Huh? Wat heb ik gedaan? Heb maar 1x geklikt...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:15 schreef naatje_1 het volgende:
Johnny CashOh, fijn trouwens, minty volgt mij 3 keer...
gebeurd wel vakerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Huh? Wat heb ik gedaan? Heb maar 1x geklikt...
wehehehe, nieuw werkwoordquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik doe een dagotje, merken jullie het
Ja, maar jou heb ik er nog niet eerder op betrapt. Bij Dago is het eerder regel dan uitzonderingquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik doe een dagotje, merken jullie het
met zijn kringspierquote:
jammer genoeg.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:24 schreef naatje_1 het volgende:
Dan denk je te gaan slapen, dan is er zo'n mongool die nog even 2 vuurwerkbommen afsteekt, en daar is de 3e al...
je staat wijd open, wijd open.quote:
mamma appelsap?quote:
nee, iets vaags met die kleurtjes.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, iets vaags met die kleurtjes.
ik volg het niet meerquote:
Ludo is een mod, heeft waarschijnlijk een zwarte kleur gekregen door de kleurtjesactie, ipv het gebruikelijke blauwquote:
aha en dat wordt hier gemeld, he fijn. Ik kan als ik wil rustig gaan slapen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ludo is een mod, heeft waarschijnlijk een zwarte kleur gekregen door de kleurtjesactie, ipv het gebruikelijke blauw
Nee, hij wilt zelf zwart gaan en is zelfs van plan een tubgirl te postenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ludo is een mod, heeft waarschijnlijk een zwarte kleur gekregen door de kleurtjesactie, ipv het gebruikelijke blauw
slaap lekker!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joe, ben nu bij iemand thuis. Nu naar even slapen![]()
Ow, een rel dus!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, hij wilt zelf zwart gaan en is zelfs van plan een tubgirl te posten
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joe, ben nu bij iemand thuis. Nu naar even slapen![]()
je bedoelt dezequote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, hij wilt zelf zwart gaan en is zelfs van plan een tubgirl te posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je bedoelt dezegezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Kleurtjes en tags vraag ze hier aan!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Crewrelletjes zijn altijd tof om te volgen
van jou drink ik alles!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook zin in een glas choco ineens??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van jou drink ik alles!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
ik gooit het in een spoiler plus een cryptische waarschuwingquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar kan je dus een ban van 48 uur voor krijgen hier
Worden we niet genept en is het dit keer niet achter de schermen al afgesproken?? En paultje te stokenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kleurtjes en tags vraag ze hier aan!
heb het vermoeden van wel, maar alsnogquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Worden we niet genept en is het dit keer niet achter de schermen al afgesproken?? En paultje te stoken
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:39 schreef DaMook het volgende:
Avond.
Cafe's zijn net dicht gegaan, dus nu nog heeeeel even hier
.
Ik hou het echt niet lang niet meer volquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heel even dacht ik ook, maar ik zit hier volgens mij al uren
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:39 schreef DaMook het volgende:
Avond.
Cafe's zijn net dicht gegaan, dus nu nog heeeeel even hier
.
moet jou wel aanspreken denk ikquote:
Ik ook niet, maar dat dacht ik een aantal uur geleden ook...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hou het echt niet lang niet meer vol.
iki stik bijna van t lachen!quote:
wat een niveau en dan is het gewoon 's middags opgenomenquote:
Ik weet het bijna zekerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat dacht ik een aantal uur geleden ook...
tis lihive! dat zegt michiel toch!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat een niveau en dan is het gewoon 's middags opgenomen
TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURLIJKquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis lihive! dat zegt michiel toch!
da kan toch helemaal niet timoerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis lihive! dat zegt michiel toch!
dit is voor mij dagelijks korstquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:48 schreef 3rdRock het volgende:
nou, nog een paar minuten...en dan ga ik toch maar eens kijken of ik wat kan slapen
Ik ga hetzelfde maar eens doen, heb een zware kopquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:48 schreef 3rdRock het volgende:
nou, nog een paar minuten...en dan ga ik toch maar eens kijken of ik wat kan slapen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:48 schreef 3rdRock het volgende:
jij hebt een krantenwijk toch? slaap je dan 's nachts niet of kort, en dan de wijk doen, en dan weer naar bed?quote:
nja, ik heb wat hoofdpijn dus laten we deze keer maar meteen gaan slapen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga hetzelfde maar eens doen, heb een zware kop![]()
Trustequote:
na mijn krantenwijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij hebt een krantenwijk toch? slaap je dan 's nachts niet of kort, en dan de wijk doen, en dan weer naar bed?
Ow, goed... Hoef ik de smoes niet te gebruikenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik heb wat hoofdpijn dus laten we deze keer maar meteen gaan slapen.
jemig man. jij bent dus een vampier!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
na mijn krantenwijk07:00 erin 14:00 eruit
![]()
![]()
![]()
doe jij dat dan????quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, goed... Hoef ik de smoes niet te gebruiken
lijkt een beetje op mijn vakantiedagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
na mijn krantenwijk07:00 erin 14:00 eruit
![]()
![]()
![]()
Was het van jou geen smoes dan? Of een afwimpelpoginkje?quote:
jou zou ik nooit afwimpelen. en ik heb echt een beetej hoofdpijn!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Was het van jou geen smoes dan? Of een afwimpelpoginkje?![]()
Ow...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jou zou ik nooit afwimpelen. en ik heb echt een beetej hoofdpijn!
i'm ready whenever you are honey!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow...Sorry! Kut. Ben nu te moe om het er uitgebreid over te hebben, we praten er morgenavond ofzo nog wel ff over, goed?
Ach... Mischien val ik er wel van in slaap. De man met de hamer komt toch vaak in de ochtend??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
i'm ready whenever you are honey!
en niet zo hard op je hoofd slaan met die hamer. das niet goed voor je!
Dat dit kan in NLquote:
Lekker mien jong, geniet ervan!! En niet spei'nquote:
en dan begint de normale programmering weer *zucht*quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:59 schreef 3rdRock het volgende:
mmm...straks weinig 3FM denk ik. misschien nog ff een stukje MT100, maar verder.....gelukkig is zondag Timur er weer! en Paul en Sofie
bey bey man bey beyquote:
Trusten !quote:Op zaterdag 1 januari 2011 07:00 schreef minthy het volgende:
Kut, tis al 7 uur![]()
Ik ga slapen. Truste aan de slapers, succes met wakker blijven voor de rest
als je een fles champagne achter je kiezen hebtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 07:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joe, imo is het echt bye hoor ipv bey
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 07:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als je een fles champagne achter je kiezen hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |