quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus die vriendin en ik staan buiten te roken, komt er een groepje jeugd voorbij gelopen met een kratje bier achterop de fiets.
Ik ze heel lief gelukkig nieuwjaar wensen.
Toen zag ik het bier. Ik zo EUJ GEEF MIJ EENS EEN BIERTJE!!
2 bier gekregen voor 1 peuk
quote:[img]http://i.f\okzine.net/templates/forum2009/i/p/10s.gif[/img] Op zaterdag 1 januari 2011 04:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus die vriendin en ik staan buiten te roken, komt er een groepje jeugd voorbij gelopen met een kratje bier achterop de fiets.
Ik ze heel lief gelukkig nieuwjaar wensen.
Toen zag ik het bier. Ik zo EUJ GEEF MIJ EENS EEN BIERTJE!!
2 bier gekregen voor 1 peuk
You're pinkquote:
I started 2011 with a huge smile on my facequote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:18 schreef RealZeus het volgende:
Iedereen gelukkig nieuwjaar en ik hoop ook dat het echt een gelukkig nieuwjaar wordt,
OoK van mijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:18 schreef RealZeus het volgende:
![]()
Iedereen gelukkig nieuwjaar en ik hoop ook dat het echt een gelukkig nieuwjaar wordt,
Jij ook Zeusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:18 schreef RealZeus het volgende:
E_K niet in de buurt?quote:
quote:
Ik nog veul langerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
E_K niet in de buurt?
Ik moet nog 8u wachten
Ja maar jij kan je uitleven op Yukiquote:
klottequote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik nog veul langer
[..]
Ja maar jij kan je uitleven op Yuki
Dat is waar, maar toch...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik nog veul langer
[..]
Ja maar jij kan je uitleven op Yuki
Ik heb geen idee hoe lang het nog gaat duren voor mij. Ik gok gewoon dat het langer gaat duren dan 8 uurquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klottet is og geen sure bet voor me;
mi o+
Maar toch wat?quote:
Ja, same herequote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe lang het nog gaat duren voor mij. Ik gok gewoon dat het langer gaat duren dan 8 uur
ik voel met je mee, ik zal mn frustratie delen als t niet zo isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe lang het nog gaat duren voor mij. Ik gok gewoon dat het langer gaat duren dan 8 uur
Babe!!!quote:
Zelfdequote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Babe!!!
Gelukkig nieuwjaar en dikke kus enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |