Ik bij Ang3l en TLKquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:49 schreef Vlarp het volgende:
Ik zit in de trein naar Rotterdam.
Steve en ik hebben oud en nieuw bij SAJ gevierd
Goedemorgenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:38 schreef welkominspace het volgende:
kan niet meer slapen
best flippen dat die klote gemeente dat feest heeft afgezegd
had er zo'n zin in
Waarschijnlijk bedoeld ie mij en ons clubje onbekenden voor julliequote:
van de week wordt de reden pas bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat voor obscuur feest was dat dan, dat de gemeente her af last?
Dan maak je teams van 2, en iedereen moet namen van personen (bekend, beroemd, fictie, non-fictie) op 3 briefjes schrijven. Die gana de hoed in en dan begint:quote:
musical programma'squote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef Stroekie het volgende:
en hoeveel homo's zitten er nu sjorrend voor de tv te kijken naar op zoek naar Z(j)orro ?
Straks de herhaling op internetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef Stroekie het volgende:
en hoeveel homo's zitten er nu sjorrend voor de tv te kijken naar op zoek naar Z(j)orro ?
je kan wel alvast de intruduktie van gisteren terugkijken :>)quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Straks de herhaling op internetBen benieuwd.
GA WEG MET DAT KLOTENUMMEEEEEEEEEEEEEEEEERRRR!quote:
ik snap em niet?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat dan bij sommige weer leidt tot inductie
Ik snap ze ook vaak niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:57 schreef Bartjebart het volgende:
ik snap em niet?
Maar dat heb ik wel vaker bij jouw "grappen"
Heb jij een vleugje TV tegenwoordig?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Het eerste wat mijn moeder vanochtend tegen me zei was "Heb jij vannacht iets met knoflook gegeten ofzo!?"
Bedankt TMM, je ballen waren heerlijk.
Humor en jij gaan ook in 2011 niet samenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef Stroekie het volgende:
Ow ga gewoon je gang hoor... als jij daar blij mee bentquote:
Ow je hebt je stokje aan Erik overgedragen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga geen seksgrappen meer maken dus iemand zal het stokje over moeten nemen
Daar ga je al.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Wat moet je ook met een stokje als je de ballen al hebt
ja mijn ballen waren sucsesvolquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Het eerste wat mijn moeder vanochtend tegen me zei was "Heb jij vannacht iets met knoflook gegeten ofzo!?"
Bedankt TMM, je ballen waren heerlijk.
Ik ga hier gewoon niet meer posten denk ik... da's voor iedereen het veiligstquote:
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga hier gewoon niet meer posten denk ik... da's voor iedereen het veiligst
je beenhaar laten groeien?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:13 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn goed voornemen van dit jaar.
Jawel johquote:Op zondag 2 januari 2011 00:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga hier gewoon niet meer posten denk ik... da's voor iedereen het veiligst
Subtiel signalen geven?quote:
Wenkbrauwen epileren?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:13 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn goed voornemen van dit jaar.
Oh of in de zon gaan liggen met je zwembroek hooooog opgetrokken en dan zodra er een foto gemaakt gaat worden, en je een beetje bijgekleurd bent, dat ding zo laag mogelijk hangen!quote:
Doe dan die van het officiële MuppetStudio-kanaal, die is in HD.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik flikker hem gewoon weer even hier neer omdat ik hem zo tof vind:
Animal
Zijn wel ERG mooie foto's allemaal zeg.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:28 schreef Vlarp het volgende:
Ahhh... kijk nou, onze eigen Jim
http://www.noh8campaign.c(...)s-part-2/photo/12964
nu pas?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
het jaar is pas 2 dagen oud en ik heb nu al een loze dag
Goed neukbaar. Ze zullen niet gauw nee of auw roepen. Makkelijkquote:Op zondag 2 januari 2011 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn wel ERG mooie foto's allemaal zeg.
Nou ja, wel door de retoucheerhemel gegaan
welke Sovjetrepubliek zit jij?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:33 schreef welkominspace het volgende:
net gewoon 1 uur en 10 minuten in de rij gestaan in de supermarkt
plus nog een iets van 5 minuten om alleen al een mandje te krijgen
groningenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
welke Sovjetrepubliek zit jij?
letterlijk?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:33 schreef welkominspace het volgende:
net gewoon 1 uur en 10 minuten in de rij gestaan in de supermarkt
plus nog een iets van 5 minuten om alleen al een mandje te krijgen
letterlijk jaquote:Op zondag 2 januari 2011 18:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
letterlijk?
Moeilijk voor te stellen...
Sorry, maar daar geloof ik echt niks van... Niemand gaat zo lang in de rij staan. En ook de Jumbo zal dat soort praktijken niet 'organiseren'.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:57 schreef welkominspace het volgende:
[..]
letterlijk ja
is de grootste jumbo van nederland en ook nog eens 365 dagen per jaar open dus die tent loopt wel
heb ook heel veel mensen zien filmen enzo dus verwacht dat er nog wel wat van op youtube komt.
zoveel mensen zie je normaal alleen bij een concert of feest ofzo
alle kassa's waren open ja.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sorry, maar daar geloof ik echt niks van... Niemand gaat zo lang in de rij staan. En ook de Jumbo zal dat soort praktijken niet 'organiseren'.
Waren alle kassa's open?
ook als er in de hele provincie maar 1 winkel open is?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou écht nooit een uur in de rij gaan staan met boodschappen. Dan maar een AH of een C1000 of een van de andere supermarktketens die vast ook in Groningen gevestigd zijn.
Waarom zou er in de hele provincie maar 1 supermarkt op zondag open zijn? Is het daar nog 1970?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:47 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ook als er in de hele provincie maar 1 winkel open is?
ja,ik had wel verwacht dat het vrij druk zou zijn maar dit heb ik ook nog nooit gezienquote:Op zondag 2 januari 2011 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan heb je slecht gepland, want als deze supermarkt altijd zo druk is, had je dit kunnen weten (en dus een andere dag boodschappen kunnen doen).
Één woord:quote:Op zondag 2 januari 2011 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zou er in de hele provincie maar 1 supermarkt op zondag open zijn? Is het daar nog 1970?
zo ongeveerquote:Op zondag 2 januari 2011 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zou er in de hele provincie maar 1 supermarkt op zondag open zijn? Is het daar nog 1970?
Waarom zou dat de enige supermarkt zijn die open is op zondag?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
alle kassa's waren open ja.
maar het is daar echt altijd onwijs druk.
je moet nagaan dat uit de hele provincie mensen daarheen komen he.
en het ligt vrij afgelegen dus je gaat er niet heen om zonder boodschappen thuis te komen
Ik had zelf ook wel vooroordelen dat die bovenste provincies achtergesteld waren. Maar dat het ook echt zo zou zijn...quote:
Aan de andere kant... Waarom zou iemand liegen over een supermarktquote:Op zondag 2 januari 2011 19:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom zou dat de enige supermarkt zijn die open is op zondag?
Andere supermarkten willen toch ook een stukje van die omzet meepakken!?
Maar is het 70 minuten op de klok of op gevoel?
Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat de meerderheid van de mensen na verloop van tijd hun boodschappen laten staan om vervolgens ergens een afhaalmaaltijd te halen.
Sterker nog, hij heeft 365 dagen per jaar om daar z'n boodschappen te doen. Dus kon er gister ook terecht..quote:Op zondag 2 januari 2011 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan heb je slecht gepland, want als deze supermarkt altijd zo druk is, had je dit kunnen weten (en dus een andere dag boodschappen kunnen doen).
Ik geloof ook niet dat hij liegt, alleen dat het een gevoelskwestie is dat hij zo lang heeft moeten wachten.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aan de andere kant... Waarom zou iemand liegen over een supermarkt
echt op de klokquote:Op zondag 2 januari 2011 19:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom zou dat de enige supermarkt zijn die open is op zondag?
Andere supermarkten willen toch ook een stukje van die omzet meepakken!?
Maar is het 70 minuten op de klok of op gevoel?
Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat de meerderheid van de mensen na verloop van tijd hun boodschappen laten staan om vervolgens ergens een afhaalmaaltijd te halen.
Op 1-1 zijn ze toch niet open? En mensen zijn tegenwoordig wel zo hysterisch dat ze massaal de eerste mogelijkheid dat t wel kan ineens allema gaan.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft 365 dagen per jaar om daar z'n boodschappen te doen. Dus kon er gister ook terecht..
ook,ze zijn echt elke dag openquote:Op zondag 2 januari 2011 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op 1-1 zijn ze toch niet open? En mensen zijn tegenwoordig wel zo hysterisch dat ze massaal de eerste mogelijkheid dat t wel kan ineens allema gaan.
Volgens de site is die supermarkt 365 dagen per jaar openquote:Op zondag 2 januari 2011 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op 1-1 zijn ze toch niet open? En mensen zijn tegenwoordig wel zo hysterisch dat ze massaal de eerste mogelijkheid dat t wel kan ineens allema gaan.
Oké ... Als ie gister OOK gewoon open was snap ik idd de drukte niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:56 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ook,ze zijn echt elke dag open
maar op zo'n dag verwerken ze wel duizenden klanten.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens de site is die supermarkt 365 dagen per jaar open![]()
Dat is lichtelijk sneu... Dus ook op 1e paasdag, 1e kerstdag, nieuwjaarsdag etc...
Wat is daar sneu aan?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens de site is die supermarkt 365 dagen per jaar open![]()
Dat is lichtelijk sneu... Dus ook op 1e paasdag, 1e kerstdag, nieuwjaarsdag etc...
Mij ook. Net als op zondag open zijn. Dat gedoe dat maar een paar supermarkten in de stad dat mogen. En dat dat rouleert.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie ook niet in waarom een winkel niet open zou mogen op feestdagen. Het lijkt me nog best handig.
nee, nsb'erquote:Op zondag 2 januari 2011 20:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)erkeerde_kaaant.html
hij blijft leuk
Want?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
supermarkten die op zondag open mogen zijn, zijn slecht voor de kleine ondernemers
omdat men toch liever ff in de rij staat dan 2 euro per product meer te betalen bij de avondturkquote:
Vandaag was ook 2 januari en niet eerste kerstdagquote:Op zondag 2 januari 2011 20:03 schreef welkominspace het volgende:
las net dat ze in 2009 2800 klanten op eerste kerstdag hadden
vandaag waren dat er echt wel meer
Ik zeg niet dat ik het erg vind, maar het is erg dubbel...quote:Op zondag 2 januari 2011 19:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is daar sneu aan?
Vind t niet erg als dat hier zou zijn.
Voor sommigen, winkelaars en winkelpersoneel, betekenen die dagen niets. Of het rendabel is is een andere vraag,aar goed, dat is aan de winkel.
avondwinkel vergunningquote:Op zondag 2 januari 2011 20:18 schreef Peter het volgende:
Ik neem aan dat die supermarkt straks zondag's dicht moet. Tis geen toeristisch gebied..
is volgens mij door de kamer besloten.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Winkeltijdenwet gaat boven een vergunning dear
Dit jaar moeten gemeenten aantonen of een gebied toeristisch is of niet. Als dat niet zo is, mag men niet elke zondag meer open. Dan max 13 zondagen per jaar ( koopzondagen).quote:Op zondag 2 januari 2011 20:26 schreef welkominspace het volgende:
[..]
is volgens mij door de kamer besloten.
weet wel dat er idd een hele toestand omheen is geweest
hij zit in het voetbalstadionquote:Op zondag 2 januari 2011 20:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Dit jaar moeten gemeenten aantonen of een gebied toeristisch is of niet. Als dat niet zo is, mag men niet elke zondag meer open. Dan max 13 zondagen per jaar ( koopzondagen).
hear hearquote:Op zondag 2 januari 2011 20:23 schreef Great.Expectations het volgende:
Volgens mij is het heel simpel: een slimme winkelier is open als zijn klanten bij hem graag willen kopen. Als een winkelier open is, wanneer zijn potentiële klanten nog aan het werk zijn of wanneer hij dicht is op het moment dat zijn potentiële klanten willen winkelen, dan loopt hij omzet mis.
Sommige van die kleine detailhandels hebben een of andere rare kronkelredenering. Dat was jaren geleden al zo, toen werd ingevoerd dat supermarkten na 18 uur open mochten blijven. "Ik loop omzet mis als de supermarkt langer open blijft! Maar ik wil zelf niet langer open blijven, want dan kost mij dat te veel terwijl het geen omzet oplevert, want klanten willen helemaal niet na 18 uur boodschappen doen!"
OF je klanten willen op zondag bij jou kopen, en dan loont het de moeite om open te zijn. OF je hebt weinig klanten die bij jou op zondag kopen, en dan maakt het niets uit. OF je bent een unieke winkel, je klanten komen op de dagen dat je open bent. (Zoals stripwinkel Eppo in Eindhoven.) OF je kiest er bewust voor om op zondag dicht te blijven, vanwege je geloofsovertuiging of behoefte aan zondagsrust, en mekkert er verder niet over. Maar die kut-CDA'ers willen hun eigen geloofsovertuiging opdringen aan de rest van de bevolking. IK wil op zondag naar de kerk, dus mag JIJ niet doen waar je zin in hebt.
dan heb je toch gratis boodschappen, volgens mij hangen de 4de in de rij gratis boodschappen er nog.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:39 schreef welkominspace het volgende:
[..]
groningen
hele provincie trekt op zondag naar de jumbo
Geldt alleen als er nog kassa's gesloten zijn, niet wanneer alle kassa's open zijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan heb je toch gratis boodschappen, volgens mij hangen de 4de in de rij gratis boodschappen er nog.
ahquote:Op zondag 2 januari 2011 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geldt alleen als er nog kassa's gesloten zijn, niet wanneer alle kassa's open zijn.
Nee... het gaat over de Jumbo...quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee... het gaat over de Jumbo...
zou wat zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geldt alleen als er nog kassa's gesloten zijn, niet wanneer alle kassa's open zijn.
ja 15 kassa's in totaalquote:Op zondag 2 januari 2011 22:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moeten ze daar maar doorwerkenzijn een stuk of 10 kassa's daar +4 snelkassa's dus
Daar heb ik het net met een vriendin over gehad.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee... het gaat over de Jumbo...
Oh heeft ze die klus toch binnen weten te halenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik het net met een vriendin over gehad.
Die werkt voor de Jumbo als trainer.... Jumbo heeft dus geld zat. Die hoeven niet open op zondag
Probleem opgelost.
Nee, maar ze werkte er al voor hequote:Op zondag 2 januari 2011 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh heeft ze die klus toch binnen weten te halen?
Oh zo.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar ze werkte er al voor he
Die grote klus is nog steeds onzeker.
Vroeg opstaanquote:Op maandag 3 januari 2011 00:20 schreef Great.Expectations het volgende:
Een nieuw jaar, een nieuwe maandag, een nieuw begin van een nieuwe werkweek.
Ow, van Hedwig en Shortbus!quote:
Ja stel je voor dat ie nog van vorig jaar was.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 08:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat ie nog van vorig jaar was.
oud brood
Oud brood? Ben toch geen eendje?!quote:Op maandag 3 januari 2011 09:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
oud brood van een paar dagen roosteren of in de oven is overigens wel
Maar wel lillik!quote:
quote:
quote:
Ja jij denkt ik schop steeph ook ff in een melancholische buiquote:
Jaquote:Op maandag 3 januari 2011 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jij denkt ik schop steeph ook ff in een melancholische bui
JAN MARIJNISSEquote:
Wat hebben die met melancholie te maken?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JAN MARIJNISSE
DIRK SCHERINGA!
HARRY POTTER!!!!!!!!!!!!!!!
DE PAUS!!!!!!!quote:
O die moet je dan aandoen tijdens de oekaze! Da's chique!quote:Op maandag 3 januari 2011 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik draag vandaag mijn guimpe, lekker warm.
Pycnisch, guimpe en oekaze zijn anders gewoon Nederlandse woorden uit heet woordenboek hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 12:39 schreef Great.Expectations het volgende:
Fijn ons een beetje sociaal buitensluiten met jullie inside jokes.
Hoezo raar?quote:
Bij guimpe dacht ik dat Erik weer op zijn mobiel aan het pielen was en gympen ofzo bedoelde.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:57 schreef TheVulture het volgende:
Oh het zijn wél woorden, ik dacht dat het typfouten waren
Ik dacht dat ik de enige was die stomme spelfouten maakte met mijn mobielquote:Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Bij guimpe dacht ik dat Erik weer op zijn mobiel aan het pielen was en gympen ofzo bedoelde.
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Bij guimpe dacht ik dat Erik weer op zijn mobiel aan het pielen was en gympen ofzo bedoelde.
nuancesquote:Op maandag 3 januari 2011 14:09 schreef TheVulture het volgende:
guimpe is voor mij gewoon een Arafat-sjaal
Nee dan is het voor mij duidelijker, ik denk in beeldenquote:
doe dat dan ook niet daarquote:Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l zo ga ik jou ook nog eens op het podium van de alpha ten huwelijk vragen![]()
wie?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:37 schreef mike_hunt het volgende:
Poor bitch![]()
De 93-jarige diva Zsa Zsa Gabor raakt een been kwijt. Door een uit de hand gelopen ontsteking is het been aangetast met wondrot.
Artsen willen het been boven de knie amputeren. Gebeurt dit niet, dan zal de infectie de rest van haar lijf kunnen aantasten. Het was overigens nog behoorlijk moeilijk om Gabor opgenomen te krijgen. De diva wilde per se Oud & Nieuw thuis vieren met champagne en kaviaar. Gisteravond is ze uiteindelijk opgenomen.
que?quote:
dag popjequote:
is die al 93 johquote:Op maandag 3 januari 2011 15:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ZsaZsa Gabor... hot bitch
[ afbeelding ]
Dit lijkt heel erg op een reclame-stunt ofzo. Heel geacteerd.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l zo ga ik jou ook nog eens op het podium van de alpha ten huwelijk vragen![]()
Dat is waarschijnlijk omdat het ook een reclame stunt is.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Dit lijkt heel erg op een reclame-stunt ofzo.
Oh.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
Dat is waarschijnlijk omdat het ook een reclame stunt is.
Zolang je in het buitenland zit is mijn bloed afgekoeld.quote:
Als dit echt zo zijn, is het wel heel erg genant voor die jongen.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Dit lijkt heel erg op een reclame-stunt ofzo. Heel geacteerd.
Mooi, dan kun je het gewoon op plaatsen gebruiken die je vaker gebruikt dan dat derde beenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Zolang je in het buitenland zit is mijn bloed afgekoeld.
Sinds wanneer is Amsterdam buitenland? O, wacht effe, tis ook buitenland. 020-GAZA.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Zolang je in het buitenland zit is mijn bloed afgekoeld.
Tssss, zit je in Amsterdam en kun je gewoon nog steeds niet daten! Nou, dan is het bloed zo goed als bevroren.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:47 schreef mike_hunt het volgende:
Sinds wanneer is Amsterdam buitenland? O, wacht effe, tis ook buitenland. 020-GAZA.
je gebruikt je derde been toch sowieso 1 keer per dag? Al is het maar om 'em even door het vuistje te halen.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mooi, dan kun je het gewoon op plaatsen gebruiken die je vaker gebruikt dan dat derde been
Zoals ik al had aangegeven heb ik het deze week erg druk. Ik had het ook anders gezien willen hebben. En volgende week zit ik in Myanmar.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Tssss, zit je in Amsterdam en kun je gewoon nog steeds niet daten! Nou, dan is het bloed zo goed als bevroren.
lees net dat ze je feest hebben afgelast. vind het maar erg vaag. Kon je nu niet als mooiboy gaan?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:45 schreef welkominspace het volgende:
vond het idd beeetje raar dat ze niet eerder begreep wat ie nou van plan was ;')
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
Katy Perry, en dat plaatje stond op Twitter ongeveer 3 seconden, Russel Brand is een klootzak.
welke serie raade jij nou onlangs nog meer aan?quote:
Ben je helemaal bij met kijken?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
welke serie raade jij nou onlangs nog meer aan?
Ik had Daan Schuurmans gegoktquote:Op maandag 3 januari 2011 16:04 schreef mike_hunt het volgende:
Even kijken of jullie dit kunnen raden. Wie is dit?
[ afbeelding ]
Geniaal acteur.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:36 schreef Steve het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat mensen in Daan Schuurmans zien.
Rotjes? Natuurlijk niet!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dankje, Fyravlarp.Sikje laten staan? Hadden jullie ook rotjes en alles?
Ja, knallen en alles.quote:
Hi Tha_Erik! Das wünsche ich dir ja auch, härzlichen Glückwunsch zurrrr... zummmm... eh, 2011!quote:
Volgens mij lag Fok er net even uit en had ik bijna een hele lap tekst verzonden en er kwam een woord voorbij dat leek op broncode!quote:
Ja, 't schijnt...quote:Op maandag 3 januari 2011 19:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hi Won!Happy New Year! So this is 2011!
![]()
Het was heel erg leukquote:Op maandag 3 januari 2011 19:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Volgens mij lag Fok er net even uit en had ik bijna een hele lap tekst verzonden en er kwam een woord voorbij dat leek op broncode!Gevaarlijk!
Hey maar hoe was O&N bij Angdriël?
Mja weer druk.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, 't schijnt...
Hoe is het verder met jou, jongen?
Zuipen en feesten?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja weer druk.Nog veel studiedingen regelen en meer, en plannen is zeg maar niet zo mijn ding, dus tja... Verder gewoon verder met waar ik 31 december gebleven was.
Oh, ik heb 't juist voor het eerst sinds jaaaaaaaaren weer met familie gevierd. Leuk hoor.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was heel erg leuk. Zelden zo'n leuke O&N gehad
. Al is familie makkelijk te verslaan natuurlijk
.
Stressen en dingen voor elkaar krijgen.quote:
Ja! Men had oliebollen gebakken en er waren snacks en gehaktballetjes en drank en later een heus feest! In een grote discotheek!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, ik heb 't juist voor het eerst sinds jaaaaaaaaren weer met familie gevierd. Leuk hoor.Maar had je echt een feest met oliebollen en alles erop en eraan?
Ja, zo'n nieuwjaar is toch heel arbitrair. Succes met plannen. 't Moet toch, huh?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja weer druk.Nog veel studiedingen regelen en meer, en plannen is zeg maar niet zo mijn ding, dus tja... Verder gewoon verder met waar ik 31 december gebleven was.
Is het niet ergens ook wel vreemd dat ik over deze zin drie keer moest lezen zodat ik wist wat er stond ?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:53 schreef wonderer het volgende:
Is het niet ergens ook wel eng dat je gewoon weet wat je over een half jaar doet zodat je dat kunt plannen?
Ja, ergens wel. Maar als je bepaalde dingen niet van te voren beslist en regelt, dan kun je over een half jaar niet doen wat je graag zou willen doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:53 schreef wonderer het volgende:
Is het niet ergens ook wel eng dat je gewoon weet wat je over een half jaar doet zodat je dat kunt plannen?
quote:
Dat is ook weer zo. En ik denk ook wel dat het enigszins rustgevend is ook.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:01 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, ergens wel. Maar als je bepaalde dingen niet van te voren beslist en regelt, dan kun je over een half jaar niet doen wat je graag zou willen doen.
Ja, een soort baken voor de toekomst om naar toe te navigeren.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. En ik denk ook wel dat het enigszins rustgevend is ook.
Je kunt toch ook last minute iets boeken ? (al is nu een vakantie plannen wel erg leuk, lekker wegdromen bij warme landen, mooie stranden, lekkere cocktails, relaxen etc.).quote:Op maandag 3 januari 2011 21:01 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, ergens wel. Maar als je bepaalde dingen niet van te voren beslist en regelt, dan kun je over een half jaar niet doen wat je graag zou willen doen.
Ben je nu al aan het aftellen?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, een soort baken voor de toekomst om naar toe te navigeren.
Ligt er denk ik aan wat je wil. Als je iets specifieks voor ogen hebt, is het wel zaak om snel te regelen, anders kan het niet meer.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:11 schreef creno het volgende:
[..]
Je kunt toch ook last minute iets boeken ? (al is nu een vakantie plannen wel erg leuk, lekker wegdromen bij warme landen, mooie stranden, lekkere cocktails, relaxen etc.).
Precies. Net als met eten. Natuurlijk kun je voor je wil gaan eten naar de supermarkt rennen, maar als dat beperkt wel de mogelijkheden. En als je weet dat je morgen graag een stoofpot wil eten waarvoor het vlees eerst een paar uur moet sudderen, dan is het handiger om vandaag inkopen te doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt er denk ik aan wat je wil. Als je iets specifieks voor ogen hebt, is het wel zaak om snel te regelen, anders kan het niet meer.
LOLquote:
Over tennis gesproken: is het gebruikelijk dat er na een training op de club gedoucht wordt?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:02 schreef Steve het volgende:
[..]
Tennis?
Hopelijk kan ik vrijdag ook weer..
en wat te denken qua prijs? als ik nu ga boeken voor volgende week. kost een ticket ¤ 1250,=. Ik heb er maar ¤ 840 o.k. ¤ 841 betaald.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. En ik denk ook wel dat het enigszins rustgevend is ook.
Mja, maar vliegtickets is echt geen peil op te trekken qua prijs... Nu boeken kan 100 euro goedkoper zijn dan volgende week, maar net zo makkelijk 100 euro duurder.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en wat te denken qua prijs? als ik nu ga boeken voor volgende week. kost een ticket ¤ 1250,=. Ik heb er maar ¤ 840 o.k. ¤ 841 betaald.
Ik geloof er niks van. Dat zou echt niet zo expliciet kunnen destijds.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:18 schreef mike_hunt het volgende:
Ik weet het niet hoor. Al die geruchten door de jaren heen dat Batman homo zou zijn. Dit zou dan één van de bewijzen moeten zijn.![]()
[ afbeelding ]
alhoewel die 'cold shower'![]()
Van Arie toch? ik had ooit één aflevering gezien. En....en ik had een soort plaatsvervangende schaamte.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:01 schreef Steve het volgende:
Ik zie net een voorstukje van Uit de kast voor woensdag. Stiekem ben ik toch wel benieuwd, maar aan de andere kant weet ik nu al dat dat zulke genante momenten zijn, dan zit je met samengeknepen billen te kijken..
Bruce Wayne and Dick Grayson. Panel from Batman #84 (June 1954), page 24.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Dat zou echt niet zo expliciet kunnen destijds.
Ja, das ook wel weer waar.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, maar vliegtickets is echt geen peil op te trekken qua prijs... Nu boeken kan 100 euro goedkoper zijn dan volgende week, maar net zo makkelijk 100 euro goedkoper.
Ligt een beetje aan de tennisclub denk ik. Bij ons is dat niet heel gewoonlijk, omdat iedereen vrij dichtbij woont en omdat de douches ongelooflijk goor zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:15 schreef wonderer het volgende:
Over tennis gesproken: is het gebruikelijk dat er na een training op de club gedoucht wordt?
Ik gok dat 1 van beide 'goedkoper' 'duurder' zou moeten zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 22:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, maar vliegtickets is echt geen peil op te trekken qua prijs... Nu boeken kan 100 euro goedkoper zijn dan volgende week, maar net zo makkelijk 100 euro goedkoper.
Ik geloof wel dat het een echt plaatje uit de strip is, maar niet dat ermee bedoeld werd dat ze een seksuele relatie hadden of zo.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Bruce Wayne and Dick Grayson. Panel from Batman #84 (June 1954), page 24.
is zo na te kijken en er zijn meerderen ervan. o.k. 4 ofzo.
Hm, ok. Maar het is ook niet heel gek als ik beschrijf dat er wel gedoucht wordt? Smerige douches is wel een leuk detail.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de tennisclub denk ik. Bij ons is dat niet heel gewoonlijk, omdat iedereen vrij dichtbij woont en omdat de douches ongelooflijk goor zijn.
Bij wedstrijden wel véél vaker.
Yeah, een proeflezer zei dat er niet gedoucht werd na een training dus dat wilde ik even checkenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:27 schreef mike_hunt het volgende:
Is dat research voor een neiuwe boek?
o fuck, ik had het ook niet gezien, maar goed. tis hier een beetje clouded.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik gok dat 1 van beide 'goedkoper' 'duurder' zou moeten zijn
O god nee, dat denk ik ook. Ik las vanavond hier een artikel over.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het een echt plaatje uit de strip is, maar niet dat ermee bedoeld werd dat ze een seksuele relatie hadden of zo.
Er is een heel mooi onderzoek van het Sociaal Cultureel Planbureau naar de acceptatie van homoseksualiteit in Nederland, specifiek in de sportwereld, het leger en bankwereld. Er staan veel interviews in, heel leuk om te lezen. Er staat ook een heel stuk in over douche-verschillen tussen sporten, en hoe daarbij wordt omgegaan met homoseksualiteit.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm, ok. Maar het is ook niet heel gek als ik beschrijf dat er wel gedoucht wordt? Smerige douches is wel een leuk detail.
[..]
Yeah, een proeflezer zei dat er niet gedoucht werd na een training dus dat wilde ik even checken
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:32 schreef wonderer het volgende:
[quote]
Hm, ok. Maar het is ook niet heel gek als ik beschrijf dat er wel gedoucht wordt? Smerige douches is wel een leuk detail.
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Er is een heel mooi onderzoek van het Sociaal Cultureel Planbureau naar de acceptatie van homoseksualiteit in Nederland, specifiek in de sportwereld, het leger en bankwereld. Er staan veel interviews in, heel leuk om te lezen. Er staat ook een heel stuk in over douche-verschillen tussen sporten, en hoe daarbij wordt omgegaan met homoseksualiteit.
Je kunt het downloaden via http://www.scp.nl/Publica(...)ies_2006/Gewoon_doen.
Je hebt het over Arthur. Die gaat echt niks doen waar hij betrapt kan wordenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
van die smerige douches. Een groepje hot fuckers. En plough that hole.
God, het kan zo een scene zijn.
Geweldig.quote:Ik kwam daar de eerste keer met mn hele sporttas, vol met slippers, schuim, handdoek en alles, en toen [vroeg ik]: Gaat hier niemand douchen?
Nee. (Vies, hè?)
Gaan jullie niet douchen?
Nee, wij douchen nooit.
Ik zeg: Nee!
Ja! Dat is typisch hockey. Mensen van hockey die douchen nooit.
o, das wel leuk om te lezen.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Er is een heel mooi onderzoek van het Sociaal Cultureel Planbureau naar de acceptatie van homoseksualiteit in Nederland, specifiek in de sportwereld, het leger en bankwereld. Er staan veel interviews in, heel leuk om te lezen. Er staat ook een heel stuk in over douche-verschillen tussen sporten, en hoe daarbij wordt omgegaan met homoseksualiteit.
Je kunt het downloaden via http://www.scp.nl/Publica(...)ies_2006/Gewoon_doen.
IK dacht dat dat klaar was.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:37 schreef wonderer het volgende:
[quote]
Je hebt het over Arthur. Die gaat echt niks doen waar hij betrapt kan worden
Ik ben nog niet klaar met deel drie hoor... Dat is het pas als ie in de winkel ligtquote:Op maandag 3 januari 2011 22:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
IK dacht dat dat klaar was.3-delen, u know
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Tennis ja... anderhalf uur trainingquote:Op maandag 3 januari 2011 22:02 schreef Steve het volgende:
[..]
Tennis?
Hopelijk kan ik vrijdag ook weer..
Wel gedoucht?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tennis ja... anderhalf uur training
thuis ja... kleedkamers waren dichtquote:
zoveel soeps loopt er op de tennisclub niet rond.. als ik mooi uitzicht had gewild had ik moeten blijven fitnessenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef Peter het volgende:
Zolang je trainingspartners maar gezellig mee zijn gaan douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |