Fijne jaarswisseling en de beste wensen voor 2011. Tot volgend jaar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:44 schreef djenneke het volgende:
Ik heb het ook weer gezellig gehad, net als ieder jaar trouwens
Nu ben ik echt weg
Die piano doet 't 'm. Nostalgisch geluidquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:46 schreef Nizno het volgende:
en toch blijft het raar.... dit is het nummer van het einde van de top.......
Ook al vond ik het onzin dat hij zo lang op nummer 1 stond kan ik niet wennen aan dat hij op 2 staat.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:44 schreef djenneke het volgende:
Ik heb het ook weer gezellig gehad, net als ieder jaar trouwens
Nu ben ik echt weg
Daaaaaaaaaagquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:49 schreef childintime het volgende:
Aan allen; een hele fijne jaarwisseling! Een heel goed 2011. Ik heb kind de deur uitgewerkt naar een feest zodat ik ongehinderd naar de Top kon luisteren. Maar nu vind ik het toch minder leuk. Niet meer samen de straat op en met mijn bange kind vuurwerk afsteken. Ze is als de dood en na 18 jaar heb ik haar bijna zover dat ze het leuk begint te vinden en zit ik alleen......
Het was een mooie Top, misschien volgend jaar nog wat intensiever stemmen zodat de mooie nrs van PF wat hoger komen??
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:49 schreef childintime het volgende:
Aan allen; een hele fijne jaarwisseling! Een heel goed 2011. Ik heb kind de deur uitgewerkt naar een feest zodat ik ongehinderd naar de Top kon luisteren. Maar nu vind ik het toch minder leuk. Niet meer samen de straat op en met mijn bange kind vuurwerk afsteken. Ze is als de dood en na 18 jaar heb ik haar bijna zover dat ze het leuk begint te vinden en zit ik alleen......
Het was een mooie Top, misschien volgend jaar nog wat intensiever stemmen zodat de mooie nrs van PF wat hoger komen??
Leuk dat je er nog was! Tot volgend jaar en doe voorzichtig!quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:49 schreef Nizno het volgende:
ik ga buiten wat vuurwerk klaar zetten... dan kan ik daarna zo de buren een gelukkig nieuw jaar wensen en eindelijk op bed... JOH ik ben kapot!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:49 schreef Nizno het volgende:
ik ga buiten wat vuurwerk klaar zetten... dan kan ik daarna zo de buren een gelukkig nieuw jaar wensen en eindelijk op bed... JOH ik ben kapot!
Happy new year en tot volgend jaar!!!
zelfde knul en thanks voor de roep op twitterquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Leuk dat je er nog was! Tot volgend jaar en doe voorzichtig!Fijne jaarwisseling
Ja. zo'n niemendalletjequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:51 schreef FritsFlits het volgende:
Gelukkig nieuwjaar! Oh... er komt nog een plaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |