Vorige topic ook alquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:34 schreef Bos81 het volgende:
OP niet helemaal goed, of was dat ain het vorige topic al zo?
Aan de andere kant denk ik dat je in dit geval beter een penis kan happen dan een vuurpijlquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Beide een te kort lontje en gaan ze te snel af!
En het verschil? Stop je piemel maar eens in een fles!
Alleen in dit geval?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Aan de andere kant denk ik dat je in dit geval beter een penis kan happen dan een vuurpijl
Ehm nog wel een paar, maar in weer andere gevallen zou ik bijv liever ontbijtkoek happen dan een penis.quote:
Dat lijkt me sowieso beter zou echt nooit naar een vuurpijl willen happenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Aan de andere kant denk ik dat je in dit geval beter een penis kan happen dan een vuurpijl
De vergelijking was tussen een vuurpijl en een penis toch?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm nog wel een paar, maar in weer andere gevallen zou ik bijv liever ontbijtkoek happen dan een penis.
Ik weet niet of je het wel wil weten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:37 schreef cafpow het volgende:
Zo ben er weer bij. Alleen heb iets teveel gesnoept en ben nu misselijk en heb koppijn.
Maar lekker rustig naar vrienden van Amstel te kijken.
Trouwens waar gaat het hier nu over, ben de draad helemaal kwijt :/
Ontbijtkoek happen is leukquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm nog wel een paar, maar in weer andere gevallen zou ik bijv liever ontbijtkoek happen dan een penis.
Het loopt met een sisser af!quote:
Mijn outfit is niet echt bijzonder een te grote joggingbroek aan en een warme ietwat oude truienquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het wel wil weten.
Maar ehm, de outfits van vanavond in foto's (dames, post ze nog maar een keer) en nog wat dingen die wat minder smakelijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |