespreid... af en toe wat dingen invullen en dan viel het best meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb wel op wat dingen gestemd maar heb het niet helemaal ingevuld dat was me teveel werk
Voor volgend jaar een nieuwe categorie: besluitelooste user van 2011!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:50 schreef Stuart het volgende:
Het is dat ze mij nog niet kennen en dat ze mijn regenpakken niet overal hebben gezien
ik weet eigenlijk helemaal niet meer wat of wie ik heb gestemd ik dacht ook dat ik alleen voor de modjes enzo heb gestemdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb jou wel ergens genoemd, net zoals meer KSC'ers... weet alleen niet meer voor welke van de 3 dat was.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor volgend jaar een nieuwe categorie: besluitelooste user van 2011!
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor volgend jaar een nieuwe categorie: besluitelooste user van 2011!
beroemdequote:
heb je al besloten? Rood of blauw?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:50 schreef Stuart het volgende:
Het is dat ze mij nog niet kennen en dat ze mijn regenpakken niet overal hebben gezien
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
En iemand vindt mij de irritantste user.
Ik heb wel op de meest verzuurde ex-mod gestemdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:49 schreef Stuart het volgende:
Vind het sowieso niet zo 'cool' om mensen te nomineren voor lullige categorieen eigenlijk
doe ik ook nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou me er niets van aantrekken hoor
Het voegt voor mij onvoldoende toe om mijn tijd daaraan te bestedenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb wel op de meest verzuurde ex-mod gestemdDat komt omdat ik dat echt vond
Verder niets lulligs ingevuld
Oh, ik reken Fok slet dan even niet mee
Wie heb je dan bij die 2 in gevuld dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
hebben ze hem niet in het zwartquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:52 schreef Stuart het volgende:
Inmiddels hebben 8 mensen blauw gekozen en slechts 1 of 2 rood
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik voor rood!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:52 schreef Stuart het volgende:
Inmiddels hebben 8 mensen blauw gekozen en slechts 1 of 2 rood
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rest ook alleen maar positiefquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het voegt voor mij onvoldoende toe om mijn tijd daaraan te besteden
Wie denk je? Ik gok dat je die ex-mod wel weetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wie heb je dan bij die 2 in gevuld dan?
Nope en dat lijkt me ook geen toffe kleur eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hebben ze hem niet in het zwart
O, ik heb wel een paar negatieve hoor... maar niet voor KSC'ersquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Dan ben jij nummer 2 die rood kiestquote:
Die ex-mod die weer mod is?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie denk je? Ik gok dat je die ex-mod wel weet![]()
gisternacht ook al hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan ben jij nummer 2 die rood kiest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |