quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:52 schreef tong80 het volgende:
Lieve users.
Tot volgend jaar.
Het was me een waar genoegen.
Ga genieten van de solo.
Hoerenkast op één.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:58 schreef childintime het volgende:
[..]
![]()
Bij deze wel een verhaal.
Ik werkte bij een instelling voor blinden en verstandelijk gehandicapten. Leerde een jongen van 28 kennen, die door een motorongeluk blind, halfzijdig verlamd was en hersenbeschadiging had opgelopen. Dit was zijn nummer. Voor zijn ongeluk kon hij dit feilloos naspelen. Na zijn ongeluk kon hij dit nog steeds redelijk met 1 hand (als blinde). Toen ik hem 3 jaar kende, ging hij dood door een stomme bacterie in zijn bloed. Dit werd op zijn begrafenis gespeeld.
Dag Stefan, jouw te leren kennen was een toevoeging aan mijn leven, deze is voor jou
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:59 schreef FritsFlits het volgende:
Fijne jaarwisseling alvast!Tot in het volgend jaar in deze reeks!
Dat wordt afkicken he.....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:40 schreef FritsFlits het volgende:
Topposter in Muziek op 31 december 2010 met 442 posts. Maar dat was niet gebeurd zonder de gezelligheid hier. Was super di... vorig jaar! Thanks voor de gezelligheid!
Ik ben niet zo'n topfok!kerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:40 schreef FritsFlits het volgende:
Topposter in Muziek op 31 december 2010 met 442 posts. Maar dat was niet gebeurd zonder de gezelligheid hier. Was super di... vorig jaar! Thanks voor de gezelligheid!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:08 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n topfok!kermaar Top2000 + Fok! vind ik altijd een ideale combi zo aan het eind van het jaar. Ook dit jaar weer. Ik heb weer genoten van de mix van het (al dan niet overdreven) enthousiasme of gezeik over de nummers die natuurlijk per definitie op de verkeerde plek staan, en daar weer naar hartelust aan meegedaan.
En ook dit jaar was er af en toe een persoonlijke noot om stil van te worden ...
![]()
Muziek kan dat allemaal helpen verbeelden![]()
Dankjewel alle Top2000-posters en natuurlijk een fijn, goed en gezond 2011!
Dan gaat een jaar toch weer snel. Even afkicken inderdaad. De kern die hier zit valt nu weer zachtjes uit elkaar om eind dit jaar weer samen te komen. Apartquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:44 schreef childintime het volgende:
[..]
Dat wordt afkicken he.....Altijd dat afterparty gevoel na de Top.....Een feestje wat je met zijn allen maakt. Lekker eerst de zomer en dan weer toegroeien naar de volgende Top2000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |