I started 2011 with a huge smile on my facequote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:18 schreef RealZeus het volgende:
Iedereen gelukkig nieuwjaar en ik hoop ook dat het echt een gelukkig nieuwjaar wordt,
OoK van mijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:18 schreef RealZeus het volgende:
![]()
Iedereen gelukkig nieuwjaar en ik hoop ook dat het echt een gelukkig nieuwjaar wordt,
Jij ook Zeusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:18 schreef RealZeus het volgende:
E_K niet in de buurt?quote:
quote:
Ik nog veul langerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
E_K niet in de buurt?
Ik moet nog 8u wachten
Ja maar jij kan je uitleven op Yukiquote:
klottequote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik nog veul langer
[..]
Ja maar jij kan je uitleven op Yuki
Dat is waar, maar toch...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik nog veul langer
[..]
Ja maar jij kan je uitleven op Yuki
Ik heb geen idee hoe lang het nog gaat duren voor mij. Ik gok gewoon dat het langer gaat duren dan 8 uurquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klottet is og geen sure bet voor me;
mi o+
Maar toch wat?quote:
Ja, same herequote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe lang het nog gaat duren voor mij. Ik gok gewoon dat het langer gaat duren dan 8 uur
ik voel met je mee, ik zal mn frustratie delen als t niet zo isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe lang het nog gaat duren voor mij. Ik gok gewoon dat het langer gaat duren dan 8 uur
Babe!!!quote:
Zelfdequote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Babe!!!
Gelukkig nieuwjaar en dikke kus enz
Groot gelijk!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:44 schreef rival het volgende:
[..]
Zelfde
Ik heb niemand iets gestuurd ik heb gelezen en tel terug in zak gestoken
Bon apetit babequote:
Zie je dat nu pasquote:
quote:
Cheers matequote:
Hoe doe je die tag?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb ook een tag aangevraagd, hoop dat dat nog lukt
Aanvragen in dat kleurtjestopic en hopen dat je hem krijgtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |