quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:13 schreef FritsFlits het volgende:
Dit is een plaat die je op eerste kerstdag wil horen... volgende keer dus nummertje 2000 graag.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lelijke overgang!
Maar mn ondertekst gaat zo gezongen worden
Wat doet Lee Towers daar nou weer?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:15 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Pink Floyd - Wish You Were Here[ afbeelding ]
Waar is Ferdi? Dit is een metafoor voor het vragen van een banquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:15 schreef Wilskracht het volgende:
Coldplay Viva la vida
vindt het prachtig een 10
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:15 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Pink Floyd - Wish You Were Here[ afbeelding ]
Ferdo has left the building...quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Waar is Ferdi? Dit is een metafoor voor het vragen van een ban
Oeiiiiquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:17 schreef Wilskracht het volgende:
Pink Floyd Wish you were here
ken dit nummer niet is dat erg?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat doet Lee Towers daar nou weer?
Die zag de bui al aankomen natuurlijkquote:
En of...quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:17 schreef Wilskracht het volgende:
Ja dat. Ik vind het niet slecht, maar om zoiets nou in de Top10 te zetten, daarvan ontgaat me alle logica....quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Ik vind Coldplay een beetje de Golden Retriever van de pop/rockmuziek: de meeste mensen vinden 't wel aardig en aaibaar en het ziet er leuk uit en is lief. Maar als er een dief komt heb je er niks aan
Ken 'm ook ergens in het achterhoofd, maar luister er nooit naar... wel mooi nummer eigenlijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:17 schreef Wilskracht het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |