Waarom wachten tot thuiskomst? Je had 't ook terplekke op de grond kunnen gooien en erop stampen. De kassamiep had waarschijnlijk gevraagd, "wat doet u nu?"quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:19 schreef Ringo het volgende:
Thuisgekomen heb ik het pak met de vier eierkoeken rechtstreeks de vuilnisbak in geflikkerd. Zal de wereld leren wat zónde is.
-zip-quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:24 schreef k_man het volgende:
Wat is dat tegenwoordig hier met posts leeg editten? is dat de trend voor 2011?
Dat is toch wel één van de beste running gags uit de modewereld naast Paris Hilton, Karl Lagerfeld en Lady Gaga.quote:
Misschien. Maar het is ook lastig om niet thuis te kunnen internetbankieren. Er moeten toch de nodige rekeningen worden betaald. En geen e-mail is ook een handicap.quote:
Nou ja, in die weken heb ik nou net vrij, in verband met de verhuizing. En om één rekening te noemen: de verhuizer wil betaling binnen 7 dagen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:30 schreef mane het volgende:
Je email kun je op je werk toch wel lezen? En anderhalve week niet internetbankieren is natuurlijk geen probleem als je geen achterstand hebt met het betalen van rekeningen..
Ik heb een hele tijd geen internet gehad thuis, maar dat was praktisch gezien nauwelijks een probleem.
Dat valt volgens mij al snel tegen. Ik kan op dit woonadres een stuk of 10 'zien' en die zijn allemaal beveiligd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:42 schreef k_man het volgende:
Er is vast wel een buurman met een onbeveiligd draadloos netwerk.
Draadloos aan de nieuwe eettafel. Met een espresso uit de nieuwe keuken. Dat moet dan nog maar een weekje langer wachten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:35 schreef Ringo het volgende:
Het ergste aan geen internet thuis is het verlangen naar internet thuis. Het is echt een verslaving. Wellicht dat na enkele weken of maanden e.e.a. voor praktische problemen zorgt, maar een weekje moet volgens mij toch lukken.
Ja, ik ben een uitstervend ras.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:24 schreef zodiakk het volgende:
Lienekien, er zit niks anders op dan je lot accepteren. Je draait namelijk gewoon de gevangenis in als je rekeningen niet op tijd betaalt.
Da's nou weer net een service die mijn provider niet biedt. Terwijl ze altijd erg goed scoren in de klanttevredenheidsonderzoeken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lienekien, van welke provider heb je straks internet? Ik kreeg bij mijn verhuizing van KPN een Dongel te leen. Niet iets waarmee je lekker uitgebreid gaat zitten internetten, want daar is het veel te traag voor, maar om net even die dingen te doen die je noemt is het heel geschikt.
Vandaag 'eerste' werkdag gehad. Ik ben geen fan van blokuren met 30 eersteklassers.
Als ze zo jong zijn hebben ze toch hopelijk wel enig ontzag voor de juffrouw? Of zijn het vmbo'ers? In dat geval: maandelijks onaangekondigde So's!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vandaag 'eerste' werkdag gehad. Ik ben geen fan van blokuren met 30 eersteklassers.
Amateurtje. Ik had zulke docentes met hun oso's. Allemaal overspannen geworden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:40 schreef Thisbe het volgende:
Als ze zo jong zijn hebben ze toch hopelijk wel enig ontzag voor de juffrouw? Of zijn het vmbo'ers? In dat geval: maandelijks onaangekondigde So's!
Je krijgt een één!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:43 schreef beeer het volgende:
Amateurtje. Ik had zulke docentes met hun oso's. Allemaal overspannen geworden.
The Horror!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toch opmerkelijk dat de behoefte aan elektriciteit en warm water doorgaans geen 'verslaving' wordt genoemd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:35 schreef Ringo het volgende:
Het ergste aan geen internet thuis is het verlangen naar internet thuis. Het is echt een verslaving.
Bij deze opgemerkt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk dat de behoefte aan elektriciteit en warm water doorgaans geen 'verslaving' wordt genoemd.
Ik douche elke ochtend met koud water.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk dat de behoefte aan elektriciteit en warm water doorgaans geen 'verslaving' wordt genoemd.
Verdomd, zeg. Dat zijn echt er echt heel veel. Je zou er paranoïde van worden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:48 schreef Mainport het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel no lifers dit gekwebbel volgen
Aan het eind van het topic altijd bijna drieduizend views - voor een slowchat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |