quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk idd ook dat het goeddeels een pose is.
Overigens ook op FOK! bestaat een hoekje waarin die highbrow cultuur (met toefjes hedonisme) een eigen plekje heeft gekregen. Moet je maar eens de LPTserie volgen in TTK..
Want B. zat sowieso al naar Bert en Ernie te kijken?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:02 schreef Claudia_x het volgende:
Het is ongelooflijk hoe makkelijk ons kind zich schikt naar onze levens.
We hebben een reputatie verworven.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 09:17 schreef Frollo het volgende:
Ja mensen, we worden in de gaten gehouden.
[..]
Ik wist niet dat je een Ryan3-watcher was, Frollo!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 09:17 schreef Frollo het volgende:
Ja mensen, we worden in de gaten gehouden.
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:58 schreef mane het volgende:
Ik zag zojuist een bbc-documentaire via uitzendinggemist met Joanna Lumley die naar Noorwegen is gegaan om een oude droom van haar te laten uitkomen. Zulke prachtige beelden van het Noorderlicht dat ik ontroerd raakte. Nu weet ik dat ook ik dat in het echt moet zien voordat ik tevreden kan sterven. Dat wordt dus het voornemen voor de komende jaren.
Dat je je daar al mee bezig houdt, RaisinGirl, je bent 35....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:30 schreef mane het volgende:
Ja, tevreden sterven lijkt me een mooi elitair voornemen, Ryan.
Nee, ik zou niet weten of naar het noorderlicht reizen highbrow is...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:38 schreef mane het volgende:
Naar het Noorderlicht reizen, is ook nog eens heel highbrow, natuurlijk... Ja toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |