dat was het al toen ik mijn bed niet uithoefde om mn zus dr auto uit de sneeuw te duwenquote:
Jij ook gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
Zo, wachten op de trein
Gelukkig Nieuwjaar iedereen
Ik heb geen zin om me aan te kledenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
Jij ook gelukkig nieuwjaar
Btw noord holland vindt ik ietwat ver vooral gezien de heerlijke dienatregeling van de ns en dat ik nog in piyama loop
Sneeuw??? Hier dooit het gigantisch, hier is de sneeuw al bijna weg.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat was het al toen ik mijn bed niet uithoefde om mn zus dr auto uit de sneeuw te duwen
ja, hier dus ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sneeuw??? Hier dooit het gigantisch, hier is de sneeuw al bijna weg.
Tis ook niet de bedoeling dat je reist in je pyjamaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
Jij ook gelukkig nieuwjaar
Btw noord holland vindt ik ietwat ver vooral gezien de heerlijke dienatregeling van de ns en dat ik nog in piyama loop
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, hier dus ook
Ze had dr auto gisteren in een berg sneeuw geparkeerd en kwam niet meer voor of achteruit
heerlijk.. Al die reacties van mensen als je in je pyjama in de trein zitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis ook niet de bedoeling dat je reist in je pyjamaDenk dat ik toch wel vreemd opkijk als er een dame aanbelt in haar pyjama
nee.. Dat is ze sowieso nietquote:
lijkt me wel lachen om eens te doenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heerlijk.. Al die reacties van mensen als je in je pyjama in de trein zit
aanrader.. Alleen niet als het vriest en sneeuwt.. Pyjama's schijnen buiten niet zo warm te zitten als binnenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lijkt me wel lachen om eens te doen
gelukkig nieuwjaar?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:04 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben zo blij dat ik mijn pm-box niet zonder te checken leeg heb gekieperd.
Er staat precies in wat ik al dacht.
Niet? Jammerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aanrader.. Alleen niet als het vriest en sneeuwt.. Pyjama's schijnen buiten niet zo warm te zitten als binnen
ik wel.. Soms blijven er mensen slapen die mn blote kont niet hoeven te bewonderenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet? Jammertoch denk ik dat ze net zo warm zijn in mijn geval.
Ik heb geen pyama
Dus je nieuwe jaar begint goed?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, heel wat anders. Laten we het er op houden dat mijn gevoel dit keer niet gek is geweest
tofquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, heel wat anders. Laten we het er op houden dat mijn gevoel dit keer niet gek is geweest
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus je nieuwe jaar begint goed?
Nou, dat nog niet, maar ik heb wel gelijk.quote:
oki.. Niet doordraven nu he?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[..]
Nou, dat nog niet, maar ik heb wel gelijk.
Wat heb je teruggepmt: TOLD YA SO!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[..]
Nou, dat nog niet, maar ik heb wel gelijk.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat heb je teruggepmt: TOLD YA SO!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |