Vorige topic ook alquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:34 schreef Bos81 het volgende:
OP niet helemaal goed, of was dat ain het vorige topic al zo?
Aan de andere kant denk ik dat je in dit geval beter een penis kan happen dan een vuurpijlquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Beide een te kort lontje en gaan ze te snel af!
En het verschil? Stop je piemel maar eens in een fles!
Alleen in dit geval?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Aan de andere kant denk ik dat je in dit geval beter een penis kan happen dan een vuurpijl
Ehm nog wel een paar, maar in weer andere gevallen zou ik bijv liever ontbijtkoek happen dan een penis.quote:
Dat lijkt me sowieso beter zou echt nooit naar een vuurpijl willen happenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Aan de andere kant denk ik dat je in dit geval beter een penis kan happen dan een vuurpijl
De vergelijking was tussen een vuurpijl en een penis toch?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm nog wel een paar, maar in weer andere gevallen zou ik bijv liever ontbijtkoek happen dan een penis.
Ik weet niet of je het wel wil weten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:37 schreef cafpow het volgende:
Zo ben er weer bij. Alleen heb iets teveel gesnoept en ben nu misselijk en heb koppijn.
Maar lekker rustig naar vrienden van Amstel te kijken.
Trouwens waar gaat het hier nu over, ben de draad helemaal kwijt :/
Ontbijtkoek happen is leukquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm nog wel een paar, maar in weer andere gevallen zou ik bijv liever ontbijtkoek happen dan een penis.
Het loopt met een sisser af!quote:
Mijn outfit is niet echt bijzonder een te grote joggingbroek aan en een warme ietwat oude truienquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het wel wil weten.
Maar ehm, de outfits van vanavond in foto's (dames, post ze nog maar een keer) en nog wat dingen die wat minder smakelijk zijn
Peijnenburgquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Stappen? Ik?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nog stappen in Hoorn? Is er nog vuurwerk bij het IJsselmeer?
Saaiquote:
Die warmte is het belangrijkste, oud boeit dan nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
Mijn outfit is niet echt bijzonder een te grote joggingbroek aan en een warme ietwat oude truien
Was ook meer van: ga je soms nog naar de dijk om naar het vuurwerk te kijken als het er is...quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stappen? Ik?
Ik zit niet zo dicht bij het IJsselmeer dus kan ik niet zien
Kijk straks wel, heb nu toch geen pc ter beschikkingquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die warmte is het belangrijkste, oud boeit dan niet
Maar het hoeft niet per se op de foto, enkel als je daar toevallig zin in hebt
JIJ HEBT VUURWERK IN JE UI!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stappen? Ik?
[..]
Saai
Uh nee..quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was ook meer van: ga je soms nog naar de dijk om naar het vuurwerk te kijken als het er is...
stuur je originele UI via msn en ik maak er 1 met vuurwerkquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
JIJ HEBT VUURWERK IN JE UI!!
Dat wil ik ook
Ik dacht even dat jij wel een stappert was. Ik heb nog pm'tjes met je uitgewisseld, maar ben even kwijt hoe wanneer waarom en watquote:
Yay!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stuur je originele UI via msn en ik maak er 1 met vuurwerk
Het hoeft ook niet joh, lekker doen wat je zelf wil. Geen speciale plannen dus voor vanavond?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:45 schreef cafpow het volgende:
[..]
Kijk straks wel, heb nu toch geen pc ter beschikking
ik wil ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stuur je originele UI via msn en ik maak er 1 met vuurwerk
Nope helemaal niks, moet weer een nieuw sociaal leven bouwen van 0, dat is tevens mijn goede voornemenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet joh, lekker doen wat je zelf wil. Geen speciale plannen dus voor vanavond?
Hoop dat je daar dan ook in slaagtquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
Nope helemaal niks, moet weer een nieuw sociaal leven bouwen van 0, dat is tevens mijn goede voornemen
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jij wel een stappert was. Ik heb nog pm'tjes met je uitgewisseld, maar ben even kwijt hoe wanneer waarom en wat
Busted!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou wel van stappen, een vriendin zou langskomen vanavond maar die heeft afgezegd
verder zit ik gewoon met mijn vriend op de bank, terwijl de kleine slaapt
kut nu verraad ik dat ik geen single ben
Precies! Ik mis ook mensen om leuke dingen mee te ondernemen en te stappenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoop dat je daar dan ook in slaagtTussen de mensen zitten of wat mensen hebben waar je op kan leunen met leuke en minder leuke dingen, dat is toch wel heel fijn
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stappen? Ik?
[..]
Saai
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
Precies! Ik mis ook mensen om leuke dingen mee te ondernemen en te stappen
Maar begin maart ga ikmezelf weer helemaal op de rails zetten en harde snelheid vooruit
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
Maar begin maart ga ikmezelf weer helemaal op de rails zetten en harde snelheid vooruit
Stoutert ! En liegebeestquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou wel van stappen, een vriendin zou langskomen vanavond maar die heeft afgezegd
verder zit ik gewoon met mijn vriend op de bank, terwijl de kleine slaapt
kut nu verraad ik dat ik geen single ben
Precies, al was het maar dat je lekker er op uit gaat om te shoppen, ook dan zit je tussen de mensen. Op een terras zitten en meer van dat soort dingen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
Naar jou toe? En zo ja, waarom dat?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:58 schreef missbehavin het volgende:
Jippie, mijn ouders zijn onderweg
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:58 schreef missbehavin het volgende:
Jippie, mijn ouders zijn onderweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |