Want bejaarden kunnen toch ook gewoon lekker ruiken?
poepluiers ruiken nou niet bepaald lekker
Combineer dit met een zekere mate van incontinentie en je weet waarom veel oude mensen stinken.
*ewl*
quote:En het nodige gekwijl en geknoei met eten, want na het douchen doe je toch geen schone kleding aan, neeheeej je pakt gewoon dezelfde kleding als die van vorige week en de week daarvoor en de week daar weer voor enz enz.
Op woensdag 05 juni 2002 12:02 schreef Noayla_ het volgende:
De huidige bejaarden zijn nog van de generatie die hooguit 1 keer per week onder de douche gaat en alleen op zondag het ondergoed verschoont...Combineer dit met een zekere mate van incontinentie en je weet waarom veel oude mensen stinken.
Ik ken trouwens meer oudere mensen die wel hygiënisch op zichzelf zijn dan de viespeukies die niet eens zeep of deo kennen.
quote:Vooral negermoeders
Op woensdag 05 juni 2002 11:57 schreef spaceben het volgende:
heb je wel eens net nieuwe moeders geroken?
die ruiken ook een tijd lang erg 'apart'.
quote:HAHAHAHAHAHAHA ROFL JE KAN HET MAAR NIET UIT JE GEDACHTEN ZETTEN HEU. (JAJA SORRY M'N CAPSLOCKS ZIT VAST, SHIT TOETSENBORD)
Op woensdag 05 juni 2002 12:18 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Vooral negermoeders
quote:goh..je meent het
Op woensdag 05 juni 2002 12:25 schreef berney het volgende:
Baby's zijn nieuw en bejaarden zijn oud.
Ik heb eigenlijk nog nooit aan een bejaarde geroken,echt ruiken dan,de geur van mijn grootouders herinner ik mij niet meer,maar ze stonken niet,nou,eentje wel! (maar dat was ook een neppe)
Maar ik woon naast een verzorgingstehuis, en als er 's middags gerollatord wordt ruik je steevast eau de collogne.
quote:"En dan even los gezien van de poepluiers." staat er niet voor niks in de beginpost. Baby's hebben ook niet 24/7 een poepbroek, normaal gesproken geef je ze een schone luier wanneer ze gepoept hebben en blijven ze daar dus niet mee zitten.
Op woensdag 05 juni 2002 12:04 schreef extreme het volgende:
dus er gaat niks boven de geur van een vers volgescheten luier?*ewl*
quote:Bejaarden hebben soms ook poepluiers. Deze personen lopen soms wel de hele dag met zo'n volle broek rond.
Op woensdag 05 juni 2002 16:45 schreef Angeles het volgende:[..]
"En dan even los gezien van de poepluiers." staat er niet voor niks in de beginpost. Baby's hebben ook niet 24/7 een poepbroek, normaal gesproken geef je ze een schone luier wanneer ze gepoept hebben en blijven ze daar dus niet mee zitten.
En als ik ooit bejaard word ga ik ook lekker stinken!
edit: spelvauten
[Dit bericht is gewijzigd door NorthernStar op 05-06-2002 17:12]
quote:OMG dan noem je ook wat op zeg !! in zown huis moeten de oudjes wel meuren omdat het verplegend personeel het zo druk heeft, sneu he... de inkrimpingen moeten weer over de hoofden van de patiënten.
Op woensdag 05 juni 2002 14:32 schreef SunChaser het volgende:
Alle babys ruiken niet lekker en alle bejaarden stinken natuurlijk ook niet. Sean Connery bv, schijn erg lekker te ruiken.Maar ik woon naast een verzorgingstehuis, en als er 's middags gerollatord wordt ruik je steevast eau de collogne.
quote:WHAHAHAHHA, de droge humor van lexie in volle actie
Op woensdag 05 juni 2002 12:04 schreef Lexie het volgende:
Laat vlees maar eens 70 jaar liggen. Wedden dat het dan niet meer zo lekker ruikt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |