Dat, en eigenlijk gaat het ook niet samen met kinderenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Ik vind Coldplay een beetje de Golden Retriever van de pop/rockmuziek: de meeste mensen vinden 't wel aardig en aaibaar en het ziet er leuk uit en is lief. Maar als er een dief komt heb je er niks aan
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Ik vind Coldplay een beetje de Golden Retriever van de pop/rockmuziek: de meeste mensen vinden 't wel aardig en aaibaar en het ziet er leuk uit en is lief. Maar als er een dief komt heb je er niks aan
Nog meer dan ik vermoed ik...quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:08 schreef FritsFlits het volgende:
Ben benieuwd hoe opgewonden Frits Spits nu is bij t horen van Coldplay
quote:
Blijven jullie maar binnen vannacht, dat is veiligerquote:
Ik trek me daar niets van aanquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
[..]
Blijven jullie maar binnen vannacht, dat is veiliger
Ik heb vuurpijlen, en ik heb geen vergunning die op te slaan...quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
[..]
Blijven jullie maar binnen vannacht, dat is veiliger
Op Twitter had ik het al over de Radio2 Coldplay-spam. Te veel van het goede dit.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:11 schreef nipeng het volgende:
2x coldplay achter elkaar. Voelt kunstmatig aan.
Heb hem proberen te zoeken op de top2000 site maar kon hem nergens vinden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:11 schreef Wilskracht het volgende:
Ga het nog een keer proberen is de lijst van de subtop 2000 al bekend?
Nog niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:11 schreef Wilskracht het volgende:
Ga het nog een keer proberen is de lijst van de subtop 2000 al bekend?
Heb je het nu over vuurwerk?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb vuurpijlen, en ik heb geen vergunning die op te slaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |