quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:39 schreef DaMook het volgende:
Avond.
Cafe's zijn net dicht gegaan, dus nu nog heeeeel even hier
.
Ik hou het echt niet lang niet meer volquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heel even dacht ik ook, maar ik zit hier volgens mij al uren
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:39 schreef DaMook het volgende:
Avond.
Cafe's zijn net dicht gegaan, dus nu nog heeeeel even hier
.
moet jou wel aanspreken denk ikquote:
Ik ook niet, maar dat dacht ik een aantal uur geleden ook...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hou het echt niet lang niet meer vol.
iki stik bijna van t lachen!quote:
wat een niveau en dan is het gewoon 's middags opgenomenquote:
Ik weet het bijna zekerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat dacht ik een aantal uur geleden ook...
tis lihive! dat zegt michiel toch!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat een niveau en dan is het gewoon 's middags opgenomen
TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURLIJKquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis lihive! dat zegt michiel toch!
da kan toch helemaal niet timoerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis lihive! dat zegt michiel toch!
dit is voor mij dagelijks korstquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:48 schreef 3rdRock het volgende:
nou, nog een paar minuten...en dan ga ik toch maar eens kijken of ik wat kan slapen
Ik ga hetzelfde maar eens doen, heb een zware kopquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:48 schreef 3rdRock het volgende:
nou, nog een paar minuten...en dan ga ik toch maar eens kijken of ik wat kan slapen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:48 schreef 3rdRock het volgende:
jij hebt een krantenwijk toch? slaap je dan 's nachts niet of kort, en dan de wijk doen, en dan weer naar bed?quote:
nja, ik heb wat hoofdpijn dus laten we deze keer maar meteen gaan slapen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga hetzelfde maar eens doen, heb een zware kop![]()
Trustequote:
na mijn krantenwijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij hebt een krantenwijk toch? slaap je dan 's nachts niet of kort, en dan de wijk doen, en dan weer naar bed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |